Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב לכולם,

 

כמה תוספת יש לאגרת הרישוי במקרה שקונים רכב דיזל? והאם התוספת הזו נוגעת גם לאגרת נכה?

 

כמה עולה טיפול ראשון ואילך לרכב שכזה?

 

מדובר בניסן XTRAIL החדשה,הולך כנראה לסגור עסקה ומדובר ברכב של נכה.

פורסם

אגרת רישוי אותו הדבר, תלוי בקבוצת הרכב שאליו הוא שיך 4 או 5 לא זוכר. ההשואה שנעשה בין האאוטלנדר 2015 שהיה לי לבין האקסטרייל 2017 שיש לי כרגע. בנוסף עלות הטיפול לפי מה ששאלתי בניסן לא שונה מהאאוטלנדר רק שמרווח הטיפול בניסן גדול יותר.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם
התוספת דיזל לאגרת הרישוי בוטלה?
בוטלה לפני יותר מ 10 שנים ובמקביל הסולר התייקר ומחירו הפך להיות דומה למחיר הבנזין.

 

בתקופה שהייתה תוספת לאגרת רישוי דיזל הסולר היה זול משמעותית מבנזין.

 

 

פורסם (נערך)

עלות טיפול זהה. אולי בדיזל יקר ב ₪80 בגלל צורך בנוזל אוריאה (שלא קיים בבנזין).

קנייה רכב של נכה יש הליך שונה. לא סניף דואר . צריך ללכת "לשחרר" אותו במשרד הרישוי האיזורי ולשלם הפרשי מיסים אם גילו קטן מ 5

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

יש עדיין מנועי דיזל שעובדים ללא אוריאה. יש דגמים עם מרווח טיפולים שונה לדיזל ולבנזין, למשל כל 20 אלף לדיזל וכל 30 אלף לבנזין.

 

בדגול העלויות דומות אבל אם אתה מעוניין לדעת עד רמת השקל, תבלש מפרט עלויות טיפולים מהיבואן.

 

 

פורסם
יש עדיין מנועי דיזל שעובדים ללא אוריאה. יש דגמים עם מרווח טיפולים שונה לדיזל ולבנזין, למשל כל 20 אלף לדיזל וכל 30 אלף לבנזין.

 

בדגול העלויות דומות אבל אם אתה מעוניין לדעת עד רמת השקל, תבלש מפרט עלויות טיפולים מהיבואן.

אולי דיזל 30 ובנזין 20?

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

מי שיש לו תו נכה פטור מאגרת רישוי ומשלם 27 שקלים ללא קשר לקבוצת הרישוי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

נראה שהשאלה היא לגבי קניית רכב מנכה. יש כמה הליכים שצריך לעבור לפני המכירה, בין היתר השלמת האגרה (החלק היחסי של השנה, עד הטסט הבא) תוכל לקרוא על היבטים לכאן ולכאן:

 

בשרשור הזה

×
×
  • תוכן חדש...