Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו קליאו החדשה, איך השוק של הרכב הזה?


moshewast
שימו לב! השרשור הזה בן 2307 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי כולם.

אני מאוד אשמח לשמוע את דעתכם בנושא.

אני מעוניין לקנות רנו קליאו חדשה ולמכור לאחר כשנתיים.

 

אני יודע שהביקוש לרכב רחוק מהביקוש של היפניות ובכל זאת,

האם יש שוק לרכב הזה? למכור את הרכב במחיר המחירון שלו בזמן סביר (כמה שבועות) זו משימה ריאלית?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחירון? אחרי שנתיים?

לדעתי, אין סיכוי. אפילו לא קרוב למחירון, בטח לא כאשר יש מבצעים ב 0 קילומטרים לרכבים חדשים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כלכלי כיום לקנות כל רכב ולמכור אחרי שנתיים. אם אתה בטוח שאחרי שנתיים תרצה להחליף, ממליץ לבדוק ליסינג פרטי, במקרה זה העיסקה המקובלת היא לשנתיים וחצי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קניתי עכשיו קליאו מהמבצע של ה 70K שרץ לדגם הידני ואני גם חושב שלא כדאי לקנות את הרכב מתוך מחשבה שתמכור בתוך כשנתיים, הערך שלו ירד משמעותית (כמו כל רכב חדש לאחר כשנתיים בתכלס) וגם צפוי לצאת דור חדש לרכב בשנה הבאה שיוריד את הערך בטח עוד (למרות שלא בטוח כמה זמן יקח ליבואן להביא את הרכב לארץ ככה שזה תלוי גם בזה)

 

אני קניתי את הרכב במחשבה ל 5 שנים במינימום והרחבתי גם את האחראיות לשנתיים נוספות בשביל זה, אם הרכב גם יגלה אמינות לאורך ה 5 שנים (לא רואה סיבה שלא אבל אי אפשר לדעת) אז אני אחזיק אותו עוד כמה שנים נוספות. בשלב כזה ירידת הערך היא בעל משמעות פחותה ולכן הקנייה כדאית מבחינתי, אבל אחרי שנתיים? אין טעם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין באמת דרך לדעת, זה עניין של מזל.

 

באם מישהו יחפש קליאו מצבע מסויים או דגם מסויים ולך תהיה בדיוק כזאת הוא ייתכן ויהיה מוכן לשלם סכום לא רע עבורה יום אחרי הפרסום - ויש מצב שתפרסם אותה במשך חודשים ב20,000 מתחת למחירון ולא תקבל טלפון אחד, הכל פה מתבסס על הימורים.

 

היום השוק יד שניה הוא שוק קשה(אלא אם יש לך ג'יפון 7 מושבים שמור), קשה למכור רכבים במחירי שוק והשוק הוא בכללי שוק של קונים - גם מותגי "על" במונחי שוק היד שניה הישראלי כמו טויוטה והונדה לא קל למכור כמו שהיה קל בעבר.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף לאלו מעלי הממליצים על ליסינג פרטי לאלו שמימוש השקעתם ברכב הוא פרמטר משמעותי עבורם. אין לדעתי אף רכב יד פרטית בשוק המשומשות היום שיכול להתחרות בתנאי המימון והאחריות שמציעות חברות הליסינג או טריידאינים למיניהם, בלי קשר למוצאו אפילו לא למוניטין שלו, מכאן שמדובר בהרפתקה פיננסית לא קלה וצריך להיות מוכנים לכך. גם אין כללי אצבע בדוקים לדעתי לגבי חוקי הביקוש וההיצע המקובלים, ודאי שאין להשליך ממה שקונים חדש היום למה שירצו קוני יד שניה בעוד שנתיים שלוש. לניסיוני הפרטי למשל קל מאוד למכור בראבו ידנית משומשת וקשה מאוד למכור פיקנטו כזו, קל לשער מה חשבו הקונים של אלו כשנכנסו לחנות וקנו אותן חדשות.

יש כמובן דוגמאות למכוניות משומשות שמבוקשות כאילו היו עשויות מפלטינה, גולף GTI אולי, לנדקרוזר ודאי, אלא שאף אחד לא מבטיח שהביקוש הקשיח הזה יישאר לנצח, אפילו לא קצת פחות. בקיצור שווה להוציא עוד כמה לירות ולפטור את עצמך מהשאלה מה יהיה קל למכור ומה לא, אין לה תשובה טובה מספיק.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף להמלצה על ליסינג פרטי.

כרגע מחזיק גולף בליסינג מהסוג הזה. מוזמן לשאול את שאלותיך

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף לכלל המגיבים לפניי, הרעיון שלך יפה אבל אוטופי, זה לא באמת קורה ולכן עדיף לך ליסינג פרטי או אולי עסקת 0 קמ" בחברות הגדולות כמו אלבר ודומיה, נראה לי קצת פחות כאב ראש מתי שתרצה להיפטר ממנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף לאלו מעלי הממליצים על ליסינג פרטי לאלו שמימוש השקעתם ברכב הוא פרמטר משמעותי עבורם. אין לדעתי אף רכב יד פרטית בשוק המשומשות היום שיכול להתחרות בתנאי המימון והאחריות שמציעות חברות הליסינג או טריידאינים למיניהם, בלי קשר למוצאו אפילו לא למוניטין שלו, מכאן שמדובר בהרפתקה פיננסית לא קלה וצריך להיות מוכנים לכך. גם אין כללי אצבע בדוקים לדעתי לגבי חוקי הביקוש וההיצע המקובלים, ודאי שאין להשליך ממה שקונים חדש היום למה שירצו קוני יד שניה בעוד שנתיים שלוש. לניסיוני הפרטי למשל קל מאוד למכור בראבו ידנית משומשת וקשה מאוד למכור פיקנטו כזו, קל לשער מה חשבו הקונים של אלו כשנכנסו לחנות וקנו אותן חדשות.

יש כמובן דוגמאות למכוניות משומשות שמבוקשות כאילו היו עשויות מפלטינה, גולף GTI אולי, לנדקרוזר ודאי, אלא שאף אחד לא מבטיח שהביקוש הקשיח הזה יישאר לנצח, אפילו לא קצת פחות. בקיצור שווה להוציא עוד כמה לירות ולפטור את עצמך מהשאלה מה יהיה קל למכור ומה לא, אין לה תשובה טובה מספיק.

חייב לשאול חבר חבר שהתכוונת לפיקנטו על הקושי זה בגלל קנייה מליסינג כי דווקא מיבואן יש אחריות ל-7 שנים וזה נותן יתרון במכירת הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה שהכי כדאי לעשות במקרה שלך הוא לרכוש רכב בן שלוש (ואם את ממש חוששת את יכולה לרכוש מהטרייד-אין של היבואן עם אחריות)

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2307 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...