Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3062 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נגיד תצהיר 150 דולר... המעמ יהיה 25 דולר. בשביל 25 דולר אתה מחפש קומבינות?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

חבל על האנרגיות שלך. המכס נקבע לפי השווי. מחיר הקנייה *יכול* להיות מדד לשווי, אבל אם לדעת המכס השווי גבוה,הוא יכול שלא לקבל את התשלום כהוכחה לשווי. אם ה"שווי" לפי עסקאות דומות באיביי הוא $100, תצהיר על שווי כזה, ותוכל גם "להוכיח" אותו למכס.

:turn-l:
פורסם
חבל על האנרגיות שלך. המכס נקבע לפי השווי. מחיר הקנייה *יכול* להיות מדד לשווי, אבל אם לדעת המכס השווי גבוה,הוא יכול שלא לקבל את התשלום כהוכחה לשווי. אם ה"שווי" לפי עסקאות דומות באיביי הוא $100, תצהיר על שווי כזה, ותוכל גם "להוכיח" אותו למכס.

 

להוכיח איך? להגיד למכס שיכנסו לאיביי ויבדקו?

פורסם
להוכיח איך? להגיד למכס שיכנסו לאיביי ויבדקו?

ובאמת נראה לך שהוא יטרח לעשות את זה?

אם זה יפול בבדיקה המדגמית, המוכס יקבע שווי לפי מה שהוא חושב.

המקס' שתוכל זה לערער על הקביעה, עוד פרטים באתר המכס.

פורסם

לא הבנתי למה אנשים אומרים פה ללכת לפי מחירון איביי. נראה לכם מעניין את בודק המכס בכמה המכשיר נמכר באיביי? יש להם מחירון פנימי ולפי זה הם נותנים את מכות המכס

פורסם (נערך)

אין למכס מחירון פנימי לכל מוצר בעולם, בטח לא משומש. עסקאות פומביות של מוצרים דומים הם בהחלט אינדיקציה למחיר שוק.

 

אבל, כאמור, סביר שלא יהיה צורך. היום אספתי מהדואר עוד מוצר, שעלה $150 בטארגט, ובהצהרת המכס כתבתי $150, וגם הוא לא חוייב במסים. בשנתיים האחרונות יצא לי להזמין מעל 10 פעמים מוצרים בתחום 75-200 דולר, כולם עם הצהרות אמת, והיחידי שחוייב היה דוקא טאבלט ב $80 שהוערך על ידי המכס כ-100$.

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
×
×
  • תוכן חדש...