Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

חבר שגר בחו"ל מאס במכשיר שלו ורוצה לשלוח לי אותו. איך זה מגיע אלי בלי שאצטרך לשלם מיסים על המכשיר? האם יש דרך להימנע או שעלי לקבל את רוע הגזירה?

עריכה אחרונה על ידי mazinya
פורסם

לשלוח בדואר חבילות, ארוז היטב, לרשום שזה מוצר משומש וניתן במתנה,

הרבה סבלנות וזה יגיע (או לא הסיכוי נמוך)

 

Sent from ...

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

והמכס לא יחשבו שאני מנסה לעבוד עליהם ושביקשתי לרשום בכוונה פרטים לא נכונים כדי להימנע מתשלום מיסים?

פורסם
והמכס לא יחשבו שאני מנסה לעבוד עליהם ושביקשתי לרשום בכוונה פרטים לא נכונים כדי להימנע מתשלום מיסים?

 

אתה משלם לחבר שלך או שזה באמת מתנה? במידה ואתה משלם והמכשיר יעצר במכס תספק להם הוכחת תשלום ותשלם מע"מ על מחיר הרכישה. לא נתקלתי במקרה של מתנה. אני מאמין שיש במכס מחירון פנימי שעל פיו הם מחשבים. (הם יודעים כמה עולה מכשיר חדש בארץ)

פורסם
אתה משלם לחבר שלך או שזה באמת מתנה? במידה ואתה משלם והמכשיר יעצר במכס תספק להם הוכחת תשלום ותשלם מע"מ על מחיר הרכישה. לא נתקלתי במקרה של מתנה. אני מאמין שיש במכס מחירון פנימי שעל פיו הם מחשבים. (הם יודעים כמה עולה מכשיר חדש בארץ)

 

זה באמת מתנה. אני לא משלם לו שקל. המכשיר אצלו כבר כמה שנים וכבר נמאס לו. אין לו זמן לשחק והוא רוצה להביא לי אותו

פורסם
לשלוח בדואר חבילות, ארוז היטב, לרשום שזה מוצר משומש וניתן במתנה,

הרבה סבלנות וזה יגיע (או לא הסיכוי נמוך)

 

Sent from ...

 

דואר חבילות הכוונה דואר רשום לפחות?

פורסם

זה לא משנה אם מתנה או לא. המכס מחושב לפי השווי ואם השוווי של מכשיר משומש הוא פחות מ-75$ (למשל לפי מכירות דומות באיביי) אז לא יחוייב במס כלשהו. גם בתחום של 75-150$ ברוב המקרים אין חיוב מכס בפועל!

 

אני מציע לשלוח בדואר חבילות רגיל (רשום) ולא בחברות שילוח, להצהיר הצהרת מכס אמיתית (לפי שווי של משומש כמובן). במידת הצורך, אפשר לפצל לשתי חבילות ולהצהיר על כל כל אחת את תכולתה ושוויה.

:turn-l:
פורסם
דואר חבילות הכוונה דואר רשום לפחות?
ברור, עם מספר מעקב.

לא דרך חברות שילוח מהיר שאז יכולות להנפיץ לך עמלות משונות

 

Sent from ...

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
זה לא משנה אם מתנה או לא. המכס מחושב לפי השווי ואם השוווי של מכשיר משומש הוא פחות מ-75$ (למשל לפי מכירות דומות באיביי) אז לא יחוייב במס כלשהו. גם בתחום של 75-150$ ברוב המקרים אין חיוב מכס בפועל!

 

אני מציע לשלוח בדואר חבילות רגיל (רשום) ולא בחברות שילוח, להצהיר הצהרת מכס אמיתית (לפי שווי של משומש כמובן). במידת הצורך, אפשר לפצל לשתי חבילות ולהצהיר על כל כל אחת את תכולתה ושוויה.

 

מדוע 2 חבילות? זה סהכ המכשיר. אפילו ללא שלט ( אין לו מושג איפה השלט)

 

ממבט באיביי, משומש יכול לנוע בין 200 ל 700 שח. אבל זה כולל גם שלטים ומשחקים בחלק מהמקרים. פה מדובר על מכשיר בלבד. אין שלטים ואין משחקים. המשחקים נמצאים כבר בתוך המכשיר עצמו (הורדו דרך החנות playstation)

 

בנוסף, יש גם סיכון שיבקשו ממני להראות שבאמת שילמתי את הסכום שמוצהר על החבילה, לא?

פורסם
מדוע 2 חבילות? זה סהכ המכשיר. אפילו ללא שלט ( אין לו מושג איפה השלט)

 

ממבט באיביי, משומש יכול לנוע בין 200 ל 700 שח. אבל זה כולל גם שלטים ומשחקים בחלק מהמקרים. פה מדובר על מכשיר בלבד. אין שלטים ואין משחקים. המשחקים נמצאים כבר בתוך המכשיר עצמו (הורדו דרך החנות playstation)

 

בנוסף, יש גם סיכון שיבקשו ממני להראות שבאמת שילמתי את הסכום שמוצהר על החבילה, לא?

עוד מלפני שרשמת את התגובה הזאת בדקתי באיביי. לא מצאתי אף קונסלת משחקים בפחות מ 100 דולר. אני מתעלם בכוונה מאלה שנמצאים במכרזים כי אי אפשר לדעת בכמה הם יסגרו בסוף.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

יש סיכוי שלא יקבלו את הצהרת המכס ויחייבו לפי שווי גבוה יותר. הסיכוי לכך נמוך לדעתי.

 

התכוונתי לפצל חבילות כדי להוריד את השווי של כל חבילה מתחת לסף המכס. אם זה רק מכשיר אז פשוט לפרט בהצהרת המכס, קונסולה משומשת, ללא שלטים.

 

במקרה הכי גרוע תחוייב בכמה עשרות שקלים של מיסים.

:turn-l:
פורסם
יש סיכוי שלא יקבלו את הצהרת המכס ויחייבו לפי שווי גבוה יותר. הסיכוי לכך נמוך לדעתי.

 

התכוונתי לפצל חבילות כדי להוריד את השווי של כל חבילה מתחת לסף המכס. אם זה רק מכשיר אז פשוט לפרט בהצהרת המכס, קונסולה משומשת, ללא שלטים.

 

במקרה הכי גרוע תחוייב בכמה עשרות שקלים של מיסים.

 

אם כך נשאלת רק השאלה כמה לבקש ממנו לרשום בהצהרת המכס כדי שמקרה ויחליטו לחייב, אשלם כמה שפחות. 75$ אני מניח יהיה שקוף מדי

פורסם

להצהיר אמת, לפי המכירות באיביי, רגילות ופומביות סגורות SOLD LISTINGS. אם באמת המחיר כ- $100 כנראה לא תחוייב בכלום.

:turn-l:
פורסם

חשבתי אולי לשלוח לו בפייפאל $50 דולר (שאותם הוא יחזיר לי) . את הקבלה על התשלום שקיבל, הוא ידפיס ויצרף למכשיר, וכך אולי אוכל לערער במידת הצורך. מה דעתכם?

×
×
  • תוכן חדש...