Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3068 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

הרכב חדש ואני אמור לקבלו בעוד כחודש.

מדובר ברמת גימור Eyesight.

אני מחפש ביטוח שבדרישות המיגון שלו יהיו כמה שפחות התעסקויות "פולשניות" שעלולות לגרום לצרות בהמשך.

האם קיים ביטוח כזה? או שהחשש שלי בכלל מיותר?

המחיר פחות רלוונטי, מכיוון שאני מקבל החזר ממקום העבודה.

תודה מראש.

פורסם

אתה יכול לקבל הצעת ביטוח מהסוכנות של סובארו,אתה יכול להיכנס לאתר של וובי ולהשוות תנאים ומחיר בין הפוליסות.

פורסם

לסובארו אין סוכנות.

הם עובדים עם ביטוח ישיר ואלה מנסיוני רוצים כל מיגון אפשרי (וגם מה שלא).

הם המוצא האחרון במקרה הזה.

לפות"ש, גם אני באותה סירה - לכן עוקב אחי השרשור.

פורסם

גם אני בהמתנה ל-xv אייסייט. בהתחלה הזמנתי את ה-1.6 והחלפתי ל-2.0.

קיבלתי בוובי הצעה של 5000 ל1.6 ו-5300 ל-2.0 ללא שום דקישות מיגון (בשלמה).

קיבלתי מסוכנות סובארו הצעה ב-4000 ל-1.6 ו-4400 ל-2.0. דרישה לקודנית.

שים לב שהצעות המחיר של הביטוח תלויות בהמון פרמטרים, כך שממש לא ברור שתקבלו הצעה מקבילה.

אשמח להתעדכן אילו הצעות קיבלתם.

×
×
  • תוכן חדש...