Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7783 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי באמת לדעת מהי החשיבות בין הגדלים ובמה זה מתבטא

ובשורה התחתונה האם שווה להשקיע כמה אלפיי שקלים על בניית פודים כדי שיכנס לי בדלת מידבאס

של 6.5 ועל הדרך עוד שאלה...ראיתי בכמה אתרים שאוריון נחשבת לחברת SPL מה נכון בדבר???

וע"פ איזה נתונים קובעים דבר כזה??? מה במגבריי SQ המגבר בנויי מחומרים שונים או מה?!?!

תודה רבה מראש...

HU: Alpine CDA-9831 -=- F.Amp: Orion- 8004 -=- Mono: Rockford-p300.1

Comp: Morel Dotech 6 -=- Rear Sp.: Infinity 62.7i -=- Sub: Kicker 07CVR124

פורסם

הגודל של האלמנט בעצם מבטא את שטח הממברנה שלו, שזה אחד מהנתונים שמאפשרים לרמקול לדחוף יותר אויר, וזה משפיע על איזור המיד באס שלך.

 

בכל אופן, לפי דעתי הבניות יעזרו לבמה שלך גם אם לא יהיה מדובר ברמקול של 6.5, אז זה מומלץ גם בלעדייהם, איתם זה רק תוספת ..

 

דרך אגב, זה גם תלוי באלמנט עצמו .. יכול להיות אלמנט של 4" שיעבוד טוב יותר מאחד של 6" ויכול להיות שהוא גם יהיה חזק יותר, כפי שציינתי זה רק אחד מהנתונים הדרושים.

 

אתה בעצם שואל על איכות של מגברים, יש מספר ומספר תרדים בזמן האחרון בנוגע לאיכויות של מגברים, היתי ממליץ לך לקרוא אותם בעיון אם זה באמת מסקרן אותך.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
הגודל של האלמנט בעצם מבטא את שטח הממברנה שלו, שזה אחד מהנתונים שמאפשרים לרמקול לדחוף יותר אויר, וזה משפיע על איזור המיד באס שלך.

 

בכל אופן, לפי דעתי הבניות יעזרו לבמה שלך גם אם לא יהיה מדובר ברמקול של 6.5, אז זה מומלץ גם בלעדייהם, איתם זה רק תוספת ..

 

דרך אגב, זה גם תלוי באלמנט עצמו .. יכול להיות אלמנט של 4" שיעבוד טוב יותר מאחד של 6" ויכול להיות שהוא גם יהיה חזק יותר, כפי שציינתי זה רק אחד מהנתונים הדרושים.

 

אתה בעצם שואל על איכות של מגברים, יש מספר ומספר תרדים בזמן האחרון בנוגע לאיכויות של מגברים, היתי ממליץ לך לקרוא אותם בעיון אם זה באמת מסקרן אותך.

mikmik, איזהו צדיק שמלאכתו נעשת בידי אחרים...

כלל אצבע הוא, שדרייבר "5 משחזר את תחום המיד יותר טוב. מצד שני, דרייבר "6.5 משתלב יותר טוב עם סאבוופר גדול והוא משחזר יותר תחום בס אמצעי (מידבס 40- 80 הרצים),

שרובינו אוהבים לשמוע מקדימה. כמו ש-mikmik ציין, לאיכות האלמנט יש חשיבות מכרעת.

אנחנו מעדיפים כמעט תמיד (איפה שניתן להתקין!), דרייבר "6.5 על דרייבר "5.

פורסם

אלמנט של 5" משחזר את המיד יותר טוב ממה ? ממי ?

אלמנט 6.5 משתלב יותר טוב, ממה ? ממי ?

 

אתה באמת מכיר אלמנטים שיורדים ל40 הרץ ?! אם זה באמת המצב, אז חידשת לי.

אבל למה אתה קורא לזה מידבאס ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

תודה לכם...אשמח לקבל לינקים בנושא איכות מגברים

HU: Alpine CDA-9831 -=- F.Amp: Orion- 8004 -=- Mono: Rockford-p300.1

Comp: Morel Dotech 6 -=- Rear Sp.: Infinity 62.7i -=- Sub: Kicker 07CVR124

פורסם
אלמנט של 5" משחזר את המיד יותר טוב ממה ? ממי ?

אלמנט 6.5 משתלב יותר טוב, ממה ? ממי ?

 

אתה באמת מכיר אלמנטים שיורדים ל40 הרץ ?! אם זה באמת המצב, אז חידשת לי.

אבל למה אתה קורא לזה מידבאס ?

ציינו כלל אצבע: דרייבר "5.25 משחזר את תחום המיד טוב יותר מדרייבר "6.5, מאידך, דרייבר "6.5 משחזר את תחום המידבס ומשתלב טוב יותר עם סאבוופר, מאשר דרייבר "5.

תחום המידבס נע בין 40 לבין 80 הרץ. דרייברים בקוטר "6.5 מסוגלים לשחזר תדרים של 60 הרץ, בעוצמה גבוהה יותר מאשר דרייברים בקוטר "5.25. בנוסף לכך, וופר יותר גדול, בד"כ משחזר יותר טוב את תחום הבס העליון (80- 160 הרץ) והמיד התחתון (160- 320 הרץ).

פורסם

אוטופרט מי קבע שמידבאס נע בין 40-80 הרץ ?

ומאיפה התיאוריה לגבי המיד, שככול שהוופר קטן יותר הוא יפיק את המיד טוב יותר ?

 

אפשר לדעת מהיכן האינפורמציה בנושא ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
אוטופרט מי קבע שמידבאס נע בין 40-80 הרץ ?

ומאיפה התיאוריה לגבי המיד, שככול שהוופר קטן יותר הוא יפיק את המיד טוב יותר ?

 

אפשר לדעת מהיכן האינפורמציה בנושא ?

במוזיקה יש 10 אוקטבות. נהוג לחלק את האוקטבות באודיו בצורה הבאה:

20- 40 הרץ בס נמוך

40- 80 הרץ מידבס (יש הטוענים שתדרי המעבר הם 50 ו- 100 הרץ).

80- 160 הרץ בס עליון (יש הטוענים שעד 200 הרץ).

4 אוקטבות במיד.

3 אוקטבות בטרבל.

 

לילה טוב, תומר

פורסם

אם היית יכול להסביר למה וופר של 5" יפיק טוב יותר מיד מאשר וופר של 6" זה יהיה נחמד.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
אם היית יכול להסביר למה וופר של 5" יפיק טוב יותר מיד מאשר וופר של 6" זה יהיה נחמד.
ממברנה קטנה שוקלת פחות בצורה משמעותית מממברנה גדולה, בגלל ששטח הפנים קטן יותר.

במקרים רבים, ההפרש בכח המגנטי אינו משמעותי. שדה מגנטי מאיץ ממברנה קלה במהירות גדולה

יותר ולהפך. המשמעות המיידית היא השגת תדר גבוה יותר.

להזכירך: F=ma

M מאסה

A=תאוצה

F= כח

כתוצאה משטח פנים קטן יותר, הפיזור של ממברנה קטנה בתדר גבוה הוא טוב יותר. בנוסף לכך,

לכל ממברנה העשויה מחומרים קשיחים יש תדר רזוננס אופייני, הבא לידי ביטוי בתדר גבוה.

ככל שההממברנה קטנה יותר, כך, תדר הרזוננס גבוה יותר ואפשר להשתמש בממברנה לתחום

תדר יותר גבוה.

 

תומר

×
×
  • תוכן חדש...