Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3141 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

 

אני מעוניין לרכוש מאזדה 2 משנת 2015, שבתוצאות הבדיקה שלה נמצאו הממצאים הלא תקינים הבאים:

 

מנוע: בלוק מנוע = רטיבות

 

שלדת מרכב: תקוני מרכב, משמעות נמוכה = סימני פגיעה דופן שמאל, תקוני מרכב וצבע, מעיכות שריטות בצבע, פגמים, נזק לפגושים, כנף קדמת שמאלית הוחלפה, דלת קדמית שמאלית הוחלפה, פגיעה צד + ימין.

 

המוכר אמר שנכנסו ברוורס בצד שמאל של הרכב.

 

שאר המערכות מצוינות בטופס הבדיקה כתקינות.

 

האם מדובר בפגיעות משמעותיות - פגיעה בשלדה או משהו רציני אחר - האם כדאי לקחת את הרכב מבחינה בטיחותית? איזו הורדה במחיר צריכה להיות על פגיעות אלו?

 

תודה רבה מראש!

עריכה אחרונה על ידי ליאונרד
פורסם

שלום.

לרכב אין פגיעה עם משמעות בטיחותית. יש משמעות מסחרית לפגיעה בדופן, החלפת דלת וכנף - זה רכב יחסית חדש ובעל הרכב גם קיבל ירידת ערך מחברת הביטוח.

 

יש לי שאלה - האם המוכר סיפר על התאונה לפני הבדיקה? בדרך כלל, עוד לפני שמשקיעים בבדיקה, מסכמים על המחיר - האם המחיר אשר סוכם עם המוכר כבר כלל הורדה בגין הפגיעה?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
שלום.

לרכב אין פגיעה עם משמעות בטיחותית. יש משמעות מסחרית לפגיעה בדופן, החלפת דלת וכנף - זה רכב יחסית חדש ובעל הרכב גם קיבל ירידת ערך מחברת הביטוח.

 

יש לי שאלה - האם המוכר סיפר על התאונה לפני הבדיקה? בדרך כלל, עוד לפני שמשקיעים בבדיקה, מסכמים על המחיר - האם המחיר אשר סוכם עם המוכר כבר כלל הורדה בגין הפגיעה?

 

תודה על התשובה!

 

מדובר ברכב מליסינג פרטי, כך שסופר על התאונה יחד עם קבלת המחיר. המחיר הוא 25% מתחת למחירון, אבל גם עקב קילומטראז' גבוה (80 אלף).

 

אני מבין שהפגיעה היא לא בשאסי?

פורסם

אם לא צויין תיקון במשקוף שמאלי ורק החלפה של דלת וכנף אז פגיעה לא בשאסי.

קח בחשבון שקתנה בזול היום ותצתרך למכור בזול מחר במיוחד אם אתה נוסע הרבה .

פורסם
תודה על התשובה!

 

מדובר ברכב מליסינג פרטי, כך שסופר על התאונה יחד עם קבלת המחיר. המחיר הוא 25% מתחת למחירון, אבל גם עקב קילומטראז' גבוה (80 אלף).

 

אני מבין שהפגיעה היא לא בשאסי?

 

תוכל בבקשה לפרט באיזה סוג של ליסינג מדובר בדיוק והאם זה מגובה במסמכים כלשהם? באיזו רמת גימור מדובר?

קח בחשבון שרכב ליסינג מקבל הפחתה של 22% במחירון, אם קיבלת 25% הנחה ממחירון מלא אני לא רואה כאן הפחתה עבור ק"מ ותאונה.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

בגין ליסינג ממוני ההפחתה היא 14%,

צריך להיות מגובה בהסכם עם חברת ליסינג שהרכב נקנה עם 0 קילומטרים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

האמת שמדובר בהנחה של 25% ממחירון יד 2, אך ממחירון לוי יצחק מדובר רק ב-18% על פי הבדיקה שלי. אכן מדובר ברכב שנקנה במקור עם 0 ק"מ.

 

השאלה האם העסקה משתלמת בשקלול הנתונים האלו ובהתחשב בכך שההיצע בשוק היד השנייה דל למדי ממה שראיתי?

פורסם

רכב בנאלי שיש אותו בכמויות בשוק היד 2, נקנה מליסינג, עם תאונה וקילומטרג' גבוה מאוד. הייתי מחפש אחד אחר שמור יותר או מבקש הנחה נוספת של הרכב הנ"ל.

פורסם (נערך)
האמת שמדובר בהנחה של 25% ממחירון יד 2, אך ממחירון לוי יצחק מדובר רק ב-18% על פי הבדיקה שלי. אכן מדובר ברכב שנקנה במקור עם 0 ק"מ.

 

השאלה האם העסקה משתלמת בשקלול הנתונים האלו ובהתחשב בכך שההיצע בשוק היד השנייה דל למדי ממה שראיתי?

 

חד משמעית לא.

המגרש מציג לך את המחירון יד2 כי הוא משמעותית גבוה יותר עבור הדגם הנ"ל.

עבור 0 ק"מ מורידים 14%, עבור הק"מ הגבוה מורידים כ-8% אם איני טועה. עבור יד גבוהה (יד שניה לרכב בן שנתיים) עוד כ-3%.

עוד לפני שמדברים על הבדיקה, לא קיבלת אפילו את ההפחתות המגיעות לך עפ"י המחירון.

כיוון שאתה לא מסרת את הנתונים המלאים של הרכב, אעשה סימולציה קטנה:

לקחתי מאזדה 2 אקטיב שנת 2015 שעלתה על הכביש בינואר.

הוספתי 80 אלף ק"מ, יד2, ראשונה 0 ק"מ (אם זה מגובה במסמכים).

מחירון בסיס לוי יצחק: 56,000 ש"ח

מחירון משוקלל: 45,065 ש"ח.

אם הרכב עלה על הכביש אחרי ינואר, אומנם תהיה תוספת עבור כל חודש עליה לכביש, אך גם שקלול הק"מ ישתנה בהתאם.

 

השוק של מאזדה 2 רמת גימור דיינמיק ומעלה בהחלט טוב, רכבים נמכרים מהר וגם מעל המחירון, את זה ראיתי כשחיפשתי רכב כזה לאבי לפני כמה חודשים. אבל לשלם מעל המחירון עבור אקזמפלר אחרי תאונה ועם ק"מ גבוה?

 

עריכה: הרכב קודם כל היה יד1 0 קמ ורק אז הועבר לשימוש של הבעלים הקודמים וכרגע הוא יד2 (01 בעלים קודמים ברישיון) או שעדיין יד ראשונה על שם חברת הליסינג?

עריכה אחרונה על ידי Murzilka

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

×
×
  • תוכן חדש...