Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3135 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

36 ניסאן רשומות בארץ 26 משנת הדגם 2013, 2 מ-2012, 5 מ-2014, 1 מ-2015, 1 מ-2016, ו-1 מ-2017.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני לא מכיר את הדרך לעקוב, אבל לפי המחירים, האינסנטיב הממשלתי, והמדיניות של נבחרי הציבור, והפקידים שהם ממנים תחתיהם,

לא נעבור בקלות 1000 מכוניות חשמליות על הכבישים בקרוב.

תוצר של חשיבה יצירתית ומתקדמת (פעם היינו כאלה לא רק בבועות ההיי-טק) בתחום הזה אפשר לראות בעיר אוסלו למשל- אבל איזו בשורה כבר יכולה לבוא אל ישראל שאותה מתווי המדיניות לא יודעים כבר מקדמת דנא?

פורסם

אחת מהן נמצאת אצל קולגה לעבודה. קנה אותה מקרסו טרייד-אין כיד שניה (לא 0 ק"מ) עם נתונים מעולים.

לטעמי יכלה להצליח הרבה יותר לו היתה מתומחרת בהיגיון ולא בשמיים.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

מה טווח הנסיעה שלו בפועל?

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

לטענת הקולגה לעבודה 110-120 ק"מ (הנסועה הרגילה שלו היא כפר ורדים-חיפה-כפר ורדים).

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
לטענת הקולגה לעבודה 110-120 ק"מ (הנסועה הרגילה שלו היא כפר ורדים-חיפה-כפר ורדים).

 

זה בערך 60 ק"מ לכיוון, בהנחה שהוא לא מטעין בעבודה, מספיקה שיחת טלפון אחת מהאישה בדרך חזרה "תעצור שם תקנה זה וזה" והלך עליו...

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

לא צריך להיות דרמטי אבל מדובר ברכב מיושן במונחי החשמליים המודרניים. טסלה S100 תסע גם 600 ק"מ אבל לאנשים הרגילים שעושים עבודה-בית-סידורים ולא תופרים מאות ק"מ כל יום (הממוצע אני מניח עומד על עשרות ק"מ ביום לכל היותר) רכבים כמו הליף סוגרים יופי של פינה.

הטווח הוא כבר לא בעיה אלא רק שאלה של כמה אתה מוכן לשלם עבור סוללות?

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

הבעיה העיקרית היא שכמו כל דבר , הנושא נופל בין הכסאות . בלי רשת תחנות טעינה מהירה (של כל התוצרים ) תהיה בעיה . טסלה הבינו את זה ובל מקום שהם משווקים יש רשת של סופר מטענים, כולל בשכנה שלנו ירדן. (ואני חשבתי שאנחנו אומת הסטרט אפ). אנחנו לכודים בין ממשלה חמדנית ויבואנים שדוחפים לנו עדיין זבל עם מנועי בעירה פנימית

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

פורסם
זה בערך 60 ק"מ לכיוון, בהנחה שהוא לא מטעין בעבודה, מספיקה שיחת טלפון אחת מהאישה בדרך חזרה "תעצור שם תקנה זה וזה" והלך עליו...

 

זו גם טכניקה להדוף אישה מסנג'רת

פורסם
זו גם טכניקה להדוף אישה מסנג'רת

 

איך לא חשבתי על זה בעצמי?!

טוב, איפה קונים את הדבר הזה?

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם
הבעיה העיקרית היא שכמו כל דבר , הנושא נופל בין הכסאות . בלי רשת תחנות טעינה מהירה (של כל התוצרים ) תהיה בעיה . טסלה הבינו את זה ובל מקום שהם משווקים יש רשת של סופר מטענים, כולל בשכנה שלנו ירדן. (ואני חשבתי שאנחנו אומת הסטרט אפ). אנחנו לכודים בין ממשלה חמדנית ויבואנים שדוחפים לנו עדיין זבל עם מנועי בעירה פנימית

 

הבעיה היא ברכב החשמלי, זה עם מישהו שרצה להיות מונופול גרם לחקיקה דרקונית שעד היום לא פתרו אותה סופית - ובנתיים החברה שלו כבר הספיקה להתפרק.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

כבר אפשר לטעון רכב חשמלי בשקע ביתי תלת-פאזי - ותודה לכלמוביל שהתעקשותם אפשרה את השינוי בחקיקה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ע האיניק החדשה אני מאמין שנראה יותר כאלה. רכב פרקטי מאוד עם טווח לא רע בכלל.

מספיק שיש לך תחנת טעינה אחת בכל כיוון בדרך שתחזיר אותך לסוללה מלאה, ואתה באילת.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

×
×
  • תוכן חדש...