Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שדרוג סאב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3215 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה בקצרה, המונו שכרגע יש לי הוא JBL GTO 501EZ , המונו מוצהר ב500RMS ב1 אום אך בפועל לפי סרטונים ביוטיוב מוציא בדיינו 717RMS ב-1%thd ...

 

אני כרגע לפני שדרוג של סט קומפוננט קדמי ל Audison Voce AVK6

וסאב שאני מתלבט בין שני סוגים הראשון הוא רוקפורד P1 כפול 12' , והשני הוא של קיקר L7 גם 12'

את שני הסאבים אני מתכנן לקנות בתיבה מקורית ולכן אני לא מוצא P2 כפול בתיבה מקורית אלא רק את הP1 ..

 

בכל מקרה אני צריך את העזרה שלכם בלקבל החלטה ולדעת מה עדיף.., מצד אחד הרוקפורד הוא שני סאבים של 12 500RMS ביחד שדוחפים יותר אוויר מאשר סאב 12 בודד אבל הקיקר יותר חזק הוא 750RMS והוא סאב בודד..

 

קיצר אני בהתלבטות ואני ממש אשמח לעזרה :-)

פורסם
תמצא את החנות/מוכר שיסכים לחבר באופן זמני את הסאבים שאתה מתלבט לגביהם (או אחרים) ותחליט מה טוב לך.

 

איפה אחי אין דברים כאלה הכול נמצא חדש באריזה אף אחד לא יסכים..

פורסם

בהחלט יש דברים כאלו (או היו בזמני).

סאבים שנמכרים בתיבה מקורית או "מקורית" לא נמצאים בשום אריזה, אלא על המדף מחכים לקונה.

בדוק במספר מקומות, אולי יאפשרו.

 

אפשרות נוספת, להגיע למפגש/ים ולשמוע מספר אפשרויות וללמוד מכך מה בדיוק אתה מחפש ומתאים לך.

פורסם (נערך)

לא הייתי שוקל בכלל P1

אין מה להשוות ה L7 הוא אופציה טובה יותר

רק תקפיד על תיבה איכותית שבנויה היטב ולפי הוראות היצרן ושים לב

שמדובר בגירסה של ה L7 עם שני סלילים של 4 אום ולא זאת עם שני סלילים של 2 אום.

 

נב- המגבר שלך מספק את ההספק המקסימלי שלו ב 2 אום

הוא אינו תומך בעבודה ב 1 אום כפי שכתבתה בהודעה הראשונה שלך.

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING
פורסם
לא הייתי שוקל בכלל P1

אין מה להשוות ה L7 הוא אופציה טובה יותר

רק תקפיד על תיבה איכותית שבנויה היטב ולפי הוראות היצרן ושים לב

שמדובר בגירסה של ה L7 עם שני סלילים של 4 אום ולא זאת עם שני סלילים של 2 אום.

 

נב- המגבר שלך מספק את ההספק המקסימלי שלו ב 2 אום

הוא אינו תומך בעבודה ב 1 אום כפי שכתבתה בהודעה הראשונה שלך.

 

תוכל לפרט למה היא אופציה טובה יותר?

וצודק 2אום טעות שלי ..

פורסם

ממה שאני מבין אתה מחפש אופציה לסאב SPL

ה P1 הוא סאב בסיסי ביותר גם אם מדובר בסאב כפול ,לעומתו ה L7 הוא בדיוק

הכיוון מדובר בסאב SPL של קיקר שמסוגל להתמודד עם הספקים מכובדים

ונותן יופי של תדרים נמוכים בתיבה מתאימה והספק גבוהה ,זאת בהחלט האופציה המועדפת.

 

עם זאת חשוב לציין שגם ה P1 וגם ה L7 הם לא בדיוק סאבים "שיא האיכות"

בטח שלא "שיא הדיוק" ,אבל בין שניהם הייתי בוחר ב L7

בנסיבות העניין הוא המתאים ביותר לתפקיד.

פורסם
ממה שאני מבין אתה מחפש אופציה לסאב SPL

ה P1 הוא סאב בסיסי ביותר גם אם מדובר בסאב כפול ,לעומתו ה L7 הוא בדיוק

הכיוון מדובר בסאב SPL של קיקר שמסוגל להתמודד עם הספקים מכובדים

ונותן יופי של תדרים נמוכים בתיבה מתאימה והספק גבוהה ,זאת בהחלט האופציה המועדפת.

 

עם זאת חשוב לציין שגם ה P1 וגם ה L7 הם לא בדיוק סאבים "שיא האיכות"

בטח שלא "שיא הדיוק" ,אבל בין שניהם הייתי בוחר ב L7

בנסיבות העניין הוא המתאים ביותר לתפקיד.

 

אשמח אם תוכל לכוון אותי לכמה סאבים שיהיו יותר "מדוייקים" ו "איכותיים" שיתאימו לי?

×
×
  • תוכן חדש...