Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3255 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

 

הלחות כנראה שגעה לחלוטין את הפאביה שלי, אחרת, אין דרך להבין מדוע מצטברים אדים בחלק התחתון של השמשה הקידמית (מבחוץ כן?).

 

מה ניתן לעשות בנידון?

בקיץ הקודם זה לא היה..

 

תודה,

מור

רוכב אופניים בהתהוות, רוכב אופנועים בדימוס ונהג פחנוע בהווה,
BIKEDEALZ.net - מגזין אופניים בגובה העיניים.
buy.BIKEDEALZ.net - אתר הדילים לרוכבים.

פורסם

זה אומר שיש דליפת אויר לכוון פתחי הפשרת אדים של השמשה, כאשר אתה מכוון את זרימת האויר לונטים הקדמיים.

יש רכבים שזה ככה מתוכנן ויש כאלו שלא ואז זה אומר שיש בעה אטימות או כוון דלתית בורר מצבים בתוך יחידת המיזוג/חימום.

פורסם
היי חברים,

 

הלחות כנראה שגעה לחלוטין את הפאביה שלי, אחרת, אין דרך להבין מדוע מצטברים אדים בחלק התחתון של השמשה הקידמית (מבחוץ כן?).

 

מה ניתן לעשות בנידון?

בקיץ הקודם זה לא היה..

 

תודה,

מור

תפעיל את הווישרים לניגוב או שניים וזהו.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

זה לא אדים, זה התעבות, זהה לבקבוק שאתה מוציא מהמקרר בקיץ.

 

דניאל נתן את התשובה הנכונה ביותר.

 

המזגן נושף ישירות על החלק התחתון של השמשה דרך פתחי הפשרת האדים ומקרר את החלק התחתון הרבה מתחת לטמפרטורת האוויר בחוץ, כשהאוויר החם והלח פוגש בשמשה מבחוץ הוא מתקרר ולכן מים מתעבים שם.

 

הפעלת המגבים לא תעזור, שכן ההתעבות חוזרת כמה שניות אח"כ.

 

מה שאני עושה, זה לאטום בקיץ את הפתח הזה בנייר-גאפה, בחורף אני מוריד אותו.

עריכה אחרונה על ידי saay222
פורסם

לא רואה בעיה להפעיל את הווישרים ברכבים שקיימת אפשרות לכוון את מחזור הפעולה שלהם כול 20-30 שניות +איזה השפרצה קלה של נוזל שמשות והשמשה נשארת ללא אדים. בכול מקרה התופעה בדרך כלל נעלמת בזמן נסיעה או שינוי מיקום.

 

לדוגמא:

 

כאשר אני חוזר בימים מסויימים בשעות הערב מהפארק הלאומי אני נתקל בתופעה אבל במרחק של 2 קילומטרים משם ליד הבית התופעה לא מופיעה.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

התופעה הזאת תלוייה בלא מעט גורמים, כמה מהם:

 

1. טמפרטורת האוויר שיוצאת מהמזגן.

2. כמות האוויר שיוצא מפתחי הפשרת האדים.

3. המרחק בין הפתחים לבין השמשה.

4. הטמפרטורה והלחות היחסית של האוויר בחוץ.

 

ישנם מקומות שלא נתקלתי בתופעה וישנם מקומות בהם נתקלתי בתופעה באופן קבוע, אצלי לא ניתן לקבוע פרק זמן של יותר מ-12 שניות עבור הפעלת הווישרים.

 

שמתי לב שהפעלת השפריצרים לפעמים מחריפה את ההתעבות, אני מתאר לעצמי שזה נובע מהעלאת הלחות המקומית של האוויר החיצוני.

עריכה אחרונה על ידי saay222
פורסם
לא רואה בעיה להפעיל את הווישרים ברכבים שקיימת אפשרות לכוון את מחזור הפעולה שלהם כול 20-30 שניות +איזה השפרצה קלה של נוזל שמשות והשמשה נשארת ללא אדים. בכול מקרה התופעה בדרך כלל נעלמת בזמן נסיעה או שינוי מיקום.

 

לדוגמא:

 

כאשר אני חוזר בימים מסויימים בשעות הערב מהפארק הלאומי אני נתקל בתופעה אבל במרחק של 2 קילומטרים משם ליד הבית התופעה לא מופיעה.

וישרים לא עושים עבודה טובה ויותר גרוע להפעיל מתזים, זה רק מחריף את התופעה.

הפתרון היחיד הוא לפתור את זליגת האויר של המזגן לפתחי השמשה או לנסוע בלי מזגן.

פורסם

הפעלת השפריצרים נועדה להרטיב מעט את השמשה בכדי לשמור על הלהבים של הווישרים. לא זכור שהרטבת השמשה מגבירה את התופעה אבל אבדוק זאת מחר בערב כאשר אלך לעשות ספורט בפארק הלאומי שהינו איזור פתוח ומשום בשם התופעה של אדים על השמשה נפוצה מאוד.

איזה כייף לי :)

פורסם

בריו אצלי זה ככה וזה די מתסכל (יחד עם עוד לא מעט דברים אחרים שמתסכלים ברכב הזה), מורגש מאוד בשעות הערב/לילה כשלח בחוץ. הפתרון הוא להסיט את פיזור האוויר לכיוון הרגליים בלבד.

גם כשאני מגיע לרכב בבוקר תמיד ישנה התעבות קלה (הפעם בחלק הפנימי) בחלק התחתון של השמשה הקדמית. עוד לא ברור אם זה באג או פיצ'ר. מיותר לציין שמצב סירקולציה פנימית מוגדר כדרך קבע.

פורסם

אתן לזה נסיון, למרות שאני בטוח שההתעבות תופיע גם במקרה כזה. זו התעבות משונה שמלווה גם בצבע חום/עכור, שנעלמת בקלות ברגע שמעבירים מטלית מיקרופייבר על האיזור, אך זה יחזור לאחר לילה אחד או שניים.

×
×
  • תוכן חדש...