Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא ג'וליה - אלפא אמיתית, לטוב - וכנראה שגם לרע


504L
שימו לב! השרשור הזה בן 2469 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ממה שאני מבין בשרשור הג׳וליה כבה, נכבה, לא עובד.

גם מבין שמישהו מחפש ברשת (ועוד באמריקה) שהג׳וליה לא עובד.

בארהב יש רק יצרן אירופי אחד שמכר כמו שצריך- פורשה.

ואפילו שה917 סחבה עליה מיתוג פורשה אאודי, פורשה בארהב זה -אה! ואאודי זה -מה?

אני מבין יותר מכך, שכמו שאני מתעדכן במצב הלישט לעומת השח, כך מתעדכנים חברים במצב המכירות לעומת הצפי.

מה אני כבר מבין אני אלפיסט(למרות שמודה שהארנה לא אלפה, ושה-33 דור שני וגם דור ראשון לא מי יודע מה מכונית טובה ומסתכן בחפיפה עם מצבו של סלמאן רושדי :) )

מה שכן אני לא עושה גוגל לחפש בעיות אצל יצרנים, ואני לא מתכוון לעשות כך עם השקת דגמים חדשים של יצרנים שונים.

מאחל לג׳וליה הצלחה,

ומי שכבר שמח שהעולם נטול אבארט, אוסקה, לנצ׳יה ולא חסרים עוד- שיזמין לפחות למסיבה של ירידת אתר האינטרנט (זה הסימן לסגירת שערים בימינו לא?) של אלפא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 122
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני חושב שכדאי לתת ליצרן עוד צ'אנס,

 

בסה"כ מדובר במכירות ראשונות של הדגם, שהוא כביכול "אב טיפוס",

אני מאמין שאלפלא צריכים ללמוד מהתקלות האלה, ובקרוב להודיע על דגם משופר אולי עם מתיחת פנים כלשהי.

 

אגב, חשוב לי לציין שהיתה לי מאזדה לאנטיס שנת 99 די חדשה (מ שנקרא האב טיפוס של הלאנטיס), זה היה לפני יותר מעשור, והיה לי מלא תקלות איתה,

ומאז פשוט פחדתי מהרכב הזה, אך אחרי מתיחת הפנים חבר טוב שלי קנה אחת והחזיקה אצלו הרבה מאוד שנים ללא אף תקלה, ובזה כל הכבוד למאזדה על למידת המוצר שלהם וטיפול בתקלות.

 

כנ"ל עם הסיטוראין קסארה, היתה לנו אחת שנת 98, רכב שהיה די אמין האמת, אך היו כמה תקלות קטנות שטופלו בדגם שיצא אחריו במתיחת הפנים.

 

ויש בטח עוד הרבה מאוד דוגמאות כאלה.

 

מאז אני הולך לפי החוק הזה, "אני לא קונה אב טיפוס, מעדיף לקנות מהדגם האחרון שכולל את כל תיקוני הדגם, או לפחות את רובם"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה החמורה ביותר היא האמינות הנפתסת ולא זו הריאלית, לראיה שרשור הטויוטה המקרקשת, שלא התפתח לכלום ושבו הציעו לבן אדם, ברכב באחריות, לפתוח את הדאש בעצמו ולתקן את הבעיה הברורה. לאלפא, בשרשור המיטו (מחוץ לאחריות) היחס היה שונה בתכלית.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רומן, אתה טועה.

 

יבואן טויוטה לא טיפל נכון בתקלה מעצבנת.

 

יבואן אלפא כשל בטיפול בתקלה משביתה ויקרה.

 

במיטו תקלה יקרה שחייבת תיקון, בטויוטה תקלה מעצבנת שאפשר לחיות איתה ולך תדע אם מקורה לא בהתקנה מקומית כלשהי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה החמורה ביותר היא האמינות הנפתסת ולא זו הריאלית, לראיה שרשור הטויוטה המקרקשת, שלא התפתח לכלום ושבו הציעו לבן אדם, ברכב באחריות, לפתוח את הדאש בעצמו ולתקן את הבעיה הברורה. לאלפא, בשרשור המיטו (מחוץ לאחריות) היחס היה שונה בתכלית.

 

ובדיוק באותה מידה, אפשר להסתכל על הצד השני של אותו מטבע, אני לא רואה אף יצרן רכב אחר שמוציא רכב חדש עם שלל תקלות וימצא מי שמיד יגיד , "זה טרום ייצור, זאת גירסת ביטא, זאת כלבת אלפא, אתם הייטרז, אתם אנטישמים, אתם רצים כל יומייים לאינטרנט לבדוק את המכירות, אתם מכינים מסיבה לסגירת המותג" ושאר תגובות שהן לחלוטין לא ענייניות, לא באופן כללי ובטח ובטח לא לאור לרשימת התקלות הזאת:

 

*נקישות בהגה (אליבא דאלפא, זה פיצ'ר, לא באג),

*תקלות במערכת החימום/SS (תקלות משביתות),

*תקלת בלמים שצריך לתקן עם מסקינגטייפ (תקלה משביתה עד לאותו תיקון אקסטראוגנדי),

*תקלת צינור נוזל קרור (תקלה משביתה),

*שלל תקלות אלקטרוניות משביתות,

*בעיות בקריאת איכות ולחץ דלק (תקלות משביתות),

*תקלת גיר - בעיטות וקפיצות (שהורגשו במהלך המבחן שלנו).

 

וזה הרשימה רק של תקלות שבינתיים אלפא הכירה בהן כתקלה סידרתית.

 

 

לקרוא לרשימה הזו "אמינות נתפסת ולא זו הריאלית" זה קצת מגוחך.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה החמורה ביותר היא האמינות הנפתסת ולא זו הריאלית, לראיה שרשור הטויוטה המקרקשת, שלא התפתח לכלום ושבו הציעו לבן אדם, ברכב באחריות, לפתוח את הדאש בעצמו ולתקן את הבעיה הברורה. לאלפא, בשרשור המיטו (מחוץ לאחריות) היחס היה שונה בתכלית.

 

בשרשור המיטו היחס היה שונה בתכלית? בבקשה אל תתחיל...

הבעיה של אלפה היא פשוטה. הם תמחרו רכב טוב ככל שיהיה מול מובילות הסגמנט שיש להם דגמים מוכחים בשוק היוקרה.

להשיק דגם חדש במהירות שיא ולתמחר אותו ראש בראש מול סדרה 3 זה כמו להמר על מספר ברולטה. עכשיו לך תשכנע את ההוא שקונה סידרה 3 כבר 20 שנה להמר על המספר ששמת.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברכבים המודרניים שמלאין באלקטרוניקה ולא נבדקים כהלכה לפני שמגיעים לייצור, בעיות שונות ומשונות זה דבר שבשגרה. אם כל מה שכתוב אמת, אז זה כמובן לא לעניין, אבל האם המצב של המתחרות יותר טוב? לא יודע, לכן אני שואל. בכל אופן, לדעתי הבעיה הכי גדולה של האיטלקים זה באמת שטיפת המוח, או איך שאומרים "במרקטינג". הם בניגוד לגרמנים מעולם לא ייחסו מספיק משקל לעניין, ובגלל זה חוו בעיות עם מכירת רכבים נעולים, שנקנו על ידי מבינים שגם ככה לא צריכים שום פרסומת או ברושור בגודל של אנציקוקלופדיה.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אצלך הדחף להגיב בנושא כ"כ חם לך הכריע את הבנת הנקרא.

 

רומן מבחינת אמינות נתפסת כן אתה צודק. היחס שאלפה יקבלו מול טויוטה שונה בהחלט.

עדיין כשאנחנו מדברים על השרשור ההוא להלין על היחס שאלפה קיבלו זה ממש חוצפה. יחס כזה סובלני לא ראיתי בחיי וזה מה שגרר את כל שרשרת ההתנצחויות בינינו, בטח אחרי שהזכרתי כמה היחס סובלני ביחס ליחס אל יבואן אחר...

 

בכל מקרה זה בהחלט מובן. כשלקוח שקונה 20 שנה מרצדס C או BMW סדרה 3 שוקל האם לשים את כספו על אלפה ונתקל בדיווח אחד זה אוטומטית מחזיר אותו למותג שהוא מכיר. הייתי נוהג בדיוק באותה צורה, לכן אמרתי שאלפה זרקו פה חתיכת הימור שבינתיים עושה רושם שמתפתח למפח נפש (ע"פ נתוני המכירות, לא מדבר על הרכב שנעזוב רגע את הדיווחים האלה כן מקבל ביקורות טובות).

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רק שהיית נוהג, אתה באלה הרגעים נוהג באותה הצורה. עובדה שאני לא רואה אותך קורא לאחרים להוקיע את טויוטה בשרשור ההוא, אבל גם בשרשור הזה, כשאני מצביע על הבעיה העיקרית (תפיסת האמינות כחלק בלתי נפרד מהחזרת המותג לבמה הראשית), אתה עדיין מוצא למה להיטפל.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

בכל מקרה זה בהחלט מובן. כשלקוח שקונה 20 שנה מרצדס C או BMW סדרה 3 שוקל האם לשים את כספו על אלפה

 

בוא נתעכב על זה לרגע. למה, שלקוח שקונה כבר 20 שנה את מיטב התוצרת בסגמנט, יבחר פתאום, להחליף למשהו אחר, חדש, לא ידוע, כשהמחיר זהה? הקלף היחיד של האלפא יכול להיות אך ורק מחיר ואבזור. משהו בסגנון של "נכון, אני לא במוו או מרצדס, אבל אני זולה יותר ומציעה יותר אבזור והן הכרטיס שלך לעולם היוקרה". אבל לאלפא אין את זה, היא לא זולה יותר, לא מציעה יותר אבזור. היא פשוט נכנסה והכריזה על עצמה כשוות ערך. סתם, out of the blueהחבר'ה באלפא החליטו שהרכב שלהם הוא רכב מנהלים איכותי ויוקרתי, שמשתווה לבמוו ומרצדס. אז אני חוזר על השאלה, איזו סיבה יש למישהו שדבק במרצדס C/ במוו סדרה 3, כל-כך הרבה זמן, שידו משגת את הרכבים הללו - לבחור פתאום ברכב לכל היותר, אותו דבר כמוהם? הרי למה אנשים קונים "מרצדס" המבוססות על ה-A? כי הם רוצים כרטיס כניסה לעולם היוקרה, במה שידם משגת. אדם שיכול לקנות C לא יקנה A, היות וה-A נופלת בהרבה מה-C. אם ידך משגת לקנות C לא תיקח משהו שהוא פחות טוב, שאינו מציע כלום מעבר.

 

IMG_0690.JPG

עריכה אחרונה על ידי Smiro
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא קראתי אף מילה בשרשור הטויוטה לכן גם לא יכולתי להגיב כי אין לי מושג בכלל על מה מדובר.

גם בלי לקרוא מילה שם ברור לי שהיחס ליצרן כמו טויוטה כאשר התגלה איזה פאק יהיה הרבה יותר סלחני מאצל אלפא.

 

ברור שיעשו כל כך הרבה רעש על כל תקלה בג'וליה. היא קיבלה כל כך הרבה חשיפה ורעש מהתקשורת כשהושקה, אז זה בה ביחד. סוג של ענבל אור. נקווה שלא תיפול כמו ענבל אור.

תפיסת האמינות אכן בעייתית, ולכן זה רק מעלה עוד תהיות. אם אתה כיצרן יודע שתפיסת האמינות לגביך בעייתית אתה צריך לעשות הכל כדי שלא התגלו פשלות. אלפה שיחררו את הרכב בזמן שיא, ויצא להם רכב טוב. לפחות כשבוחנים את הרכב ושהרכב חדש ומתעלמים מהדברים הנוספים, אבל מה לעשות שהדברים הנוספים חשובים, והרכב לא יהיה חדש לנצח. כשאתה מנסה לבצע המרת דת ללקוח סידרה 3 אתה צריך להעמיד מוצר מוכח בצד השני או לחתוך במחיר. אצל אלפא לא עשו את זה ולא את זה. לפחות לא עדיין, אולי בעתיד הג'וליה תהפוך למוצר מוכח השאלה כמה דורות זה יקח והאם לפיאט יש מספיק מזומנים לשרוף עד אז.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבזור רב ומחיר תחרותי היו תמיד הנשק המסורתי של אלפא, לפחות בדגמים היקרים יותר.

בשנת 92' אלפא 164 3.0 מאובזרת מהוונטיל עד הגג, עם מנוע V6 עלתה כמו ב.מ.וו 520I די ערומה, אז אפשר היה למחול לה על איכות לא מושלמת.

ברגע שאלפא איבדה את שני הקלפים האלו, היא נאלצת לעמוד כשווה מול שווים, ועוד מול יצרנים מבוססים עם קהל לקוחות נאמן.

וזו משימה כמעט בלתי אפשרית, לא רק עבור אלפא.

אם המכירות לא יתרוממו בשנה הקרובה, הסיפור של המכונית הזו די גמור.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נתעכב על זה לרגע. למה, שלקוח שקונה כבר 20 שנה את מיטב התוצרת בסגמנט, יבחר פתאום, להחליף למשהו אחר, חדש, לא ידוע, כשהמחיר זהה? הקלף היחיד של האלפא יכול להיות אך ורק מחיר ואבזור. משהו בסגנון של "נכון, אני לא במוו או מרצדס, אבל אני זולה יותר ומציעה יותר אבזור והן הכרטיס שלך לעולם היוקרה". אבל לאלפא אין את זה, היא לא זולה יותר, לא מציעה יותר אבזור. היא פשוט נכנסה והכריזה על עצמה כשוות ערך. סתם, out of the blueהחבר'ה באלפא החליטו שהרכב שלהם הוא רכב מנהלים איכותי ויוקרתי, שמשתווה לבמוו ומרצדס. אז אני חוזר על השאלה, איזו סיבה יש למישהו שדבק במרצדס C/ במוו סדרה 3, כל-כך הרבה זמן, שידו משגת את הרכבים הללו - לבחור פתאום ברכב לכל היותר, אותו דבר כמוהם? הרי למה אנשים קונים "מרצדס" המבוססות על ה-A? כי הם רוצים כרטיס כניסה לעולם היוקרה, במה שידם משגת. אדם שיכול לקנות C לא יקנה A, היות וה-A נופלת בהרבה מה-C. אם ידך משגת לקנות C לא תיקח משהו שהוא פחות טוב, שאינו מציע כלום מעבר.

לפעמים לאנשים פשוט נמאס מהקיבעון (למשל בן אדם שקונה סי-קלאס אחרי סי-קלאס) והם מחליטים לנסות משהו חדש.

 

לפעמים בן אדם כבר החליף כל כך הרבה רכבים של אותו יצרן (למשל בן אדם שקנה A3 ואז A4 ואז A5 וכו') ואין ליצרן הזה משהו לחדש לו, אז הוא הולך ליצרן אחר.

 

יש עוד כל מיני סיבות, אבל נראה לי שאתה מבין את כוונתי.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2469 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...