Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא ג'וליה - אלפא אמיתית, לטוב - וכנראה שגם לרע


504L
שימו לב! השרשור הזה בן 2468 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא יעזור אם יפתרו את זה. זה לא שורש הבעיה רק מסמר נוסף בארון.

ערכתי חיפוש קצר בגוגל כי המספרים שהבאתי קודם לגבי הציפיות של פיאט מהג'וליה היו ממקור לא נכון.

הגעתי לכאן.

 

ציטוטים חשובים:

השורה התחתונה-

"Alfa expects to sell more than 100,000 Giulias globally in 2017, its first full year on sale, Wester said."

 

הדובר-

"Chrysler Automobiles Chief Technology Officer Harald Wester"

 

זאת ועוד-

""The credibility of the program depends on this car," Wester said at a press event held to showcase the Giulia"

 

עכשיו נשאלת השאלה. האם המספרים שבכירי פיאט מוסרים הם סתם. האם הם יודעים שהם מוסרים מספרים בלי קשר למציאות ובכל זאת מוסרים אותם כדי להעמיד יעדים שאפתניים. אם כן ניתן להם את הקרדיט ונקווה שהמהלך שלהם השתלם. אם לא אפשר להכריז כבר שהתוכנית הזו מתה או שפיאט יושבת על ערימת מזומנים ענקית ומוכנה לשרוף הרבה כסף עד שהתחזיות שלה התגשמו.

 

היתרון עבור קהל הרוכשים. עוד מעט תקבלו ג'וליות במחירי מבצע.

החסרון - יש מצב שבעוד כמה שנים אלפא תהיה תחת VAG...קיבלתי בחילה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 122
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פרקש, הכל הכל יכול להיות.

אני גם לא אנאליסט גדול ולא יודע מה אלפא צריכה לעשות כדי לשרוד. אני גם לא ממש יודע מה השיקולים של מי שקונה סדרה 3, כי אני מכיר רק את אלו שקונים אלפות (או רוצים).

יכול להיות שאם היו ממציאים את אלפא מחדש כמותג עממי יותר מבחינת התמחור, זה היה עוזר. ואולי לא. דווקא במקרה של פיאט עצמה, לפחות עם ה-500, כן הצליחו למתג את הרכב כפחות עממי מאיך שהוא אולי נתפס אצלי עוד משנות ה-90 והטיפו שהייתה להורים שלי אז.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאמין שבסופו של דבר יהיה בסדר, דווקא מן הלאו ולא מן ההן. יש אפילו כאן, בישראל הקטנה, קבוצה לא קטנה ומאד עקבית של אנשים שמאד חשוב להם להיכנס לכל שרשור שעוסק באלפא ולהסביר למה לא. זאת דווקא עדות לכוח המותג, בין אם אותם אנשים מבינים את זה ובין אם לאו.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה 500 הגיעה לשוק בתול ודי-חדש, ומותגה כרכב צעיר שובב ואז כמיוחד וביצועי.

תוך בניית מותג עם מועדון צמוד.

 

ה ג'ולייה מגיעה לשוק רווי, די איכותי עם מוניטין ותדמית.

מה יש לחצופה הזו להציע בשוק הזה.

יש לה הופעה, ויש קשר לסמפטיה קטנה בלב.(על העיצוב והספורטיביות)

מה אין לה..

אין לה תדמית מי יודע - אין לה איבזור מי יודע

( והרגו לה את תדמית הספורטיביות - מאחר ובדגמי הכניסה הורידו איבזור

ומנגד - היצרנים האחרים בפלח הנ"ל הוסיפו את האבזור הספורטיבי )

 

אין לה שמירת ערך, ופחד ראשוני אצל הלקוחות, עקב החשש לרכב חדש בשוק ומחלות ילדות.

והחכמים באלפא - יכלו להעלות את האחריות ל 3-4 שנים ולעמוד מאחורי המוצר שלהם.

 

אין לה את ההילה הגרמנית אשר משדרת עסקים ומעמד, ו גם קצת התנגדות והתנכרות

ומנגד - האלפא חביבה אנשים מכל השכבות מסמפטים אותה, עוברת בעין וכנושא שיחה.

 

תנו לה קצת איבזור ספורטיבי ואיכות של כייף בסלון, התחילו במחירים סבירים - אל תמתגו

עם הכרזות בומבסטיות, כי אז חובת ההוכחה עליכם.

הדגישו את העיצוב הביצועים הספורטיביות, תנו גב לאמינות עם אחריות טובה.

וכנסו לכל פלחי השוק, החל מהסופרב והפאסט ומאזדה 6 פרמיום.

וכלה ב סדרות ה 3 וה C.

 

מכירות מכירות ואחריות.. יותר רכבים בכביש זה המדד להצלחה.

יותר רכבים בכביש, יותר לקוחות נחשפים לרכב וליתרונות שהוא משדר.

אחרי שמכרנו הרבה וקיבענו תדמית, עכשיו אפשר לנצל את המוניטין ולגבות ערך מוסף.

 

יבגני , לדעתי בטעות.:wink:. אתה מכיר חולה אחד.

 

בנימה אישית - הגעתי לאולם לקנות.. ומכירים אותי.

התרשמתי ובצחוק שאלתי למה - אמרו לי כי היא מתחרה בקרם בוואריה.

אז הלכתי ו מתברר כי בבוואריה יש מספר דגמים והכסף שלי שם קונה יותר.

התלבטתי כ חודשיים, נסיעות מבחן, ובסוף כל נסיעה חזרתי לאולם של אלפא..

 

באמת רציתי מאוד את הג'וליה - אבל במקום האחר נתנו לי יותר, הרבה.. יותר.

אני שלם עם הבחירה שלי, ובמקביל ממשיך להחזיק את הג'ולייטה.

רציתי גם את הג'וליה , אבל מאחר ואני מחויב להחזיק רכב 4 שנים.

העדפתי רומן עם זו שאפשרה לי, גם ספורטיביות איכות הרגשת בטחון ואחריות.

עכשיו אני ערס סנטימנטלי, וכשעוברת אלפא עדיין מסובב את הצוואר עם הקשיים הפיזיים.

אבל אני לא שם... ורציתי.

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שווה קריאה.

 

ציטוט מהכתבה:

 

If there is an afterlife, then it contains Busso, one of the company’s genius postwar engineers, laughing at that bit about stopping every three laps

 

 

http://www.roadandtrack.com/car-culture/a10308214/alfa-romeo-giulia-issues/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל אלה שבטוחים שלפי השנה הראשונה של מכירות כל המותג יקום או יפול, זה בהחלט מראה מה אתם חושבים על המותג ומה הייתם רוצים שיקרה, אבל זה לא ממש מראה שאתם חושבים בצורה הגיונית או שאתם מבינים את השוק הזה. כמה שנים לקח ללקסוס להגיע למקום שני במכירות היוקרה בארה"ב? אינפיניטי באירופה עדיין בקושי מוכרת. זה לא גרם לטויוטה ולניסאן לסגור את המותגים האלה אחרי שנה-שנתיים. אם FCA חשבה שתוך שנה היא הולכת לכבוש מקום בין שלושת המובילים באיזשהו מקום בעולם, אז כנראה שבאמת אין להם מושג מה הם עושים. די ברור שמהלך כזה לוקח כמה שנים טובות. זאת בנייה של מותג מחדש וזה לא קורה בבת אחת ודורש הרבה סבלנות ומזומנים. בעיות האמינות בוודאי יטופלו תוך מספר חודשים. לטווח ארוך יותר, זאת לא הבעיה. השאלה המעניינת זה מה FCA יעשו בהמשך בהיבטי השיווק.

עריכה אחרונה על ידי ash156
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיפור ההוזלה של ה 159 אינו דומה; מדובר היה בהוזלה מצד היבואן, שסביר להניח שגובתה על ידי היצרן.

 

זה לא דומה, כי ה-159 כבר היתה סוס מת, כשהתחילו למכור אותה כפרס בארוחת ילדים במקדונלדס. בשלב הזה, מייצרים ומוכרים כל זמן שיש תרומה חיובית לכיסוי הוצאות קבועות, גם אם מפסידים, ועד שאפשר לסגור את הבסטה.

 

מחירה של הג'וליה באירופה יחסית למתחרותיה די דומה, כך שהאשמה אינה ביבואן, וגם הוזלה של 10K לא ממש עשוייה לשנות את התמונה.

 

לגמרי לא אשמת היבואן, אבל סמל"ת במצב לא טוב, וזה לא בהכרח באשמתה. אין לה סחורה טובה להציע.

 

מעניין מי מהאנליסטים החוכמולוגים האלו באמת מבין במכוניות, שהיה קם ואומר לאלפא שאין להם הרבה סיכוי להתחרות ראש בראש בב.מ.וו, שלא לדבר על מרצדס, ועדיף היה לתמחר את המכונית מלכתחילה בצורה הרבה פחות יומרנית ולהיות ראש לשועלים ולא זנב לאריות.

 

זה לא תפקידם של אנליסטים לתכנן אסטרטגיית שיווק. הם מסתכלים על התוכניות של החברות, וצופים קדימה, על בסיס הקיים והצפי לעתיד הקרוב. הם לא יוזמים ולא בעלי חזון.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ash156 לא חושב שמישהו אמר את זה.

פיאט נכנסו לפרוייקט הזה בידיעה שהם הולכים לשפוך ארגזים של מזומנים לאורך שנים ולהפסיד כסף? הם מוכנים לזה?

אם כן אני אשב בצד בשקט ואאחל להם בהצלחה.

זה כנראה לא המצב משתי סיבות:

א. ההצהרות של פיאט מדברות על מספרים שרחוקים מאוד מהמספרים בפועל, ובהצהרות האלו נותנים לג'וליה משקל מאוד משמעותי שמעיד על הפרוייקט כולו.

ב. לא שמעתי שפיאט יושבים על ערימת מזומנים ענקית.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרקש, כתבתי שאם FCA לא מתכננים לכמה שנים טובות של חדירה לשוק, אין להם שום סיכוי. מה חשבת בדיוק? שהם תכננו על כזה ווואו גדול שפשוט יעיף אותם למקום ראשון במכירות תוך שנה?? כל מי שקצת מבין בשיווק ובניית מותג ברור לו שאין דברים כאלה. מכונית זה לא וואטסאפ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל אלה שבטוחים שלפי השנה הראשונה של מכירות כל המותג יקום או יפול, זה בהחלט מראה מה אתם חושבים על המותג ומה הייתם רוצים שיקרה, אבל זה לא ממש מראה שאתם חושבים בצורה הגיונית או שאתם מבינים את השוק הזה. כמה שנים לקח ללקסוס להגיע למקום שני במכירות היוקרה בארה"ב?

 

לקסוס הגיעה ליעד שלה בשנה הראשונה לשיווקה.

הג'וליה לא מגיע ל-40% מהיעד שלה.

 

אינפיניטי באירופה עדיין בקושי מוכרת.

 

אינפיניטי מכרה מעל 130K מכוניות בארה"ב בלבד ב-2015.

40K בסין.

 

אירופה פשוט לא בתוכניות.

אלפא היתה מתה להיות אינפיניטי....

 

_______________________

 

העניין הוא לא אורך הנשימה של פיאט או כמות המזומנים שיש לה לשרוף על פרויקט הפסדי. הבעיה היא חוסר היכולת לעמוד ביעדים, שמעידה על קריאה לא נכונה של השוק. עכשיו נוספו לזה דיווחי אמינות רעים, ממספר גופים אמריקאים כבדי משקל.

בפיאט מדברים עכשיו על השקעה גדולה יותר בדגמי SUV, ואני אומר ששם עוד יש למותג פחות משמעות ויכולת התחרות מאשר בשוק הסדאן.

 

זה פשוט בכי שהמכונית שנושאת את דגל הדינמיות והספורטיביות נכשלת בשוק, כי זה רק אומר שנמשיך לקבל שיעמומוני נהיגה בעיקר, כי דינמיות לא מוכרת.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

RK זה עדיין לא מסביר איך התאוריה הזו של הם כביכול מתכננים לשפוך ולהפסיד ארגזים של כסף בשנים הקרובות משתלבת עם ההצהרות והציפיות שלהם...

ציטטתי קודם בכיר בFCA, מהדברים שהוא אומר זה ממש לא נראה ככה...

 

ash156 מה שאתה אומר לא מתיישב עם מה שהם אומרים. הם ציפו למכור השנה 100 אלף ג'וליות. בקצב הנוכחי הם יגיעו במקרה הטוב ל40K.

הבכיר בפיאט טען בהקשר לג'וליה "

The credibility of the program depends on this car".



אם ככה לתוכנית הזו אין עתיד, ולא אני אמרתי את זה הוא אמר.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היעד לא חשוב כמו העמידה ביעד.

אם החברה שם היו בונים על מכירות של 40K בשנה אז אתה יודע שהתוכנית העסקית שלהם היא כמתוכנן, והם כנראה גם מרוויחים או לפחות לא מפסידים או במקרה הגרוע מפסידים אבל זה היה מתוכנן.

פה ציפו למכור 100K, כלומר הם לא קרובים לעמוד בתוכנית העסקית שלהם, והם כמעט בוודאות מפסידים כסף והרבה. אם היו עומדים בציפיות ומפסידים כסף הייתי אומר אולי סבבה, הם לקחו את זה בחשבון וזו התוכנית. זה לא המצב, ולכן התאוריה שהם מוכנים לשרוף כסף בשנים הקרובות לא מתיישבת עם המציאות, וגם אם נניח שזה נכון הם עדיין הולכים לשרוף הרבה יותר ממה שהם תיכננו אז מי אמר שהם יסכימו לכך?

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2468 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...