Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

2 בעלים רשומים.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3340 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקיצור,

הלכתי לראות רכב, סוזוקי ספלאש 2010.

הרכב נראה די סבבה, אבל רשומים עליו 2 אנשים, אבא ובן.

זה אמור להפריע לי?

הבנתי שאם מוסיפים עוד מישהו לבעלות שלא במעמד הרכישה אלא אחרי זה מוסיף יד.

השאלה אם במקרה כזה זה יופיע כך כבר ברישיון הרכב?

ובגדול איך אני מוודא מה מספר הבעלים הודאי שאני אהיה ברכב?

פורסם (נערך)

בכל מקרה, כל הידיים כבר רשומות ברישיון העדכני, וזה לא משנה לך כמה בעלים יש לרכב עכשיו ( אם כמות הידיים הרשומה ברישיון מתאימה לך ). העיקר שבמעמד העברת בעלות יהיו כל ת.ז. של הבעלים ויפוי כוח של מי שלא נמצא.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

יש כלל מפורש שהוספה של בן/בת זוג לא מוסיפה. בניגוד להוספות אחרות.

 

זה לא מוסיף יד. אני פעם הוספתי את אשתי לרשיון לצורך קבלת אחזקת רכב.

אבל נכון שבמעמד המכירה כולם צריכים להיות

פורסם

רשום שזה יד שנייה, היד הקודמת שממנה הרכב נקנה (שם היו רשומים בעל ואשה) והיד הזו של אב ובנו. בעלים קודמים רשום 01.

עכשיו - השאלה אם הבן התווסף לאחרונה (אחרי הטסט האחרון) אז לכאורה יכול להיות שהוא לא מופיע ברישיון שמולי...

בכל מקרה, כל הידיים כבר רשומות ברישיון העדכני, וזה לא משנה לך כמה בעלים יש לרכב עכשיו ( אם כמות הידיים הרשומה ברישיון מתאימה לך ). העיקר שבמעמד העברת בעלות יהיו כל ת.ז. של הבעלים ויפוי כוח של מי שלא נמצא.
פורסם

בעצם במחשבה נוספת, אם אני רואה שגם בטסט הלפני קודם שניהם היו רשומים וגם בטסט הקודם אז זה בטוח בסדר?

ז"א - אין סיכוי שזה מוסיף יד אבל לא מתעדכן אצלם אלא רק כשימכרו?

פורסם

אם אתה רואה את כל השמות ברישיון הרכב כאשר בסעיף ידיים קודמות רשום 01, ואתה יודע שהבעלים הראשונים היו בעל ואישה, זה אומר שהרכב נרשם על אב ובן כאשר הם קנו את הרכב ולא לאחרונה. זה גם הגיוני לא לרשום אחר כך כדי לא להוסיף עוד יד .

הדבר שונה כאשר מדובר בבעל ואישה - כאן אין הוספת ידיים וגם עלות כספית.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כן.

אצלי זה רכב רביעי שרשום על שני הבעלים ( אני ואשתי ). יש כל מיני סיבות, למשל, החזר הוצאות רכב מהעבודה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מקובל לחלוטין.

אשתי ואני רשומים כבעלים משותפים של כל המכוניות. וגם של הדירה.

במכירת רכב בתוך המשפחה לא בהכרח מעבירים בעלות במשרד הרישוי, על מנת להשאיר את מספר הידיים נמוך. המכונית של בני רשומה על שמי (ושם אשתי).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...