Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיני מבחן - דאצ'יה לוגאן MCV


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2554 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני לא נגד מערכות אקטיביות, נהפוך הוא, אבל בטיחות זה לא כזה חשוב לרב האנשים.

 

מזל שההורים של כולנו הסיעו אותנו ברכבים עם 5 כוכבי בטיחות בבוסטר הכי מתקדם עם כל המערכות האקטיביות והפאסיביות הקיימות.

 

לא יודע איך לבשר לך את זה, אבל יחסית לנסועה ולמהירות התאונות, הן היו הרבה יותר קטלניות כשהיינו ילדים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 118
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בשנת 73' נהרגו בתאונות דרכים 818 (!) בני אדם.

וזה כשלושה חודשים לא היתה כמעט תנועה בדרכים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים.

 

 

מזל שההורים של כולנו הסיעו אותנו ברכבים עם 5 כוכבי בטיחות בבוסטר הכי מתקדם עם כל המערכות האקטיביות והפאסיביות הקיימות.

פעם גם הסיעו אותך בלי מזגן, בלי מולטימדיה וגם פעם נהגו ברכב בלי הגה כוח ועם גיר ידני. והיום זה לא ככה.

וכן, זה שאני שרדתי נסיעות בפיאט פנדה שנת 1982 ואחר כך פולו עם 3/5 כוכבים במבחני הריסוק זה לא אומר כלום.

למה שלא אציע למשפחה שלי את הבטיחות הטובה ביותר שאני יכול להציע?

אתה קופץ מרכב לרכב גם ברנו סטפווי וגם דאציה רוב הדברים אותו הדבר וגם פלסטיקה.

אם כבר כתבת על הדגם סטפווי אז בעיני רכב כן יותר מוצלח מרנו CLIO כאשר מסתכלים מה מקבלים תמורה מה שמשלים.

כפתורים בדגם חדש נמצאים במקום איפה שהם צריכים להיות ואין שום בעיה עם זה,גם בדגם הקודם זה לא מפריע אפילו סבבה וזה כל אחת שמחזיק דאצ׳יה יגיד את זה .

יותר מזה ג׳ויסטיק של שליטה על מערכת ברכב נמצאת במקום הכי נכון ולא על הגה כמו במכוניות אחרות וזה דבר מסוכן יותר מאשר בדגמי דאצ׳יה.

כל הסיפורים על מערכות בטיחות כמו מובילי- שמובי ברכב מצחיקות אותי ,מה זה כבר יעזור שיש מפגרים על הכבישים וכמו שנאמר קודם לא השקעתם שקל בהסמכה או הכשרה מינימלית בנהיגה מתקדמת.

איך אתה משווה קליאו לסטאפווי? חוץ ממנוע וגיר אין ביניהן שום דבר משותף.

לקליאו ציון גבוה יותר במבחני הריסוק, היא נראית טוב יותר ומשדרת משהו הרבה יותר צעיר, יש לה כבר שם כלשהו בשוק הישראלי להבדיל מהדאצ'יה, ישבתי גם בה וגם בסטאפווי והקליאו מרגישה איכותית יותר ותא הנוסעים נראה הרבה יותר מודרני, הכול ממוקם איפה שהוא צריך להיות ממוקם.

אני לא קופץ מרכב לרכב, אתה זה שמיהרת לקטול את רנו ואני באתי עם שלל דוגמות שמסבירות את דעתי, אתה לא חייב להסכים.

המיקום של השליטה מההגה הוא מצוין, אבל היי - זה הגיע מרנו. זאת לא המצאה של דאצ'יה.

 

על מובילאיי אני לא מת, אבל אתה לא יכול להתכחש ליעילות של מערכות כמו ABS וESP, כריות אוויר שמפחיתות נזקים בתאונות עם נפגעים (ומספיק נהג אחד שלא שם לב ונכנס בך, לא תמיד אפשר למנוע), וכמו שאמרתי אני לא אעשה קופי פייסט לתגובה שלי, המערכות האלו לא תחליף לנהג הן באות לעזור לו.

וכן, גם אני אוהב לנהוג ונהנה מנהיגה, אבל אי אפשר לפסול את המערכות האלו, קרא את התגובה שרשמתי למעלה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת איכות הקליאו סטיישן אכן טובה יותר וגם ניראית מודרנית יותר עם בטיחות עדיפה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

dorsht

אתה כנירא עדיין לא מבין שרכבים עם סמל של לדאצ׳יה אלו רכבים של רנו עם אותה טכנולוגיה של רנו ואותם חומרים.

כתבתי שבעיניי ,כלומר מבחינתי דאצ׳יה סטפווי עדיפה מאשר רנו CLIO ,כי יותר גבוה ומרווח זריז יותר וגם זולה יותר בהרבה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת מרווח ותא מטען+ נוחות נסיעה בעיר לדאציה יש יתרון.

אבל מבחינת חומרים הקליאו עדיפה, אצלה כמו אצל רוב הרכבים בקטגורית הסופר מרכז הדשבורד רך.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הן עם אותו מנוע בגירסא הידנית לא? כמה יותר זריז רכב גבוהה יותר ועם אווירודינמיות נמוכה יותר יכול להיות?

בגירסא האוטומטית קיים המנוע 1.2 טורבו שלא קיים בכלל בדאצ'יה סנדרו(שלא לדבר על גיר רובוטי כפול מצמדים ביחס לרובוטי עם מצמד בודד).

 

השאלה היא מבחינה ביטיחותית דובר על זה שבמבחני הריסוק המרכב לא הציג עמידות בהגנה על הנוסעים(לפי הכתבה) - מול זאת בקליאו שנבחנה אין את הבעיה הביטיחותית ולכן לא ברור לי כמה יקר היה להם לאפשר את זה גם בלוגן?

 

ההפרשים במחיר לא גבוהים(היום לדעתי הקליאו הידנית נמכרת ב84 אלף ונמכרה במבצעים של 77 אלף) והיתרון של הסטאפוואי הוא בגובהה בעיקר לדעתי.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא מדויק.

הסדנרו סטוופאי עם מנוע כמו של הקליאו עולה 70 אלף.

הקליאו שנמכרה ב75 ואם איני טועה במבצע אחרון ב69 אחלה אופציה , אבל ב75 הדאציה מגיע עם מנוע דיזל אשר חזק וחיסכוני מה0.9.

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

dorsht

אתה כנירא עדיין לא מבין שרכבים עם סמל של לדאצ׳יה אלו רכבים של רנו עם אותה טכנולוגיה של רנו ואותם חומרים.

כתבתי שבעיניי ,כלומר מבחינתי דאצ׳יה סטפווי עדיפה מאשר רנו CLIO ,כי יותר גבוה ומרווח זריז יותר וגם זולה יותר בהרבה

תפסיק לנסות לשכנע אותי כי אני לא אשתכנע, זה שהמנוע והגיר הם משותפים זה נחמד (וגם הפקדים בתא הנוסעים) מכאן ולהגיד שהטכנולוגיות אותו דבר? אני לא בטוח, כי עובדה שהמכוניות של רנו בטיחותיות יותר מהמקבילות שלהן (מבחינת קטגוריה) אצל דאצ'יה.

זולה בהרבה? קליאו במבצעים נמכרת סביב 70 אלף ש"ח, ממש כמו דאצ'יה סאנדרו סטאפווי. היתרון היחיד שיש לסאנדרו סטאפווי זה מנוע דיזל 1.5 DCI במחיר מעולה (75 אלף ש"ח), אבל הייתי צריך רכב בנזין הייתי בוחר בקליאו בלי לחשוב פעמיים. פירטתי מדוע.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא משכנע אותך בכלום,רק כותב עובדות, מבצע שהיה פעם ב70 אלף לדגם שלך תדע - בישראל לא עושים מבצעים סתם .בדאצ׳יה אין מבצעים כי מחיר הוא נורמלי מראש ומחיר של דאצ׳יה הוא באמת סביר ולא מנופח יחסית למתחרות.

לרנו אין שום מערכת בטיחות אלקטרונית בדיוק כמו לדאצ׳יה אז לגבי מי בטיחותי יותר יש סימני שאלה(וזה גם לא מעניין). בנוסף לסטפווי יש יותר יתרונות מאשר לסופר מיני אחרות באותה קטגוריה אף אחת לא נותן תמורה לכסף כמו שהיום מקבלים בדגם דאצ׳יה סטפווי, סביר להניח אותו מצב גם בלוגן כי זה אותו בסיס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה דגם שלי? הרנו שיש בבית כרגע היא מגאן אסטייט, ואני נוהג על פיאט בכלל, לרנו יש סיכוי שאחזור בעוד שנתיים - 3 שנים, ייתכן באותה מידה לפג'ו או סיטרואן.

לרנו אין שום מערכת נוספת אבל עובדה שבמבחני הריסוק היא קיבלה ציון גבוה יותר וזה מספיק, היא מספקת הגנה טובה יותר לנוסעים. אין פה שום סימני שאלה.

מעבר לכך הרבה זמן היא נמכרת ב-70 אלף ש"ח. אני מניח שאם אבוא לסוכנות ולא אבקש מימון או טרייד אין אקבל אותה במחיר כזה בערך.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקליאו הגנה יותר טוב על הנוסעים במבחן ריסוק.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזל גדול שבסוכנות של דאציה שבה ביקרתי יש גם רנו.

אז אולי לדאציה ורנו כמה מכלולים משותפים אבל שם זה נגמר.

גם אם החלקים של דאציה הם של רנו, אז כנראה מדובר במבצע חיסול מחסני רנו... כי כשנכנסתי לרנו אחרי דאציה היה מורגש שההבדל הוא יותר מפלסטיק נעים יותר.

זה גישה שלמה ששונה מרנו לדאציה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא מדויק.

הסדנרו סטוופאי עם מנוע כמו של הקליאו עולה 70 אלף.

הקליאו שנמכרה ב75 ואם איני טועה במבצע אחרון ב69 אחלה אופציה , אבל ב75 הדאציה מגיע עם מנוע דיזל אשר חזק וחיסכוני מה0.9.

לא מדויק.

עדין אנשים קונים את המנוע 0.9 טורבו. גם למנוע דיזל יש לו מספיק חסרונות לעומת הבנזין למשפחה הממוצעת.

אילו לא היו חסרונות משמעותיים לבנזין, ממזמן היית רואה כאן הרבה מכוניות סולר (במיוחד אצל הליסינג). אבל זה לא קורה, למה אין הרבה דיזל? ממיליון סיבות כלכליות, דרישות הלקוח, ושיווק של היבואן יחד עם חברות הליסינג וכד'.

אגב, רק בתקן יורו 6 אולי מצאו פתרון שרכב סולר יוכל לנסוע בעיר (לשים אוריאה). שמעתי לא פעם בעיות בחישני זיהום אוויר שנהרסים מהר, והם לא זולים כלל. עדין מנוע של הדאצ'יה הוא לא בתקן יורו 6.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא קונים דיזל כי הוא יקר לעומת הבנזין ברוב המקרים, רנו למשל מציעים רכבי דיזל במחיר דומה מאוד לבנזין.

והרבה מהיבואנים לא מביאים דיזל לארץ.

 

איזה חיסרונות יש לדיזל? למעט מנוע רועש יותר וגם לא בצורה חריגה?

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2554 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...