Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מק"ט פיג'ו (איך נרשמים ל Peugeot Service Box?)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שמלטבשי אמר, הם סוגרים די מהר את החשבון.

 

לכן כל פעם שמישהו צריך לחפש משהו, שפשוט יפתח חשבון חדש. זה לוקח 5 דקות.

 

מדריך לפתיחת חשבון:

 

נכנסים לאתר הפרוקסי הזה:

 

https://www.proxysite.com/

 

בוחרים בסרבר EU4, ומכניסים את הלינק לאתר של פיג'ו:

 

http://public.servicebox.peugeot.com

 

כעת מופיע כפתור חדש שלא היה קודם בגלישה רגילה עם IP ישראלי -inscription (הרשמה)

 

(מומלץ להשתמש בגוגל כרום שיתרגם צרפתית לאנגלית אוטומטית)

 

לוחצים עליו, ובוחרים באופציה הראשונה Professional car repair

 

ממלאים פרטים, כמובן מנפיצים הכל, גם המייל לא משנה.

 

מקבלים קוד משתמש ומתחברים.

 

קצת ברדק, אבל זה מה שיש כרגע.

Stay Dirty

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

מנער מהדיון את האבק...

אני לא מצליח ליצור חשבון חדש גם דרך פרוקסי , יש שם CAPTCHA שדרך פרוקסי לא עובדת...

למישהו בטעות יש פתרון?

פורסם

לא תמיד זה מעודכן.

הוא לא מזהה את כל מספרי השלדה

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
באתר של catcar המידע זהה לזה שבservice box אז למה להסתבך?

 

Sent from my LG-K520 using Tapatalk

 

ספציפית למקרה שלי, אין את גרסא הרכב שלי, מה גם המידע של מה שהתחולל מתחת למכסה מנוע חסר.

פורסם

עדכון בשעת לילה מאוחרת (או כמה משעמם לי בחיים).

מצאתי בטורנט service box בגרסא 11.2013 , שלמיטב הבנתי היא הכי עדכנית, שברתי את הראש בהתקנה ומתברר שאין בה את גרסאת הרכב שלי, BLUEHDI....

למי שתוהה מדוע זה קריטי, אני מחפש פלסטיקה לטמבון שדפקו לי והיא מעט שונה מהדגמים לפני...

×
×
  • תוכן חדש...