Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ראשית כל אני מצפה ממך לפני שאתה רושם תגובה שכזאת תחשוב קצת.

האתר, לא צריך לשלם על הדומיין? לא צריך לשלם המון על האיחסון? (מעל 70,000 כניסות ביום!)

מה לגבי אחזקת האתר? אבטחת האתר? עושים את זה לחינם?

אני מקווה שאני טועה, אבל...

דומיין + אכסנה של אתר עם תעבורה של עד 50 ג'יגה עולה 30 דולר לחודש. אל תגיד לי שהגעתם לנפחי תעבורה גדולים עד כדי כך...

תחזוקת האתר? האם אתה מתכוון להוספת הלינקים וניהול הפורומים? שהרי כל אלו נעשים באתרים אחרים בהתנדבות מלאה מצד המשתמשים, וכולי אמונה שגם אצלכם לא היה קשה מדי למצוא מתנדבים טובים לנושא.

אבטחת האתר? צר לי, אבל אני לא מומחה גדול לנושאי אבטחת מידע ברשת. מה שכן, למעט מקרים של התקפות DDOS, אינני רואה כיצד אבטחת האתר הוא עניין שגוזל משאבי זמן או כסף. שהרי מדובר בהתקנה וקינפוג של האבטחה באופן כמעט חד פעמי.

 

 

בניית ממשקים (צ'אט IRCd, תוכנות Firmware שרת ה-eMule שלנו, וכו')
כאן אני מתחיל לקבל תחושה שמישהו ניסה ללכת צעד אחד יותר מדי קדימה, אבל, כנראה שזאת דעתי בלבד :smile:

 

במקביל, אנו מחפשים מקום אחסון בארץ אחרת, שהחוקי זכויות היוצרים לא תקפים שם.
כולי תקווה שתחזרו לפעול, במתכונת מלאה. הייתם אחלה אתר, חבל לראות אתכם נופלים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אז תן לי לחדש לך צביקה,

ראשית כל, אבטחת אתר לא נעשה באופן חד פעמי.. אתה מעדכן את הווינדוס שלך באופן חד פעמי (בהתקנה ראשונית) וזהו? (שאלה רטורית)

לגבי אחסנת האתר, ידוע לי שמשלמים הרבה יותר מ-30$ בחודש, צריך שרת חזק בכדי להחזיק 70,000 כניסות ביום, אל תיקח לי את כל השרתי האחסון החובבנים שמציעים לך מחירים מופקרים כאינדיקציה לשרת איחסון טוב.

לגבי תחזוקת האתר, אינני מדבר על עדכון קישורים/ניהול פורומים, אלא על עדכוני מערכת.

 

לגבי הממשקים השונים,

שרת IRCd דורש background נוסף! משמע, עוד תשלום על אחסון.

שרת eMule, דרוש background נוסף!, משמע, עוד תשלום על אחסון.

 

 

אני רק רוצה לציין, אני עושה את עבודתי בהתנדבות, אני לא מקבל אף תשלום על כך,

ולא מקבל שום סכום על משתמשי-זהב, פירסומות וכדומה.

(כמובן שמיותר לציין שאני גם לא משתתף בהוצאות של האתר.)

 

לגבי חזרתו לפועל, אני איתך :)

פורסם

מי שלא קרא את הקישור שלי מקודם.

 

the MPAA touted its newfound access to the LokiTorrent.com server logs.

 

"This should give us information about LokiTorrent visitors who were involved in flagrant piracy of filmed entertainment," said John Malcom, director of worldwide piracy operations for the MPAA. "We are going to look at all the information...and decide what the appropriate action is to take."

 

ובעברית.

כל מי שרשום ב LokiTorrent,עכשיו לרשויות החוק האמריקאיות יש את כל הפרטים שלו.

מי שעשה עסק ממכירת סרטים עכשיו דופקים לו על הדלת.

אם זה יקרא גם עם LioNetwork,כל מדינת ישראל נכנסת לכלא.

 

ועוד דבר.

http://channels.lockergnome.com/news/archives/20040721_imesh_loses_court_battle_against_riaa.phtml

בעלי IMESH הפסידו במשפט והם צריכים לשלם כנס של the Israeli software company that created the iMesh software has agreed to pay the RIAA $4.1 million for copyright infringement

 

ודבר אחד להוציא אותכם מהדיכאון

emule.jpg

אייל

פורסם

שאלה קטנה לי אליכם: מהיכן ניתן להוריד ביטורנט? ניסיתי מהאתר הראשי שלהם, וזה מוריד קובץ, מתקין אותו אוטומטית לכונן C לתיקיה PROGRAM FILES ואז הוא אמור לעשות DOWNLOAD מהיכן שהוא על מנת להוריד לי את התוכנה, אז משום מה ההורדה הנ"ל לא פועלת אצלי. מישהו יכול לתת לי לינק להורדה ישירה של ביטורנט?

ובנוסף לינקים לאתרים של ביטורנט לא יזיקו. :-P

 

נ.ב הורדתי את הביטורנט של ליוןנטוורק, אבל זאת גרסה ישנה מאוד וחלק מהלינקים בכלל לא פועלים עליה.

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם

לאורן -

 

אני נאלץ לקבל את דבריך, מכיוון, שכמו שכבר כתבתי לך, אין לי יותר מדי ניסיון באחזרת אתרי אינטרנט גדולים.

 

האם שקלתם להעלות את האתר מחדש בתצורה של P2P? במקום ששרת מרכזי יריץ את האתר, כל לקוח אימיול ישמש גם כשרת לאתר LIONETWORK, כאשר הלינקים לקבצים החדשים יעברו ברשת הED2K. אני יודע שזה נשמע קצת מופרח, אבל לפני כמה שנים גם אני לא האמנתי שרשת כמו אימיול יכולה להתקיים...

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...