Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהספק אדיר של4x225Watts מקסימום

המגבר בנוי בטכנולוגית הכפלת מתח ושימוש נרחב בטרנזיטורי MOSFET איכותיים לקבלת צליל מאוזן וללא השפעה חיצונית ( וויברציות וקפיצות מתח במכונית )

צלעות קירור מורחבות לעבודה ממושכת

כניסות R.C.A עם וויסות עוצמת השמע

מרכב אלומיניום מונע התחממות יתר

קרוסובר מובנה להפרדת תדרים – High Pass ו- Low Pass מאפשר חיבור סאבוופר

מפרט טכני :

הספק מקסימאלי – 4x225 Watts

אחוז עיוותים - 1%

יחס S/N – 85 dB

רגישות הכניסה – 1~3 Volts

קרוסובר Low Pass – עם כיוון תדר מ- 50Hz ועד- 250Hz

אפשרות הגברה של תדרים הנמוכים עיי מעגל Bass Boost

מידות בס"מ: 25x26x5

 

שווה לקנות??

ומישהוא יכול בבקשה להגיד לי כמה rms הוא נותן?

מחיר - 250 שקל

יש לי באוטו רמקולים של 350 וואט עם rms 85 רציתי לדעת אם זה יספיק

תודהההה

תמונה= http://www.yellowstore.co.il/YP/product.asp?pc=51361

פורסם

כן זה מוזר אחי יש לו הספק אדיר

מעניין אם הוא חרא כי יש לי חבר רוצה למכור לי ב-200 שקל

מעניין נראה לי אני יגיד לו תן לי לבדוק אותו נראה איך שומעים ואז נראה אם לקנות לא

חושב?

פורסם

לא חי אני חדש בתחום הזה

פשוט ניגמר לי המלווה ואבא לשי קנה רמקולים לאוטו

9*6 350 וואט

ואמרו לי שבלי מגבר זה לא שווה

וה- Rms שלהם הוא 85

אז רציתי לדעת אם הוא מספיק חזק בשביל לנצל את הרמקולים

פורסם

תוכלת חיי המגבר היא בסביבות 4-6 חודשים בממוצע מאנשים שאני מכיר שיהיה להם אותו.

אם חברך הפעיל אותו פרק זמן כזה -תזהר שלא תפעיל אותו אצלך ואז הוא יישרף וחברך ידרוש שתשלם לו את הכסף...

:-D :-D:-D:-D

פורסם

שמע ידידי, תתרחק מהחבר הזה!! אתה תודה לי על העצה...

 

ותגיד לו שאתה לא רוצה יותר לדבר איתו:)

אם תתקע אם אחד כזה?? אתה לא יודע מה יקרה לך...

 

טוב אני לא פסיכולוג אבל המגבר מעפן!

בשבילך, לוג'יק מהדיוטי פרי 99$.

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

×
×
  • תוכן חדש...