Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכבות מעניינות אותי - מה צריכת דלק ריאלית של רכבת?


nimrod7676

פוסטים מומלצים

אם ככה, אז החיסרון היחיד זה שנראה פחות את מאן (בגלל מחיר גבוה) ויותר את יוטונג/גולדן דרגון ושות', עד שגם הם ידביקו את הפער מול מאן.

 

ואם זה גולדן דרגון חשמלי, אז אין שום פער להדביק, הם כבר ביתרון.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כנראה רע לנהג (מנוע לא סוחב).

 

Right on.

מבחינת "ביצועים" הרבה נהגים היו שמחים לחזור למאן נמוכי הריצפה מלפני עשור או למרצדס O405, אם רוצים ללכת עוד קצת ברוורס.

 

Sent from my OnePlus 6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא המאנים החדשים מרגישים ממש זריזים.

 

גם הפעולה שלהם ממש חלקה כמו מנוע חשמלי.

 

המאנים הישנים לא מרגישים זריזים ועושים מלא רעש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

נסעתי היום במפרקית דן לא כל כך ישנה (מאן עם 3 בקליות אחוריות עגולות שקופות - לא 4 מלבניות עכורות) עם 4.1 מיליון קילומטר

 

נשמע לכם הגיוני?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל משהו שנוסע כל יום מ5 בבוקר ועד 12 בלילה, נשמע הגיוני מאוד.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נזרום ,

 

19 שעות ביום נוסע, בערך עושה 20 קילומטר בשעה (אורך מסלול ממוצע בגוש דן), כפול 320 ימים בשנה, כפול 15 שנים,

 

19 * 20 * 320 * 15 = 1,800,000

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסעתי היום במפרקית דן לא כל כך ישנה (מאן עם 3 בקליות אחוריות עגולות שקופות - לא 4 מלבניות עכורות) עם 4.1 מיליון קילומטר

 

נשמע לכם הגיוני?

לא זה לא הגיוני. מניח שהוא בתנועה 16 שעות ביום במהירות ממוצעת 40 קמ"ש. (בפועל פחות).

 

נוסע 300 ימים בשנה. קיבלנו 200 בשנה. זה גם מספר מופרז, אוטובוס עירוני לא עושה לדעתי יותר מ 70-80 אלף בשנה.

 

אבל נגיד 200 אלף.

4 מיליון לחלק ב 200 אלף, יוצא שהאוטובוס 20 שנה על הכביש. מה שלא הגיוני. במספרים אמיתיים, הוא צריך לעבוד 30 שנה ויותר בשביל להגיע ל 4 מיליון.

 

בטח היה 400 אלף על השעון.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה הקטע, הייתי בטוח גם שראיתי 400 אלף, ספרתי כמה פעמים והיה שם 7 ספרות.

 

כנראה לוח שיובא מחו"ל או משהו

 

אולי הספרה הימנית היא מאות מטרים

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

למה זה מפתיע? מדינה עם פי 10 יותר אוכלוסיה, פי 20 יותר שטח, אחת הכלכלית החזקות בעולם...רשת הרכבות התחילה להיבנות לפני כמעט 200 שנה.

 

 

תשווה למדינות מקבילת לישראל וכאלה שנמצאות על אי. זאת אומרת אין נסיעות יבשתיות לחו"ל. בקפריסין לדוגמא אין בכלל רכבת. היה קו אחד בתקופת השלטון הבריטי שלא פעיל מאז.

 

 

 

יצא לך לנסוע בגרמניה בקרון שינה?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לנסוע ברכבות גרמניות לפני עשור בדיוק, בין בוואריה לסקסוניה, ולא היה לי שום דבר מיוחד לומר עליהן. העמידה הממושכת באחת מהן לצידו של השיכור התורן לא עזרה, אני מניח, אבל גם באספקט של הרעש לא נרשם שום דבר מיוחד.

 

מה שכן, מההתרשמות המוגבלת שלי בארץ נראה שהקרונות החד קומתיים הרבה יותר שקטים מהקרונות הדו קומתיים, אז חשוב להשוות בין עגבניה לעגבניה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקרונות הדו-קומתיים בארץ צפופים מאד ולא ממש נוחים. בנוסף, כשיושבים יש מין קורה כזו שמונחת ליד החלון, כך שהאדם שיושב ליד החלון לא ממש יכול להניח את הרגליים בנוחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב, חוץ מאי-קיומו של ריח הדיזל בתחנה, אין שום הבדל בחוויית/נוחות הנסיעה.

הקרונות קובעים את הטון בכל מקרה.

 

בינינו, קטר דיזל זה בסך הכול קטר חשמלי עם גנרטור, כן? אפס וויברציות בזינוק ;-)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...