Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3460 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שברולט קוואליר 95 2.2 אוטומטית 3 הילוכים.

הלילה ניגשתי להניע את הרכב, ובכמה סטרטרים הראשונים, הסטרטר הסתובב באוויר.

לאחר כמה ניסיונות הרכב הניע כרגיל.

-הנחתי שהקור הפריע לבנדקס, לא פגשתי תקלה כזאת ברכב הזה בחיים אבל מי יודע.

מניח שזה צירוף מקרים (הרכב הונע היום פעמיים לאחר שישב 4 ימים ללא שימוש).

 

לאחר כמה זמן, במהלך הנסיעה החלו להשמע רעשי שחיקה מתכתיים (כאילו משהו מתחכך), אך הם נשמעים אך ורק באצה קלה עם הגה מוטה ימינה או בלחיצה נדיבה והגה ישר.

-כשההגה מוטה שמאלה אין כל רעש, גם בלחיצה נדיבה על הגז.

 

ניסיתי לאבחן אך ללא הצלחה:

-גיר: אני מכיר בהזעה מהצינור גיר ומהקרטר גיר- קיים כבר די הרבה זמן ולא קשור לדעתי.

השלמתי מפלס מ4\3 לפול (תמיד עוקב טלא נותן לו לרדת מהחצי במדיד).

שילוב הילוכים תקין, קיקדאון במהירות נמוכה (חצי גז) גם כן מושלם (גיר 3 הילוכים פלנטרי).

-משאבה הדראולית להגה, הנחתי שקיים סיכוי וקשר אליה, אך המפלס מראה תקין ואין רעשים חריגים בסיבובים מלאים.

-משולשים, מקוריים מעל 300Kkm הרכב עבר ביקורת במוסך וטסט באוקטובר.

-מנוע אין נזילות, מתוחזק טוב, ננהג בעדינות, בדקתי ויזואלית לאי המצאות גו"ז באיזור רצועת אביזרים.

 

תודה.

 

 

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

פורסם (נערך)

איך מומלץ לבדוק?

 

הנתון שהרעשים מופעים רק כאשר ההגה מופנה ימינה בעיקר (חלשים כאשר הוא באמצע), והרעשים מופיעים מהצד השמאלי, מה שתורם לטענה שזאת ציריה.

 

הרעשים הם רעשי חריטה\שחיקה מתכתיים, לא בכיוון של דפיקות.

וזה מוריד מהכיוון של הציריה (עד כמה שאני מכיר, ותתקנו אותי אם אני טועה).

 

תודה.

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי nir100
×
×
  • תוכן חדש...