Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3470 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני מצאתי בן אדם שמוכר את המיד באס הזה sinfoni maestoso t165w

רצתי לדעת איך האיכות של הרמקול עצמו וכמה הוא שווה במחיר של יד שנייה

פורסם

סינפוני חברה מדהימה שעושה מגברים מהטובים כבר שנים. לגבי הרמקולים שלהם בהכללה גסה אני פחות התרשמתי בעבר. לא מכיר את הדגם הספציפי הזה. מציע לך אבל לא לקנות חתול בשק. תנסה לשמוע לפני על מנת להתרשם ואחרי שיהיה לך מחיר לקנייה תבוא להתייעץ ולבחון במחירים האלו מה החלופות האפשריות מולו.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

סינפוני יצאו בשנה האחרונה בדגמים חדשים

מדובר במידבאס שמיועד לעבודה בסט 2 חלקים.

סידרת ה maestoso היא סידרה



אחת מתחת לסידרת

ה GRANDIOSO מאוד מזכירה את סידרה S הישנה שהייתה

אז הטובה ביותר ,המחיר לחדש יקר מצאתי באתר איטלקי מחיר של 617 יורו

https://www.rgsound.it/t165w-midbass-165-mm-serie-maestoso_sinfoni-id-21846.html

 

קשה להעריך את העלות ליד שניה

האלמנטים הנ"ל הגיעו לארץ לפני 7-8 שנים וזכו לביקורות דיי צוננות ביחס למחיר הגבוהה.

 

בנוסף חשוב לדעת מה שאר הציוד שברשותך

ובעיקר איזה טוויטר אתה מתכוון לשדך לו והאם הוא בכלל מתאים לעבודה עם המידבאס הנ"ל.

 

אתה יכול לקרוא גם את השרשור הנ"ל

מדובר באחד השרשורים הראשונים בפורום עם ביקורת על הציוד של סינפוני.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?253951-%D7%94%D7%A1%D7%98%D7%90%D7%A4-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9-%D7%94%D7%AA%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%AA%D7%99-%D7%91-Sinfoni-S-Series-3way

פורסם
סינפוני יצאו בשנה האחרונה בדגמים חדשים

מדובר במידבאס שמיועד לעבודה בסט 2 חלקים.

סידרת ה maestoso היא סידרה



אחת מתחת לסידרת

ה GRANDIOSO מאוד מזכירה את סידרה S הישנה שהייתה

אז הטובה ביותר ,המחיר לחדש יקר מצאתי באתר איטלקי מחיר של 617 יורו

https://www.rgsound.it/t165w-midbass-165-mm-serie-maestoso_sinfoni-id-21846.html

 

קשה להעריך את העלות ליד שניה

האלמנטים הנ"ל הגיעו לארץ לפני 7-8 שנים וזכו לביקורות דיי צוננות ביחס למחיר הגבוהה.

 

בנוסף חשוב לדעת מה שאר הציוד שברשותך

ובעיקר איזה טוויטר אתה מתכוון לשדך לו והאם הוא בכלל מתאים לעבודה עם המידבאס הנ"ל.

 

אתה יכול לקרוא גם את השרשור הנ"ל

מדובר באחד השרשורים הראשונים בפורום עם ביקורת על הציוד של סינפוני.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?253951-%D7%94%D7%A1%D7%98%D7%90%D7%A4-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9-%D7%94%D7%AA%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%AA%D7%99-%D7%91-Sinfoni-S-Series-3way

 

שלום תודה על התגובה

יש לי אודיסון ביט וואן לגבי מגברים אני לא סגור עדיין יש לי מגבר 4 ערוצים ומונו

סאב של rockford p3 10inch עם מונו בלוק של פרופייל מוצהר עליו 600 רמס ב2 אוהם

 

אני מחפש בנתיים מגבר דיגיטאלי טוב שישאר אצלי לתווך ארוך ולגבי רמקולים יש לי עכשיו jbl פשוטים מאוד ואני רוצה להתקדם למשהו רציני

ובמקרה מצאתי בן אדם שמוכר את מיד של הסינפוני עם טוויטר של dd audio (דיי בטוח שככה קוראים לזה) בנוסף חשבתי גם על קומפוננט היבריד של מורל

 

אני אשמח לשמוע עצות והצעות לסטים חמים עם טוויטר נעים ולא אחד שמכאיב אבל בכל זאת שיהיו מפורטים

ולמגבר דיגיטאלי 4 ערוצים שיהיה רק לקומפוננט אקטיבי ראיתי משהו יפה של אלפיין אבל לא יודע אם הוא שווה הוא עולה אלפיים ומשהו

 

אני גם מתכוון בהמשך לעשות איטום טוב בדלתות ככה שאני מודע לבעיתיות שיש ברכבים לגבי סאונד

פורסם

דווקא הטוויטר מהסדרה הזו מקבל ביקורות מהללות, כמה אנשים כבר החליפו את הD3004 או מורל MT23 בכאלו ומאוד מרוצים, לגבי הוופר אני לא יודע.

×
×
  • תוכן חדש...