Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

להוט מובייל יש שיתוף רשתות עם פרטנר, ולפרטנר יש עדיין דור שני.

להוט מובייל יש תכנית, עם דמי מנוי 0

לחודש, 13 אגורות לדקה, 13 אגורות לסמס, 13 אגורות לMB, עלות הסים: 30

.

https://www.hotmobile.co.il/programs/Pages/NEW-PAYU.aspx

 

גולן טלקום מתארחת על הרשת של סלקום, ולסלקום יש גם דור שני.

לגולן טלקום יש תוכנית, עם דמי מנוי 9.90

לחודש, כולל סמסים ללא הגבלה, 100MB אינטרנט, 100 דקות שיחה, עלות הסים:

49 ₪

https://www.golantelecom.co.il/web/packages.php

 

 

אני משתמש בכרטיסים האלה באיתורן/אזעקה/מכשיר האזנה, באופניים החשמליות שלי, המכשיר תומך דור 2 בלבד:

https://www.amazon.com/KingNeed-Portable-Real-time-Waterproof-Geo-fence/dp/B013DOVW8I/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1480592665&sr=8-1-spons&keywords=kingneed+gps+tracker&psc=1

 

https://www.amazon.com/KingNeed-Magnetic-WaterProof-Geo-fence-Drop-trigger/dp/B013DPUSTG/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1480592665&sr=8-2-spons&keywords=kingneed+gps+tracker&psc=1

 

ביום הרווקים הסיני הזמנתי את גרסת הדור השלישי שלו, החבילה עדיין בדרך:

https://www.aliexpress.com/item/Portable-Waterproof-3G-GPS-Tracker-5000mAh-Rechargeable-Removeable-Battery-Powerful-Magnet-FREE-Tracking-Software-APP-Easy/32751702057.html

 

למכשירים האלה יש אפשרות של צינטוקים בחינם בזמן אזעקה, אז הכי משתלם הסים של הוט מובייל בשימוש רגיל, בתקופת ניסוי/מבחן, אני משתמש בסים של גולן עם הסמסים ללא הגבלה

פורסם

בעקבות הדיסהמלצות עברתי לחפש מערכת אזעקה עם סים דור שלישי וצפונה.מחפש במחיר סביר ,כל אתר ששולח לארץ בא בחשבון.

 

Sent from my K6000 Pro using Tapatalk

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
בעקבות הדיסהמלצות עברתי לחפש מערכת אזעקה עם סים דור שלישי וצפונה.מחפש במחיר סביר ,כל אתר ששולח לארץ בא בחשבון.

 

Sent from my K6000 Pro using Tapatalk

 

מאוחר מדי או לא.

גם לי יש מערכת אזעקה מבוססת GSM

 

רכשתי סים מהוט מובייל לא דיברת לא שילמת ללא דמי מנוי

עובד מצוין ובמחיר אפסי(למעט אזעקה יש לי עוד התראות שאני מקבל תדיר)

פורסם

המתאם של הsim הוא בדרך כלל רכיב נפרד מהאזעקה, כך שלא צריך להחליף את כל האזעקה אלא רק את המתאם

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...