Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 301 1200 - בת 4 חודשים - נזילה מאטם ראש מנוע. בלובינסקי לא מתרגשים?


vaiden
שימו לב! השרשור הזה בן 2690 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נראה שהרכב יצא פגום מהמפעל. אחרת המנוע לא היה מתקלקל לאחר מספר חודשים. במקרה כזה מסכים שעל היבואן להחליף רכב.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 192
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מחזק את כל מי שטוען על רמה נמוכה של מכונאי הרכב בארץ.

 

אני בענף הזה, יש מכונאים שעושים פה כל כך הרבה תקלות הזויות וסיפורים שאני שומע שעדיף לכם רק לדמיין.

 

מה גם שרובם לוקחים את הרכבים של הלקוחות ואונסים אותם.

 

אבל יודעים מה הבעיה?!

 

שמעסיקים אנשים מסויימים שפשוט לומדים נטו דרך הידיים והחברים, לא באמת דרך לימודים. הם אלו שהורסים, כי הם פועלים לפי הכח ולא לפי המוח.

 

"אושריקו, כמה שטויות אתה יכול לדבר, כולה בן 23-24".

 

הילד הזה גר לידם יום יום והכיר אותם טוב טוב.

 

אלו שאני יודע שהם תותחים , אני מצדיע להם. כיף לראות אנשים שמבינים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שהרכב יצא פגום מהמפעל. אחרת המנוע לא היה מתקלקל לאחר מספר חודשים. במקרה כזה מסכים שעל היבואן להחליף רכב.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

נכון,אבל זו ממש אינה תקלה בלתי הפיכה,או כזו שתשפיע על הסחירות העתידית של המכונית.

קצת פרופוציות לא יזיקו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חן, נדירות התקלות שהן בלתי הפיכות, בדרך כלל אפשר לתקן את הכל.

 

עכשיו בוא אתה ותגיד היכן עובר קו פרשת המים שלאחריו לפי דעתך יבואן חייב להחליף רכב?

 

אצלי הקו הזה עובר בנקודה שבה אני מתחיל לפקפק באיכות התיקון ובכך שמצב הרכב יחזור במדויק למצבו טרם הפירוק והתיקון.

 

אדם שרכש רכב חדש רוצה רכב חדש ולא רכב ששימש לאימון מכונאים מתחילים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חן, נדירות התקלות שהן בלתי הפיכות, בדרך כלל אפשר לתקן את הכל.

 

עכשיו בוא אתה ותגיד היכן עובר קו פרשת המים שלאחריו לפי דעתך יבואן חייב להחליף רכב?

 

אצלי הקו הזה עובר בנקודה שבה אני מתחיל לפקפק באיכות התיקון ובכך שמצב הרכב יחזור במדויק למצבו טרם הפירוק והתיקון.

 

אדם שרכש רכב חדש רוצה רכב חדש ולא רכב ששימש לאימון מכונאים מתחילים

קו פרשת המים שלי הינה החלפת מנוע או שיפוץ מלא.

שוב, תקלות קורות ויקרו גם בעתיד, אצל כל יצרן ואצל כל יבואן.

ממש לא ברור לי למה אתם מפקפקים באיכות העבודה של מכונאי לובינסקי, יכול להיות שהם מכונאים מצויינים ויכול להיות שלא, אבל להחליט מראש שהעבודה תהיה גרועה, זה לא רציני.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו בוא אתה ותגיד היכן עובר קו פרשת המים שלאחריו לפי דעתך יבואן חייב להחליף רכב?

 

אצלי הקו הזה עובר בנקודה שבה אני מתחיל לפקפק באיכות התיקון ובכך שמצב הרכב יחזור במדויק למצבו טרם הפירוק והתיקון.

 

אתה רוצה שהמחקק ייקבע שמתקשרים אליך לחוות דעת לצורך החלפה של מוצר תקול או שלדעתך לכל אחד צריכה להיות הסמכות להורות למוכר מתי הוא מחוייב להחליף לו מוצר בחדש?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה רוצה שהמחקק ייקבע שמתקשרים אליך לחוות דעת לצורך החלפה של מוצר תקול או שלדעתך לכל אחד צריכה להיות הסמכות להורות למוכר מתי הוא מחוייב להחליף לו מוצר בחדש?

 

הדיון הוא על הנקודה בה הלקוח חש שתיקון לא יספק אותו והוא רוצה החלפה.

 

ברור שיהיו גם לא מעט מקרים של חוסר הסכמה בין הספק ללקוח, אני ניסיתי להגדיר את הנקודה שבה אני לוחץ על כפתור הדרישה להחלפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כל דבר צריך חוק. ספק שמספק מוצר פגום צריך להחליפו בחדש או לפצות את הלקוח לשביעות רצונו.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

ומי קובע מתי הרצון שבע?

אולי רק נקמת דם תשביע את רצוני?!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדיון הוא על הנקודה בה הלקוח חש שתיקון לא יספק אותו והוא רוצה החלפה.

 

ברור שיהיו גם לא מעט מקרים של חוסר הסכמה בין הספק ללקוח, אני ניסיתי להגדיר את הנקודה שבה אני לוחץ על כפתור הדרישה להחלפה.

רק שאין לך כפתור כזה. רק רצונות.

 

היו פה כבר כל מיני טרלללות שרצו כל מיני דברים מספקים, שנראו לרובינו מופרכים בעליל.

 

בשביל זה קבוע בחוק ובפסיקה מה מגיע למי ומתי (פחות או יותר), ככ שלא החישקונים של הספק או הלקוח קובעים מהי התנהלות סבירה.

 

ומכיוון שכאן יש מנוסים ובקיאים רצוי לייעץ לשואל לפי מה הוא יכול לדרוש מספק, באופן סביר, ולקבל!

ולא לפי מה היו יכולים להיות החשקים והמאווים של כל אחד מאיתנו, כי אלו לא יותר מתשוקות חסרות בסיס.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קו פרשת המים שלי הינה החלפת מנוע או שיפוץ מלא.

שוב, תקלות קורות ויקרו גם בעתיד, אצל כל יצרן ואצל כל יבואן.

ממש לא ברור לי למה אתם מפקפקים באיכות העבודה של מכונאי לובינסקי, יכול להיות שהם מכונאים מצויינים ויכול להיות שלא, אבל להחליט מראש שהעבודה תהיה גרועה, זה לא רציני.

 

בביטוח יש מושג שנקרא כינון,שזה היכולת להשיב את הרכב למצבו הקודם.

השאלה היא האם לדעתך אחרי שיפוץ ראש מנוע המנוע יחזור למצבו הקודם במדוייק?.

מתוך נסיון של מעל 20 שנה במוסכי לובינסקי אני יכול להעיד שהיכולות ה"מכונאיות" שלהם בינוניות במקרה הטוב,ולא פעם תיקונים בוצעו בצורה מרושלת ודרשו תיקון חוזר,לפעמים יותר מפעם אחת,ולפעמים ללא מתן פתרון לבעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל לא צריך לשפץ ראש מנוע, רק החלפת אטם.

גם מכונאי בינוני מינוס יבצע את העבודה היטב.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק שאין לך כפתור כזה. רק רצונות.

 

בשביל זה קבוע בחוק ובפסיקה מה מגיע למי ומתי (פחות או יותר), ככ שלא החישקונים של הספק או הלקוח קובעים מהי התנהלות סבירה.

 

ניסיתי להבהיר באיזה נסיבות אתחיל לפעול להחלפת רכב, יתכן שאצליח בכך ויתכן גם שלא, יתכן שלנוכח הנסיבות האובייקטיביות הדרישה תהיה מוצדקת ויתכן גם שלא - כל שראית זה את ההגדרה מתי התקלה תיהפך בעיני לבלתי נסבלת.

 

 

אבל לא צריך לשפץ ראש מנוע, רק החלפת אטם.

גם מכונאי בינוני מינוס יבצע את העבודה היטב.

 

חן, עזוב לרגע את העניין הזה בצד.

 

נניח שברשותך רכב חדש בן חמישה חודשים שהוא תקין לחלוטין, מכר שלך שזקוק לרכב מעכשיו לעכשיו מציע לך מחיר מחירון בעבורו.

האם תקבל את ההצעה? נכון שסביר להניח שלא תסכים כיוון שהחלפת רכב כרוכה בבלבול מוח: המתנה של שבועיים לרכב חדש, הוצאת כסף נוסף מהכיס, הרצה מחודשת, החלפת ביטוחים, שינויי הרשאות לכביש 6 וכיוצ"ב.

 

כדי להסכים להחלפה של רכב כזה בחדש באמת שחייבת להיות יבלת רצינית על הרכב הישן.

 

לפיכך, גם אם לובינסקי יציעו ללקוח טרייד-אין במחיר מחירון די ברור לי שהלקוח יקבל את ההצעה רק אם מצב הרכב הנוכחי שלו הוא בעיניו בלתי נסבל.

עריכה אחרונה על ידי dorki
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2690 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...