Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 301 1200 - בת 4 חודשים - נזילה מאטם ראש מנוע. בלובינסקי לא מתרגשים?


vaiden
שימו לב! השרשור הזה בן 2682 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בנסיבות האלה בהחלט ניתן לצפות מיבואן שמכבד את עצמו לבוא לקראת הלקוח ולהחליף לו את הרכב לחדש כנגד עלות חודשי השימוש (שזה שקול לטרייד אין במחיר מחירון) או להבטיח לו טרייד אין עתידי במחיר מחירון מלא.

 

בעיני ספק אם מי מהמגיבים (זו הערה כללית למגיבי השרשור) שכל כך מוכנים להכיל את הסיטואציה היו מגיבים כך אילו היה מדובר ברכבם הפרטי.

 

אם בעבור כל תקלה חד-פעמית, ובינתיים זו בסה"כ תקלה אחת עם פוטנציאל תיקון גבוה, היבואן היה מחליף את הרכב בחדש, הוא כבר היה פושט רגל מזמן. ולא כי מדובר בפיז'ו - זה נכון לכל יצרן וכל יבואן.

 

החלפה ופיצוי לא קורים בדרך הזו באף מוצר שאתה קונה, למשל רטיבות חריפה בדירה חדשה או תקלה במקרר, ולא הייתי מצפה שזה יקרה ברכב. אם התקלה תחזור על עצמה או שיהיו נזקים נלווים - זה כבר סיפור אחר, אבל גם כאן הייתי נותן ליבואן חבל ארוך בהרבה לרצות אותי מכפי שאתה נותן, ובטח לא דורש בשלב הזה פיצויים הזויים דוגמת ביטול הרכישה, החלפת הרכב או שדרוג לפיז'ו 508 בלי תוספת תשלום, שזה הכיוון שחלק מהמגיבים כאן לוקח.

 

וכן, עמדתי בסיטואציות הללו לא פעם אחת, וכך פעלתי. אם אתה נכנס לציפיות מופרזות ולא פרופורציונליות לסיטואציה, דינך להתאכזב. אם תתאים את עצמך לחומרת המצב - וכאמור כרגע לדעתי מדובר בתקלת ייצור מעצבנת אבל לא "שערורייתית" - החיים יהיו הרבה יותר נוחים. בסופו של דבר אם הרכב יתוקן והתקלה לא תחזור, הקונה ישכח מהתקלה הזו מהר מאוד, וכשימכור את הרכב לא תהיה לזה שום משמעות מסחרית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 192
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון

מסכים עם כל מה ששכתבת חוץ מעניין המכירה. במידה והקונה יבקש הסטוריית טיפולים, זה יהיה רשום שהוחלף אטם ראש במסגרת האחריות. כמו שראית בשרשור, חלק מהאנשים בהחלט נרתעים מזה (ולא בטוח שבצדק). בכלל כשאנשים שלא מבינים יותר מדי במכונאות שומעים את צירוף המילים "ראש מנוע" הם עושים במכנסיים.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים איתך שיש קונים שזה יפריע להם, באותה מידה שיש קונים שיפריעו להם שלל פריטים אחרים בהיסטוריית התיקונים של הרכב בעוד שאחרים כלל לא יתייחסו לזה. ולבטח בטרייד אין עתידי אין לזה משמעות. בכל מקרה, אני בטוח שככל שהמכירה תהיה רחוקה ממועד התיקון וניתן יהיה לראות שלא היו לזה השלכות נוספות, כך זה יפריע פחות, אפילו ל"פיינשמקרים".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם בעבור כל תקלה חד-פעמית, ובינתיים זו בסה"כ תקלה אחת עם פוטנציאל תיקון גבוה, היבואן היה מחליף את הרכב בחדש, הוא כבר היה פושט רגל מזמן. ולא כי מדובר בפיז'ו - זה נכון לכל יצרן וכל יבואן.

 

החלפה ופיצוי לא קורים בדרך הזו באף מוצר שאתה קונה, למשל רטיבות חריפה בדירה חדשה או תקלה במקרר, ולא הייתי מצפה שזה יקרה ברכב. אם התקלה תחזור על עצמה או שיהיו נזקים נלווים - זה כבר סיפור אחר, אבל גם כאן הייתי נותן ליבואן חבל ארוך בהרבה לרצות אותי מכפי שאתה נותן, ובטח לא דורש בשלב הזה פיצויים הזויים דוגמת ביטול הרכישה, החלפת הרכב או שדרוג לפיז'ו 508 בלי תוספת תשלום, שזה הכיוון שחלק מהמגיבים כאן לוקח.

 

 

אני בהחלט מסכים איתך שאני לוקח את הסיטואציה קשה ממך, כי בעיני אין דין ראש מנוע שעבר יישור והשחזה מקומיים כדין ראש מנוע חדש. גם אין דין ראש מנוע שהורכב במפעל כדין ראש מנוע חדש שהורכב במוסך עברי (כולל כל הסטיגמות - נכונות או לא - על רמת המכונאים המקומיים).

 

ארחיב ואסיף שלטעמי אי אפשר לגזור גזירה שווה מתקלת צופר (כפי שלדוגמה הייתה לי ב- 435, פורקה והוחלפה יחידת הבאס) לתקלה שבה מפרקים ראש מנוע.

 

ודבר אחרון - בהודעה שלך מקופלת ההנחה שהתקלה הזו כל כך נרחבת שהיבואן יפשוט רגל באם יטפל בה בנדיבות כפי שאני ואחרים חושבים שנכון, ואילו דווקא בהודעה שלי טמונה ההנחה שמדובר באירוע סופר נדיר שלא יגרע דבר מהיבואן אם יטפל בו כך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פינת העדכון היומי! {העסק שלך יכול להיות כאן. פנה ל-Vaiden לחסות בפינה היומית :lol:}

 

יצר איתי קשר מבוגר אחראי מלובינסקי. ככל הנראה רק בעקבות השיחה שלי אתמול ולא בעקבות הפרסומים בסושיאל מדיה וכאן.

 

- התנצל לגבי התשובות הקודמות.

- אכן מדובר באטם ראש מנוע, לא מכסה שסתומים.

- אין סימנים לדליפת מים, רק דליפה קלה של שמן החוצה.

- כרגע נראה שמדובר רק בהחלפת אטם. במקרה וכן יעלה הצורך, יוחלף הראש בחדש. לא מדברים על שיפוץ בכל מקרה.

- אין הערכת זמנים מדוייקת. בהנחה ולא יצוצו "הפתעות", הם צריכים עוד יומיים לעבודה.

- עיקר העיכוב מקורו בתורך בתקשורת מול פיג'ו העולמית.

- יצור איתי קשר בסיום האירוע בשביל שנוכל לדבר על ההשלכות שלו. כרגע לא העליתי כלום כי אין סיבה לבזבז זמן על דיבורים באוויר. הדרישות העתידיות שלי מאוד תלויות בסוג התקלה ואופי התיקון.

- כרגע אני סומך על חוות דעת המוסך ולובינסקי. עד עכשיו הם לא נתנו לי שום סיבה לפקפק בהם.

 

וכמובן - אעדכן את כולכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המקרה מבאס טילים ללא ספק, אבל אתם רותמים עדר של סוסים לפני העגלה.

 

 

זה הסדר הנכון. רותמים את הסוסים לפני העגלה

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וכמובן - אעדכן את כולכם.

 

כבר נראה יותר טוב. תעדכן.

 

זה הסדר הנכון. רותמים את הסוסים לפני העגלה

 

ואם זה סוסים של הנעה אחורית?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידית המומנט גם לא מככבת בהרבה במוסכים שמומלצים על ידינו.

בוא אני גם יספר לך משהו יותר מבהיל גם חבריי הכנופייה לא תמיד משתמשים בידית מומנט.

הקטע הוא להשתמש בה איפה שחשוב ובראש מנוע זה חושב, אני לא הייתי מחליף מוסך רק בגלל שהוא סגר בורג ריקון אגן השמן ברגש יד ולא בידית מומנט.

כמובן שאני לא מדבר על סגירת בורג אלטרנטור לבלוק , אבל גם בפתיחת מנוע ( אני מאמין שאפילו בפתיחה מלא (טלטלים , בוכנות , רינגים ) לא השתמשו ביד מומנט , וחברי הכנופיה כן משתמשים לפלאגים , משאבות מים וכו ) לדעתי הרמה נמוכה ולדעת שהולכים לפתוח מנוע חדש ובתול הייתה מלחיצה אותי מאוד.

 

Sent from my SM-N930F using Tapatalk

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק מכונית חדשה הוא צריך לקבל ?!

ומיליון ש"ח פיצוי לא ?

כבר הסקתם "שזה לא יחזור להיות מה שהיה", שכל המכונאים חוראנים ושבטוח שלא יהדקו את הראש כנדרש.

בסך הכל מורידים ראש מנוע, לא משפצים כלום בינתיים.

אין שום סיבה שהעבודה לא תתבצע כנדרש וכראוי, והכל ישוב לקדמותו.

לא נעים, אבל לא נורא.

 

כנראה שאתה נהנה מיחס V.I.P במוסך - סחטיין

אבל לרכב שמקבל טיפול רגיל במוסך בארץ, אין סיכוי לעבור טיפול של החלפת ראש מנוע בלי לחוות נזקים נלווים.

בורג יישכח\ הברגה תיהרס \ אום ייסגר במומנט לא נכון \ חיישן לא יחובר כראוי\ חוט חשמל לא יחווט כראוי

ועוד מליון אופציות נוספות לתקלות קטנות ומעצבנות.

 

באופן אישי, גם הנחה של 10000 ש"ח לא היתה משכנעת אותי לקנות רכב חדש שעבר טיפול כזה בארץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

מצד שני יש להם אינטרס לא להחליף מנוע שלם אחרי חודש בגלל נזק מעבודה חאפרית שלהם.

זה שהמנוע חדש רק מקל להם על העבודה. לא צריך לחפש בכח סיבות לדאגה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן שאני לא מדבר על סגירת בורג אלטרנטור לבלוק , אבל גם בפתיחת מנוע ( אני מאמין שאפילו בפתיחה מלא (טלטלים , בוכנות , רינגים ) לא השתמשו ביד מומנט , וחברי הכנופיה כן משתמשים לפלאגים , משאבות מים וכו ) לדעתי הרמה נמוכה ולדעת שהולכים לפתוח מנוע חדש ובתול הייתה מלחיצה אותי מאוד.

 

Sent from my SM-N930F using Tapatalk

ידית מומנט אינה שונה בפעולתה או בקושי הנדרש לתפעולה מידית אחרת, היא פשוט נותנת עוצמת הידוק מפוקחת.

אני לא מכיר מוסך אחד, חאפרי ככל שיהיה, שיסגור ראש מנוע במכונית ללא ידית מומנט.

מידי יום מתוקנות בארץ אלפי מכוניות, ועם תקלות הרבה יותר מורכבות מהחלפת אטם ראש מנוע, והשמיים אינם נופלים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שאתה נהנה מיחס V.I.P במוסך - סחטיין

אבל לרכב שמקבל טיפול רגיל במוסך בארץ, אין סיכוי לעבור טיפול של החלפת ראש מנוע בלי לחוות נזקים נלווים.

בורג יישכח\ הברגה תיהרס \ אום ייסגר במומנט לא נכון \ חיישן לא יחובר כראוי\ חוט חשמל לא יחווט כראוי

ועוד מליון אופציות נוספות לתקלות קטנות ומעצבנות.

 

באופן אישי, גם הנחה של 10000 ש"ח לא היתה משכנעת אותי לקנות רכב חדש שעבר טיפול כזה בארץ

 

וניתוח בבית חולים בארץ אתה מוכן לעבור?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל לרכב שמקבל טיפול רגיל במוסך בארץ, אין סיכוי לעבור טיפול של החלפת ראש מנוע בלי לחוות נזקים נלווים.

בורג יישכח\ הברגה תיהרס \ אום ייסגר במומנט לא נכון \ חיישן לא יחובר כראוי\ חוט חשמל לא יחווט כראוי

ועוד מליון אופציות נוספות לתקלות קטנות ומעצבנות.

 

באופן אישי, גם הנחה של 10000 ש"ח לא היתה משכנעת אותי לקנות רכב חדש שעבר טיפול כזה בארץ

אתה בטוח? סגור על זה (עם מפתח מומנט)?

כל מה שתיארת עלול לאפיין מוסכי מדרכה, אבל מוסך מורשה יבואן יעבוד לפי הספר.

תקלות מורכבות משמעותית מזה מטופלות כל יום במאות מוסכים, ולא תאמין אבל המכוניות נוסעות אח"כ נהדר.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי היכרות קרובה עם יועץ שירות באחד ממוסכי צ'מפיון המורשים.

 

אני בטוח שאחרי שתשמעו את התאורים שלו על איכות העבודה בזמן החלפת מצמדים, קצת תשנו את דעתכם החיובית על העבודה הנהדרת של המכונאים המקומיים.

 

כמעט כל החלפה הסתיימה עם ברגים/שייבות שלא מצאו את מקומם חזרה ברכב, מזל שבפח המחזור היה מקום לכולם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2682 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...