Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 301 1200 - בת 4 חודשים - נזילה מאטם ראש מנוע. בלובינסקי לא מתרגשים?


vaiden
שימו לב! השרשור הזה בן 2690 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון

אז איפה אתה מטפל ברכב? עושה שילוח ימי לפני כל טיפול לאירופה?

היועץ הזה, הוא מכונאי במקצועו?

אולי הם זורקים את השייבות והברגים הישנים ושמים חדשים שמגיעים עם הקיט והוא לא מבין מה הוא רואה?

יכול גם להיות שהוא באמת עובד במוסך של חאפרים, כולנו יודעים ששם של יבואן לא מבטיח כלום חוץ מחשבונית מנופחת. אבל לא צריך להוציא לכל המכונאים בישראל שם של חבורת קופים מוגבלים שלא מסוגלים להצדיק את המשכורות שלהם.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 192
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני אישית לא בא להגן על מוסכים,אבל גם בעברי דיברתי רעה על המוסכים.

בסופו של עניין אחד הסיבות שלפעמים הרכב יוצא שבור מהמוסך יותר ממה שהוא נכנס נובע מכמות העבודה שיש למוסך מגיל המכונאים ורמת הידע והגישה לספרות היצרן למנהל המוסך.

ידית מומנט זה לא דיל ברייקר אבל מוסך שלפניי שבדק את הבעיה כבר מצאה את הפתרון זה בעייתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בעצמי חטפתי נזק בחלקים בערך של 5000 שקל בתיקון רכב שלי ברשת צמפיון. גם לא סיפרו מה קרה ואם לא ההיתי מכיר את הרכב כמו את כף ידי לא ההיתי יודע כלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אישית לא בא להגן על מוסכים,אבל גם בעברי דיברתי רעה על המוסכים.

בסופו של עניין אחד הסיבות שלפעמים הרכב יוצא שבור מהמוסך יותר ממה שהוא נכנס נובע מכמות העבודה שיש למוסך מגיל המכונאים ורמת הידע והגישה לספרות היצרן למנהל המוסך.

 

זה כתב הגנה? :shock:

 

זה אפילו קיצוני יותר ממה שאני טוען...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה נמצא מספיק רחוק על הסקאלה, אין צורך לחפש מישהו קיצוני ממך, נקודת המוצא שלך היא שאין סיכוי רב לתיקון סביר ללא תופעות לוואי וזה הכלל, מכאן אך טבעי לדרוש אוטו חדש שהרי את האוטו לא תקבל כפי שהיה לפני התיקון. הענין הוא שמדובר ביוצא מן הכלל ומרבית התיקונים שאמורים להחזיר את הרכב למצבו ערב הקילקול, מתבצעים כמו שצריך ועל פי הוראות יצרן, ולא כל אוטו שעבר טיפול או תיקון במסגרת האחריות חוזר על גרר למחרת, אני מעיז לומר שזה אפילו נדיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, בשביל הכיף בואו נעשה תרגיל חשבונאי קטן:

 

נניח שלקוח רכב רכב חדש שנרכש ב- 100 אלף ש"ח (בחרתי במספר עגול לקלות החישוב והדגמת הרעיון), לחברה רווח גולמי של 15% מכל יחידה שנמכרת, הרכב היה 5 חודשים אצל הלקוח כשהתגלתה בו תקלה קרדינלית.

 

החברה מציע ללקוח שתי אופציות לטיפול בבעיה: תיקון התקלה ומתן סוכריות כלשהן להקלת כאב הגרון או טרייד-אין מיידי במחיר מחירון עם אופציה לביי-בק החל מעוד שנתיים.

 

בואו נשחק קצת עם המספרים של האופציה השנייה:

לרכב פחת שנתי של כ- 15% לשנה ולכן הפחת יהיה 15,000 ש"ח עבור השנה הראשונה ובפרופורציה עבור 5 חודשים - 6,250 ש"ח - נאמר 6500 ש"ח.

לפיכך החברה תרכוש את הרכב מהלקוח תמורת 93,500 ש"ח והלקוח יידרש להשלים 6,500 ש"ח כדי לקבל רכב חדש.

 

נאמר שהרכב הישן יצא לטרייד אין, כמובן שהוא לא יוכל להימכר במחיר מחירון אבל הטרייד הצליח להחזיר אותו אל השוק בהנחה של 10 ש"ח ולכן החברה ספגה כאן 10 אלפי ש"ח הפסד.

אבל זה לא סוף הסיפור כי הלקוח ירכוש מהחברה רכב חדש שעליו יש לחברה רווח גולמי של 15 אלף ש"ח, ומכאן יוצא שבהתנהלות נכונה מול לקוח החברה יכולה לצאת אפילו ברווח קטן.

 

כמובן שהאמור נכון למקרים שבהם מדובר בתקלה יחידה ולא סדרתית שאלמלא כן היבואן יוצף בכלי רכב שמוחזרים אליו.

 

 

נמשיך - הלקוח מרגיש שקיבל טיפול פצצה וממליץ על היבואן, אגב בתנאים האלה ספק רב אם לקוח אפילו ינצל את אופציית הטרייד-אין, כי כבר ידוע שהכלא השמור ביותר הוא זה שאין עליו שומרים, ולקוח שעומדת בפניו האפשרות להחזיר את הרכב בכל עת ירגע וישקול את צעדיו לאורך זמן.

 

הלאה - השרשור הזה כבר זכה לכ- 4,500 צפיות, נניח שמדובר באלף עוקבים נטו, כמה כסף שווה ליבואן סיפור כזה שמוכיח עד כמה השירות שלו טוב?

כמה כסף מחלקת השיווק של היבואן משקיעה במודעות של עיתוני שבת על עמודים כפולים - מודעות שאף אחד אפילו לא טורח לקרוא אותן? וכאן יש פרסום חינם מהסוג המשובח ביותר.

 

בקיצור- רציתי להראות שהחלפת הרכב בחדש דרך הטרייד-אין פחות מופרכת עסקית ממה שזה במבט ראשון, שוב בכפוף לתנאי הכואב שמדובר במקרים בודדים בלבד.

עריכה אחרונה על ידי dorki
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה נמצא מספיק רחוק על הסקאלה, אין צורך לחפש מישהו קיצוני ממך, נקודת המוצא שלך היא שאין סיכוי רב לתיקון סביר ללא תופעות לוואי וזה הכלל, מכאן אך טבעי לדרוש אוטו חדש שהרי את האוטו לא תקבל כפי שהיה לפני התיקון. הענין הוא שמדובר ביוצא מן הכלל ומרבית התיקונים שאמורים להחזיר את הרכב למצבו ערב הקילקול, מתבצעים כמו שצריך ועל פי הוראות יצרן, ולא כל אוטו שעבר טיפול או תיקון במסגרת האחריות חוזר על גרר למחרת, אני מעיז לומר שזה אפילו נדיר.

 

קצת הגזמת, נקודת המוצא שלי שיש סיכוי לא רע לתיקון סביר.

 

זה לגמרי נסבל כשמדובר ברכב משומש בן כמה שנים ובלתי נסבל כשמדובר ברכב חדש בן כמה חודשים.

 

להערכתי אתה תשנה מעט את דעותיך בעניין אם תתקל בבעיה כזו ברכב חדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי חברים.

קניתי בסוף יולי 2016 פיג'ו 301 1200 חדשה.

עקב הופעת עשן בצד ימין של מכסה המנוע הגעתי למוסך מורשה של לובינסקי.

כרגע האבחנה היא נזילה מאטם ראש - ויש לפתוח את הראש, למדוד שהכל פיקס, להחליף אטם ולסגור.

בהנחה שלא יתגלו ממצאים מיוחדים, אין השחזה.

 

האוטו עשה עד עכשיו 5K. פתיחת מנוע אחרי כל כך מעט קילומטרים נראית לי מאוד חשודה.

 

למה זה חשוד ? הרי זה פיג'ו !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דורקי- מסכים עם כל מילה.אם קצת שכל יבואן בהחלט יכול אפילו לצאת ברווח קטן מכל הסיפור.וברווח עוד יותר גדול על ידי פרסום טוב .משהו שמאד חסר להם.אבל,זה לא יקרה.כי לאף אחד מהעובדים של ההנהלה.לא איכפת האם מותג יצליח או לא.אחרת אין הסבר לשירות הדפוק שהם נותנים

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו ברור, כל תקלה ברכב הנמצא בתקופת האחריות, למעט כמובן צפצפות ווישרים, גם כזו הניתנת לתיקון שאין לו כל השפעה לטוח ארוך על איכות המוצר, מיד אוטו חדש ויש כאן אפילו חשבון שמראה שזה כדאי ליצרן. איך לא עלו על זה עדיין שם בצרפת לא ממש ברור, בעצם איך אף יצרן עוד לא עלה על זה, שהרי מה הטעם להוציא סכומי עתק על פירסום ושיווק, תחליפו מכוניות שמתקלקלות בתקופת האחריות, בעצם גם אחר כך ( שאז בכלל הקליינטים לא יידעו את נפשם מרוב התלהבות ), תדאגו לפימפום הענין בפורומים ותוכלו סוף סוף להרוויח כסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון נוסף - דיברתי עם מנהל המוסך.

הוא חזר על הדברים שכבר סיפר לי הנציג של לובינסקי - נבדקו האטם וראש המנוע. היתה דליפה קטנה החוצה מהמנוע. לא היתה דליפה של מים. האטם ירד באופן תקין - אין צורך בשיוף.

לדבריו ממתינים עכשיו לחלקים מחו"ל משום שלפי הספר צריך בהחלפת אטם ראש גם להחליף אטם מכסה שסתומים, ברגים חדשים ועוד.

האריכו את תקופת ההשכרה של המכונית החלופית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו ברור, כל תקלה ברכב הנמצא בתקופת האחריות, למעט כמובן צפצפות ווישרים, גם כזו הניתנת לתיקון שאין לו כל השפעה לטוח ארוך על איכות המוצר, מיד אוטו חדש ויש כאן אפילו חשבון שמראה שזה כדאי ליצרן. איך לא עלו על זה עדיין שם בצרפת לא ממש ברור, בעצם איך אף יצרן עוד לא עלה על זה, שהרי מה הטעם להוציא סכומי עתק על פירסום ושיווק, תחליפו מכוניות שמתקלקלות בתקופת האחריות, בעצם גם אחר כך ( שאז בכלל הקליינטים לא יידעו את נפשם מרוב התלהבות ), תדאגו לפימפום הענין בפורומים ותוכלו סוף סוף להרוויח כסף.

 

האמת שזה לא חדש, וכבר עלו על זה.

אבל במותגי פרימיום, בהם הרווח הגולמי כנראה גבוה משמעותי ושימור הלקוח חשוב.

מכיר כמה מקרים שזה היה פתרון היבואן (דלק) - מיני וב.מ.וו. עם תקלות גיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בעצמי חטפתי נזק בחלקים בערך של 5000 שקל בתיקון רכב שלי ברשת צמפיון. גם לא סיפרו מה קרה ואם לא ההיתי מכיר את הרכב כמו את כף ידי לא ההיתי יודע כלום.

לא נמאס לך כבר לדחוף את הסבל האישי שלך בצ'מפיון לכול אשכול ? כאן מדובר על ייבואן אחר ולא צ'מפיון או שאתה כבר לא מבדיל...:oops:

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דורקי- מסכים עם כל מילה.אם קצת שכל יבואן בהחלט יכול אפילו לצאת ברווח קטן מכל הסיפור.וברווח עוד יותר גדול על ידי פרסום טוב .משהו שמאד חסר להם.אבל,זה לא יקרה.כי לאף אחד מהעובדים של ההנהלה.לא איכפת האם מותג יצליח או לא.אחרת אין הסבר לשירות הדפוק שהם נותנים

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

למה שירות דפוק ?!

התקבלה תלונה על עשן שעלה מהמנוע, המכונית נבדקה והוחלט להחליף אטם ראש.

קיבל רכב חלופי עד תום התיקון.

מה רציתם שהם יעשו ?

יממנו לו מעסה שתוריד לו המתח ?

או אולי יממנו לו פסיכולוג צמוד שירגיע אותו ?

קצת פרופורציות, דחילק.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2690 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...