Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3516 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

עוד מחלה מעצבנת ברכבים הישנים האלה-תרמוסטט שנתפס ולא נותן למים לעבור.

בעיקר קורה בימים ממש חמים כשהמזגן פועל.

במכון רדיאטורים הציעו לבטל את התרמוסטט אבל התשובה לא מספקת.יש מישהו שיכול לייעץ פיתרון קצת יותר טוב?תרמוסטט חשמלי אם יש,נוזל קירור טוב.

יש לציין שהרדיאטור נקי ולא סתום והמשאבת מים עובדת מעולה.

 

תודה!

עריכה אחרונה על ידי alonzik13
פורסם

טרמוסטטים באיכות נמוכה באוטו הזה באמת לא עובדים טוב בייחוד אלה שבאים עם הפלאנג מים קומפלט

תקנה אחד איכותי ותרכיב

היה לי פולו די הרבה זמן גם בימים הכי חמים בעליות של ירושלים היא לא הייתה מתחחמת

פורסם

המערכת קירור ראתה לבתקופתי עם האוטו אולי שבוע מי ברז,הייתי אצל מומחה רדיאטורים שאמר שהרדיאטורים מהסוג הזה לא נסתמים

פורסם

אלה המק"טים של התרמוסטט שלך

 

[TABLE=class: art-detail-table manufacturer-numbers, width: 602]

[TR]

[TH]Suitable for Manufacturer[/TH]

[TH]OE number[/TH]

[TH]replaces OE numbers[/TH]

[/TR]

[TR]

[TD]Audi[/TD]

[TD]032 121 110 B S1[/TD]

[TD=class: replaced-numbers]

  • 032 121 110 BS

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Skoda[/TD]

[TD]032 121 110 B S1[/TD]

[TD=class: replaced-numbers]

  • 032 121 110 BS

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]VW[/TD]

[TD]032 121 110 B S1[/TD]

[TD=class: replaced-numbers]

  • 032 121 110 BS

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

פורסם

דרך אגב, יש לרכב שלך 2 סוגים של תרמוסטטים, אחד שנפתח ב 80 מעלות ואחד שנפתח ב 87 מעלות [לארצות קרות]

 

 

יכול מאוד להיות ששמו לך תרמוסטט שנקודת הפתיחה שלו היא 87 מעלות ובגלל זה המאווררים שלך משתגעים.

פורסם

ברכב שלי כרגע עומד תרמוסטט שחור שנראה כמו צילינדר ארוך.ראיתי שיש עוד סוג של תרמוסטט בצבע אפור יותר קטן אבל רחב יותר

×
×
  • תוכן חדש...