Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3527 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

***** LANOSFORCE ******

 

התוכן של פותח השרשור הוחלף כאן במקור בקישור לחוקי הפורום, השרשור ננעל בגלל אי כתיבת כותרת עניינית.

 

אני פותח מחדש את השרשור ועורך את הכותרת.

 

התוכן בעיקרו היה מפרט המערכת של פותח השרשור - אודיסון פרימה 4.9 ביט ביחד עם מגבר סדרת כניסה של אודיסון וסמסונג S7.

סט אילייט 603 כאשר המידבאסים יוגברו על גישורים במגבר האודיסון.

 

השאלה שנשאלה היתה אילו רכיבים חסרים בכדי לכבר את הS7 בתצורה איכותית לרכיבי המערכת.

פורסם

מה שחסר לך זה USB AUDIO TO OPTIC OUT CONVERTER - או במילים אחרות אתה צריך USB DAC שהוא גם ממיר לאופטי.

 

מומלץ בחום חברת HIFIMEDIY מסדרת SABRE - הדגם שלי זה הU2 שעולה 50 דולר סה"כ עושה עבודה מעולה.

 

כמובן כבל OTG ואם הS7 תומך טעינה אלחוטית אז סטנד עם מטען אלחוטי ואתה מסודר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

s7 לא תומך ב טעינה בotg וגם אלחוטי ברגע שOTG מחובר וחבל :cry:

אם אתה הולך על sabre או dac אחר לא יהיה לך טעינה

אני כבר בדקתי את זה. וגם הUSB AUDIO PLAYER PRO

מזהה את הDAC רק כאשר אתה מחבר את הOTG ואז מעלה את הPLAYER PRO

 

 

הדבר הנכון במקרה הזה מודול bluetooth חיצוני במקום dac שמתחבר לbit שלך דרך toslink ואז אתה מתחבר ב BLUETOOTH למודול הזה.

עריכה אחרונה על ידי _boo

phone

-> HELIX DSP PRO MK2 -> Mosconi AS100.4 -> ScanSpeak D3004 & ScanSpeak 12M

Mosconi AS200.4 -> JL ZR800-CW & JL 10W3v3

פורסם

סרגיי, המודול של מוסקוני עובד גם בצורה עצמאית?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

חברים פתחתי מחדש את השרשור וערכתי כנדרש עבורכם.

 

שוב אני חוזר על השאלה - האם מודול הAMAS2 יכול לתפקד גם כמודול עצמאי?

 

לאחר קריאה ממה שאני מבין זה שכן - זה אמור לעבוד - נראה לי פתרון מבריק.

 

אני עדיין מעדיף את הUSB AUDIO PLAYER במובן של איכות הקודק שלהם והעובדה שהוא עוקף לחלוטין את מערכת ההפעלה של הטאבלט אבל הAMAS2 במידה וזה אכן מודול עצמאי - וואו איזה פתרון מגניב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

בוקר טוב!

זה הדיון מDIY פורום

 

 

מישהו שם שאל את אותה שאלה רק על IPAD

 

 

ואנשים די מחובדים בDIY פורום כמו מתקין JTAUDIO ובחור בשם PAPASIN

אומרים שהם לא יכולים לשמוע הבדל בין ISTREAMER (שזה DAC לIDEVICES בסיגנון של SABRE ואולי אפילו טוב יותר) לAMAS2

 

 

ובנוסף אומרים שהוא יכול לעבוד אצמאי עם DSP H800 לדוגמה (למה שלא יש לו יציאה שך TOSLINK ו 3 חוטים של +, - וREMOTE, מאוד פשוט)

 

 

לי באופן אישי אין את המודול הזה ואני חושב שאם לא היה לי רעיון להביא את sony rsx-gs9

מזמן הייתי עובר לAMAS 2 המחיר שלו בסביבות 400 ש''ח שזה קצת יקר יותר מSABRE אבל נותן חופש פעולה יותר רחב

עריכה אחרונה על ידי _boo

phone

-> HELIX DSP PRO MK2 -> Mosconi AS100.4 -> ScanSpeak D3004 & ScanSpeak 12M

Mosconi AS200.4 -> JL ZR800-CW & JL 10W3v3

פורסם

שמע,

 

פאפאסין - לינדה וריצ'רד הם משפחה רצינית ומתחרים בIASCA כבר שנים, לינדה זכתה בלא מעט פרסים עם הסמארט שלה והרמקולים של אילוז'ן אודיו והגברת מוסקוני, ריצ'רד עם הונדה סיוויק דור לפני אחרון גם רחוק מלהיות פראייר.

 

בהחלט יש להם דיעות עם משקל כבד ביותר.

 

בשביל 400 שקלים - הדבר הזה הרגע עלה על רשימת הקניות שלי - לשנת 2017 כנראה :evil: סוף 2017

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...