Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיות גיר בסקודה אוקטביה 2004


sook
שימו לב! השרשור הזה בן 2759 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אוקטביה בנזין (מוסב לגפ"מ ) מודל 2004 יש לי בעיה בגיר

הוא מתחיל בשני או שלישי ולא עובר לרביעי

אם אני מאפס את המחשב של הרכב הוא נוסע מצויין לכמה ימים

המוסכניק טוען שהגיר הלך , אבל מוזר לי שאחרי איפוס המחשב הוא נוןסע מצויין

אם יש מישהוא שיכול לעזור לי בעצה טובה

אודה לו מאוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

על פניו, מהתיאור שלך, נראה שהגיר עצמו תקין, אבל משהו במוח שלו לא תקין.

אם אתה מהמרכז, אז בהחלט מוסך רון יוכל לתת לך חוות-דעת נוספת ומקצועית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקטביה בנזין (מוסב לגפ"מ ) מודל 2004 יש לי בעיה בגיר

הוא מתחיל בשני או שלישי ולא עובר לרביעי

אם אני מאפס את המחשב של הרכב הוא נוסע מצויין לכמה ימים

המוסכניק טוען שהגיר הלך , אבל מוזר לי שאחרי איפוס המחשב הוא נוןסע מצויין

אם יש מישהוא שיכול לעזור לי בעצה טובה

אודה לו מאוד

מצב אפשרי:

 

גיר נכנס למצב חרום, נוסע קבוע בהילוך שלישי.

 

מחשב גיר מפעיל מצב חרום כשהוא מזהה תנאים לא תקינים (טמפרטורת שמן חריגה, לחץ שמן לא תקין וכו').

 

כשאתה עושה איפוס, הגיר יוצא ממצב חרום וחוזר אליו כששוב פעם מתקיימים התנאים הלא תקינים (האם זה קורה רק לאחר נסיעה ארוכה לדוגמא?). כך שבהחלט יכול להיות שזה לא משהו חשמלי אלא בעיית קירור או החלקה בגיר.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצב אפשרי:

 

גיר נכנס למצב חרום, נוסע קבוע בהילוך שלישי.

 

מחשב גיר מפעיל מצב חרום כשהוא מזהה תנאים לא תקינים (טמפרטורת שמן חריגה, לחץ שמן לא תקין וכו').

 

כשאתה עושה איפוס, הגיר יוצא ממצב חרום וחוזר אליו כששוב פעם מתקיימים התנאים הלא תקינים (האם זה קורה רק לאחר נסיעה ארוכה לדוגמא?). כך שבהחלט יכול להיות שזה לא משהו חשמלי אלא בעיית קירור או החלקה בגיר.

 

 

גדול אתה

התקנתי קולר חיצוני איפסתי את המחשב והגיר מעולה

תודה תודה

אך יש לי בעיה נוספת אולי תוכל לעזור לי והיא כששני המאווררים של הרדיאטור מחוברים הטרמוסטט נסגר ומנוע מתחמם

רק כשניתקתי את המאוורר הקטן אז הטרמוסטט נפתח. כשהטרמוסטט סגור הצינור התחתון של הרדיאטור קר והעליון רותח

אשמח את במומחיותך תגלה לי את הבעיה

כבר בחלפתי

משאבת מים

רדיאטור

טרמוסטט

והכל שמתי חדש

ולא עזר כלום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2759 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...