Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3528 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יודע מה העלות אבל שים לב שיש 2 דגמים:

 

1. דגם במרכב באורך רגיל, רמת איבזור גבוהה, 2+3+2, כל המושבים מקוריים.

2. דגם במרכב ארוך, רמת איבזור נמוכה, 3+3+2 (3 מקומות בשורה קידמית כאשר האמצעי צפוף מאוד), שתי שורות מושבים אחוריות בהתקנה מקומית.

 

שניהם לא נפוצים.

 

 

פורסם

7 מקומות בא רק באיבזור הגבוה (רכב מומלץ חסכוני ונוח) שים לב שעם המושב האחורי (שצפוף לכשעצמו) אין כמעט תא מטען.

ביעקרון רכב מפרטי וק"מ סביר ימכר קרוב מאוד למחירון ויחסית מהר.

פורסם

נכון מאוד.

 

רציתי רק להבהיר שקיים דגם נוסף, ב 8 מקומות לדעתי אי אפשר ממש לשבת מקדמה באמצע אלא רק לנסיעות מאוד קצרות.

 

 

פורסם

לדעתי התמחור של הדגם בעייתי, יש חלופות לא פחות טובות וזולות יותר כמו פולקסווגן קאדי או ניסאן NV200.

 

וזה עוד לפני שהזכרתי את הדאצ'יה לודג'י.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

קודם כל תודה על האזהרה, לא ידעתי שיש קומבינה עם 8 מקומות. 117K ב3 שנים זה נחשב לתקין?

 

איך שלושת אלה מתחרות בברלינגו?

 

NV200 2008 עולה כמו ברלינגו 2013

 

כמעט בלתי אפשרי למצוא לודגי יד שניה, רצוי ידנית דיזל.

 

קאדי 7 מקומות דיזל עולה יותר מברלינגו, וכרגע אין בלוחות אז אני מרשה לעצמי להניח שהיא יותר נדירה מהברליגו.

פורסם

הNV200 לא מתחרה בברלינגו, לא בבטיחות ולא בנוחות נסיעה, רק בנושא מרחב פנים ומטען היא עדיפה.

וזאת למרות שהיא צרה יותר.

לנוסעים עדיף ברלינגו.

פורסם

לגבי 117 אלף ק"מ. בגדול 40 אלף לשנה זה לא נחשב חריג לרכב מסחרי דיזל.

 

עדיף כמובן פחות, אבל לך תמצא.

 

 

פורסם

זה לא מעט ק"מ, אבל אפשר לשער כי הרוב בוצע מחוץ לעיר איפה שהבלאי קטן יותר.

שווה לבדוק את היסטוריית הטיפולים, אם הרכב טופל כראוי זה לא אמור להשפיע יותר מדי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הברלינגו באחזקה נכונה וטובה תשרוד מאות אלפי ק"מ, הרכב אמין מאוד רק תבדוק היסטורית טיפולים ו117000 ק"מ לא יהיה מכשול,

קח בחשבון שרכב עם קלומטרג' גבוה המחיר שלו צריך להיות בהתאם.

×
×
  • תוכן חדש...