Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

יש לי מערכת מולטימדיה מערכת הפעלה אנדרואיד. המערכת פתוחה ( אני יכול להוריד אפליקציות מהגוגל פליי) ניסיתי להוריד את אפליקציית פנגו ואין לי אפשרות להתקין אותה ( רשום שם שהיא מיועדת לסלולרי) האם זה באמת כך? אין אפשרות?

אני הרי יודע שיש מערכות מולטימדיה היום שכבר אפליקציית פנגו מובנית בפנים.

מישהו נתקל בזה?

תודה

פורסם

אין אפשרות להוריד מהחנות של גוגל

במקום לחצן ההתקנה רשום שם שהאפליקציה מותאמת רק לסלולרי.

דיברתי עם החברה הם אמרו שהם צריכים לבדוק את זה

פורסם
אין אפשרות להוריד מהחנות של גוגל

במקום לחצן ההתקנה רשום שם שהאפליקציה מותאמת רק לסלולרי.

דיברתי עם החברה הם אמרו שהם צריכים לבדוק את זה

מה יש להם לבדוק, יש אלפי מכוניות בארץ עם מערכות אנדרואיד שמסתובבות עם אפליקציית פנגו שמותאמת למערכת באוטו.

פורסם

עובדה שלא ניתן להתקין אצלי במערכת מהחנות של גוגל. כאשר אני נכנס לחנות של גוגל ורוצה להתקין את האפליקציה רשום שם שהאפליקציה מיועדת לסלולרי ולא מותאמת למערכת שברשותי.

הזוי אבל עובדה שזה המצב...

פורסם

תנסה אולי להוריד apk חיצוני ולהתקין בנפרד?

 

לפעמים יש אפלקציות שמותאמות לסלולר אבל לא פועלות בטאבלטים וכדומה בגלל בעיות רזולוציה ועוד, לכן אולי זה המצב עם האפלקציה בגוגל פלי.

 

Sent from my SM-G930U using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...