Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3583 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי רציתי לדעת איך מצב הגלגלים שצירפתי בתמונות ?

לא יודע כמה זמן הם קיימים כי קניתי את הרכב לפני כשנה איתם, אשמח לדעת אם יש צורך להחליף 20160901_191013.jpg20160901_190954.jpg20160901_190954.jpg20160901_190927.jpg

עריכה אחרונה על ידי guybenza
פורסם
הצמיגים במצב דיי טוב+דגם טוב

העניין שהם מ 2013 ,הייתי מחליף אותם בתחילת 2017

כמה קמ עברת מאז שרכשת את הרכב?

 

לא הרבה בכלל

סביבות ה8 אלף ק"מ

פורסם

כמו שאמרתי את הצמיגים האלה הייתי מחליף בגלל התיישנות ושנתון.

אם קיים הממון והרצון אז עכשיו (גם 3 שנים זה לא מעט)

ואם מעדיף לחסוך אז בתחילת השנה הבאה.

שמתי לב שצילמת צמיג אחד קדמי בלבד

הייתי רוצה לראות מה שלום האחוריים,אולי הם מחברה אחרת או הורכבו בזמן אחר מהקדמיים(אם הורכבו באותו זמן עם הקדמיים אז הם כנראה פחות שחוקים)

אם בתמונות יש גם את האחוריים אני חוזר בי (כולם נראים בסדר)

Miata ND2

 

פורסם
כמו שאמרתי את הצמיגים האלה הייתי מחליף בגלל התיישנות ושנתון.

אם קיים הממון והרצון אז עכשיו (גם 3 שנים זה לא מעט)

ואם מעדיף לחסוך אז בתחילת השנה הבאה.

 

תודה רבה

אני אחכה ללא ספק :)

פורסם

בצמיג שצולם 3 פעמים נראה שיש פגיעה עמוקה בדופן וגם שיש בליטה בדופן.

אם כן, הצמיג פסול (ומסוכן לנסיעה) ויש להחליפו!

מאחר והוא לא צעיר, רצוי מאוד להחליף גם את בן זוגו על אותו סרן לפחות (וברמת החובה אם מדובר בסרן מניע).

פורסם
בצמיג שצולם 3 פעמים נראה שיש פגיעה עמוקה בדופן וגם שיש בליטה בדופן.

אם כן, הצמיג פסול (ומסוכן לנסיעה) ויש להחליפו!

מאחר והוא לא צעיר, רצוי מאוד להחליף גם את בן זוגו על אותו סרן לפחות (וברמת החובה אם מדובר בסרן מניע).

 

תודה על ההצעה,

תוכל להראות לי את הבליטה שעליה אתה מדבר? את החור הזה ראיתי ובגלל זה צילמתי דווקא שם

פורסם

לא אמור להיות קשה לפספס. כל האזור המוקף באדום מסביב לחור.

בירוק סימנתי בערך את העיוות שיש בקימור של הקווים שם.

 

1.jpg2.jpg

 

וכמו שביקש אור, עדכן גם לגבי מצב האחוריים.

פורסם
לא אמור להיות קשה לפספס. כל האזור המוקף באדום מסביב לחור.

בירוק סימנתי בערך את העיוות שיש בקימור של הקווים שם.

 

[ATTACH=CONFIG]470810[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]470811[/ATTACH]

 

וכמו שביקש אור, עדכן גם לגבי מצב האחוריים.

 

האחוריים חדשים הוחלפו לפני כחצי שנה

פורסם
איזה דגם (לא רק חברה)?

 

מזהה בפועל את הבליטה לכאורה המדוברת?

 

כן בדקתי פיזית עכשיו ויש נפיחות כזאת מסביב

 

אממ [h=1]FALKEN[/h]

 

914

×
×
  • תוכן חדש...