Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3621 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לרכוש את הרכיב של Engie לאוטו שלי. אפשר לחבר את זה לטויוטה פריוס 2008?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם (נערך)

אפשר לחבר לכל רכב בנזין משנת 2001.

 

OBD זה תקן כמו שלכל מחשב (ולא משנה מי היצרן) משנה מסויימת יש USB.

 

אתה לא יכול להשתמש באנג'י, יש לך אייפון, לכן תקנה את המכשיר היקר יותר שעובד על WIFI :

 

http://www.ebay.com/itm/ELM327-WiFi-OBD2-Car-Diagnostics-Scanner-Scan-Tool-for-iPhone-iOS-Android-PC-L-/172234339299?hash=item2819f773e3:g:O48AAOSwqBJXV9iq&item=172234339299&vxp=mtr

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

פורסם
אפשר לחבר לכל רכב בנזין משנת 2001.

 

OBD זה תקן כמו שלכל מחשב (ולא משנה מי היצרן) משנה מסויימת יש USB.

 

אתה לא יכול להשתמש באנג'י, יש לך אייפון, לכן תקנה את המכשיר היקר יותר שעובד על WIFI :

 

http://www.ebay.com/itm/ELM327-WiFi-OBD2-Car-Diagnostics-Scanner-Scan-Tool-for-iPhone-iOS-Android-PC-L-/172234339299?hash=item2819f773e3:g:O48AAOSwqBJXV9iq&item=172234339299&vxp=mtr

 

יש לי גם אנדרואיד וכתוב שבקרוב יצא גירסא לאייפון. תודה אבל על המענה. אגב איך נראה החיבור אני יחפש את זה באוטו שלי

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
מעולה אז תזמין את הזול יותר:

 

http://www.ebay.com/itm/ELM327-OBDII-OBD2-Wireless-Bluetooth-Auto-Car-Diagnostic-Scanner-Tool-LK-/231432097847?hash=item35e26d9037:g:Ew0AAOSwc0FUnB-u&item=231432097847&vxp=mtr

 

 

ותתקין TORQUE על האנדרואיד שלך.

 

 

 

זה השקע אצלך ברכב:

 

 

[ATTACH=CONFIG]467329[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]467330[/ATTACH]

 

גדול תודה רבה

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
לפי דעתי אנג'י עדיין לא תומכת ברכבים היברדיים.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

צודק

93b390f1a37f295a3dec1da0dbd507a9.png

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...