Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3620 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

ניסאן טידה 2008,

בשתי דקות הראשונות הכל תקין, אולם לאחר מכן התופעה מגיעה,

המנוע פשוט לא מגיב כמו שצריך בעת נהיגה, כאילו עובד ב 20% כוח...

בכביש פתוח לוקח הרבה זמן להאיץ וגם אם לוחצים פול גז אין כל הבדל.

 

בהילוך סרק (ניוטרל) עושה רושם שמגיב יפה, למרות שיש מגבלה לסל"ד ב 7000 אם אינני טועה.

שומר יפה על טורים סרק, עם ובלי מזגן ללא כל בעיה,

זה מרגיש כאילו משהו סתום, לא בעיה מכנית.

 

בבקשה עזרה לפני הכנסה למוסך המורשה של ניסאן,

תודה.

פורסם

נשמע כמו כיף עם המצערת שלך, היא יכולה להגביל אותך לסלד מסויים (אם הבנתי נכון את מה שאתה מתאר)

ניקוי שלה וביצוע איפוס ולימוד מחדש יכולים לעזור

כמו כן להחליף פילטר אויר על הדרך יכול להיות רעיון חכם

ולהחליף פלאגים במידה ועבר זמן רב (אם תוציא אחד תוכל לראות אולי קצת יותר מידע לפיו)

פורסם (נערך)
נשמע כמו כיף עם המצערת שלך, היא יכולה להגביל אותך לסלד מסויים (אם הבנתי נכון את מה שאתה מתאר)

ניקוי שלה וביצוע איפוס ולימוד מחדש יכולים לעזור

כמו כן להחליף פילטר אויר על הדרך יכול להיות רעיון חכם

ולהחליף פלאגים במידה ועבר זמן רב (אם תוציא אחד תוכל לראות אולי קצת יותר מידע לפיו)

 

משום מה, זה לא נראה לי כתוצאה מהסיבות שהצגת פה,

מהסיבה שבדקות הראשונות הרכב נוסע טוב,

אילו זה היה פלגים או פילטר אוויר, אז גם בתחילת נסיעה הייתי מרגיש מנוע חלש,

אך כאמור, בדקות הראשונות המנוע חזק מאד.

 

ולגבי המצערת, לא ממש הבנתי אותך, אבל זה לא המצערת עצמה שמונעת עליה של סל"ד מעל 7000, אלה ניתוק ההצתה. עד כמה שאני יודע בכל אופן.

עריכה אחרונה על ידי afna
פורסם

לא מכיר את הרכב שלך לפרטי פרטים

אצלי יש הגבלה של 5000 בסרק (למיטב הבנתי המצערת היא זאת שלא נותנת לעוד אוויר להיכנס)

לפי מה שאתה מתאר הייתי מחפש סיבה חשמלית, אולי חוסר לחץ דלק או צינור ואקום משוחרר

 

אבל חכה לאנשים יותר חכמים ממני שיש להם מושג ברכב שלך

או שתיגש למוסך רון בתל אביב ותסגור את הסיפור במינימום נזק

פורסם

הייתי נוסע למוסך רון אך אני גר בצפון הרחוק ליד קרית שמונה,

והאמת שאין לי ממש מושג על מוסך מומלץ פה מעבר לניסאן מורשה...

פורסם

הייתה לי בעיה דומה עם ניסן אלמרה,

המפלס של השמן מנוע תקין?

בזמן שזה קורה אתה מריח ריח של שמן שרוף? תבדוק גם תוך כדי נסיעה אם יש עשן מהאגזוז, תבקש מנוסע שנמצא איתך שיראה.

 

אם כן אז בעיה בגומיית נשם שנמצא ממש מתחת למכסה שסתומים, החלפה של הגומיה תפתור את הבעיה.

זה במידה וזה מה שהיה אצלי.

 

מסקרן, תעדכן.

פורסם
הייתה לי בעיה דומה עם ניסן אלמרה,

המפלס של השמן מנוע תקין?

בזמן שזה קורה אתה מריח ריח של שמן שרוף? תבדוק גם תוך כדי נסיעה אם יש עשן מהאגזוז, תבקש מנוסע שנמצא איתך שיראה.

 

אם כן אז בעיה בגומיית נשם שנמצא ממש מתחת למכסה שסתומים, החלפה של הגומיה תפתור את הבעיה.

זה במידה וזה מה שהיה אצלי.

 

מסקרן, תעדכן.

 

גם באלמרה שלי הייתה בעייה כזו. רק שלא ברור לי הקשר של העניין לתלונה של פותח השרשור. מה גם, אני די בטוח שהם פתרו את התקלה במנוע של הטידה.

 

הימור שלי - פלאגים או חוטי הצתה מכיוון. הייתי ניגש לחשמלאי בכדי לבדוק את תפקוד מערכת ההצתה.

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

פורסם

אם אתה באזור קרית שמונה אולי כדאי לך לגשת למוסך קיבוץ עמיר לבדוק את הרכב עם מחשב ולראות האם יש תקלה רשומה (משהו כמו 150 ש"ח לבדיקת מחשב) הם הזולים יותר עם מחשב לכל המחירים באזור הזה ככל שאני יודע

×
×
  • תוכן חדש...