Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

I love ... קיה?


EliC25
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3630 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה צודק שזו מערכת פרימיטיבית באטראז׳. והרוב באמת לא יודעים להשתמש.

לי אישית זה שינה את חווית הנהיגה בצבא, בתור אחד שהיה עושה בין 500 ל1000 ק"מ בשבוע (ואני ממש לא נהג במקצועי).

 

Sent from my iPhone 8s Edge

בצבא היה לי קרוז בדימקס

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

בדימקסים הישנים (דור 1 ו2) לא ראיתי אף פעם, אם כי נהגתי רק על חומים. בחדשים הכסופים כבר יש.

כנ"ל לגבי סוואנות חדשות - הגיעו אצלנו עם קרוז.

 

Sent from my iPhone 8s Edge

פורסם (נערך)
זה נחמד, ועדיין הייתי מעדיף לנהוג על איזו ברלינגו ידנית טורבו דיזל בלי בקרת שיוט מאשר לנהוג על הצעצוע הזה שמאיץ 0-100 בשעה ומרעיש כמו מכסחת דשא.

 

אני מאוד אוהב טנדרונים אבל הם לא טובים לנסיעות רחוקות למי שאוהב לשייט לפי קצב התנועה.

פיג'ו פרטנר חדשה עם 5000 ק"מ סגרה 170 קמ"ש על המחוג. אני משער שזה אזור 155 אמתיים. והרעש היה בלתי נסבל כך נאמר לי ע"י מי שעשה זאת. זה לא הייתי אני כי אני נוסע 89 לכל היותר. תמיד.

זה לא מספיק למשל לקצין שנוסע מרחקים ארוכים בכל יום.

יונדאי אקסנט 1.4 הראתה 180 על מחוג ולא הצליחה לעבור מעל. גם רעש בלתי נסבל.

הדבר הכי טוב מבחינת שיוט נמרץ, BY VERY VERY VERY FAR, שקרה לצה"ל זה פורד גלקסי/אס-מקס. 160 בשיוט רגוע בהחלט. כזה שהמאזדה שלי עושה ב-110. חבל שזה רכב רק לתא"לים.

קיה קרניבל מכונית מאוד סימפטית. מאוד מאוד.

היו בזמני עוד דברים סופר מעניינים אבל נשאיר אותם בצד מטעמי צניעות צה"ל.

 

אבל בתכלס, הכי כיף היה להגיע לישיבות עם מפקדים בכירים במילואים. אזרחים לכל דבר שהיו מגיעים עם הפרייבטים שלהם. פעם ראשונה שראיתי M5 או קוואטרופורטה.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
אני מאוד אוהב טנדרונים אבל הם לא טובים לנסיעות רחוקות למי שאוהב לשייט לפי קצב התנועה.

פיג'ו פרטנר חדשה עם 5000 ק"מ סגרה 170 קמ"ש על המחוג. אני משער שזה אזור 155 אמתיים. והרעש היה בלתי נסבל כך נאמר לי ע"י מי שעשה זאת. זה לא הייתי אני כי אני נוסע 89 לכל היותר. תמיד.

זה לא מספיק למשל לקצין שנוסע מרחקים ארוכים בכל יום.

יונדאי אקסנט 1.4 הראתה 180 על מחוג ולא הצליחה לעבור מעל. גם רעש בלתי נסבל.

הדבר הכי טוב מבחינת שיוט נמרץ, BY VERY VERY VERY FAR, שקרה לצה"ל זה פורד גלקסי/אס-מקס. 160 בשיוט רגוע בהחלט. כזה שהמאזדה שלי עושה ב-110. חבל שזה רכב רק לתא"לים.

קיה קרניבל מכונית מאוד סימפטית. מאוד מאוד.

היו בזמני עוד דברים סופר מעניינים אבל נשאיר אותם בצד מטעמי צניעות צה"ל.

 

אבל בתכלס, הכי כיף היה להגיע לישיבות עם מפקדים בכירים במילואים. אזרחים לכל דבר שהיו מגיעים עם הפרייבטים שלהם. פעם ראשונה שראיתי M5 או קוואטרופורטה.

אני הכי אהבתי את האימונים של התקשוב בבסיס שלי (שכעת אני גם חלק מהם), אתה רואה חניון מפוצץ ברכבי ליסינג :lol: (ומקווה שיום אחד אני גם אהיה מאלה)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אני מאוד אוהב טנדרונים אבל הם לא טובים לנסיעות רחוקות למי שאוהב לשייט לפי קצב התנועה.

פיג'ו פרטנר חדשה עם 5000 ק"מ סגרה 170 קמ"ש על המחוג. אני משער שזה אזור 155 אמתיים. והרעש היה בלתי נסבל כך נאמר לי ע"י מי שעשה זאת. זה לא הייתי אני כי אני נוסע 89 לכל היותר. תמיד.

זה לא מספיק למשל לקצין שנוסע מרחקים ארוכים בכל יום.

יונדאי אקסנט 1.4 הראתה 180 על מחוג ולא הצליחה לעבור מעל. גם רעש בלתי נסבל.

הדבר הכי טוב מבחינת שיוט נמרץ, BY VERY VERY VERY FAR, שקרה לצה"ל זה פורד גלקסי/אס-מקס. 160 בשיוט רגוע בהחלט. כזה שהמאזדה שלי עושה ב-110. חבל שזה רכב רק לתא"לים.

קיה קרניבל מכונית מאוד סימפטית. מאוד מאוד.

היו בזמני עוד דברים סופר מעניינים אבל נשאיר אותם בצד מטעמי צניעות צה"ל.

 

אבל בתכלס, הכי כיף היה להגיע לישיבות עם מפקדים בכירים במילואים. אזרחים לכל דבר שהיו מגיעים עם הפרייבטים שלהם. פעם ראשונה שראיתי M5 או קוואטרופורטה.

תנסה דודג' ראם, 170 קמש בלי להרגיש.

פורסם
תנסה דודג' ראם, 170 קמש בלי להרגיש.

המכוניות האלו לא מוגבלות בצבא?

אני זוכר שכל הפורדים מסדרת F היו מוגבלים עד 95-100 קמ"ש.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
המכוניות האלו לא מוגבלות בצבא?

אני זוכר שכל הפורדים מסדרת F היו מוגבלים עד 95-100 קמ"ש.

בדודג ההיא לא היה אנה כמה חודשים טובים

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

פורסם

דודג' נכנסה לשירות כשאני כבר השתחררתי אז רחוק ממני.

בכל מקרה הרכבים האלו מייצרים רעש במהירויות האלו וזה בלתי נמנע. הבידוד בהם לא מספיק טוב וזה בסדר כי לא לכך הרכב נועד בכל מקרה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אוהבים קפיצה בחישוק

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
חיל ירוק אם זה משנה..

 

כזה?

 

13941_bookend-product-front-white.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
כזה?

 

13941_bookend-product-front-white.jpg

חיל, לא חייל.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...