Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך לקודד שלט?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3632 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נשבר לי משלטי יס שמתקלקלים ע"ב חודשי ועולים 50 ש"ח בעבור חדש.

מצאתי בבית שלט ישן של ימאהה, על פניו נראה כמו שלט אוניברסלי שניתן לקודד (הכוונה כאן היא ללמד משלט קיים של יס, כמובן).

הבעיה - אני לא יודע איך עושים את זה.

דוד גוגל לא עזר הפעם, למרבה הפתעתי. כנראה הדגם ישן מדי.

לחיצה ממושכת על סוג המכשיר (סידי, דיוידי, וכו') לא הועילה, כנ"ל לחצן קוד-סט.

מצ"ב תמונות, דגם השלט הוא yamaha rav246.

אשמח לכל עזרה מהמבינים בנושא.

שב"ש

4c98431fe2f3d198bc1462f658b4db76.jpg

 

 

Sent from my iPhone 8s Edge

פורסם

א. תודה רבה, משום מה הייתי בקונספציה שזה שלט שעומד בפני עצמו ולא מגיע כחלק מאבזור של מגבר. הלכתי לעמוד בפינה.

ב. במניואל לא מצאתי אופציה לקודד ע"י למידה משלט אחר. אני מקווה ששוב אני יוצא טמבל וכן ניתן לעשות את זה. יש לך מושג?

 

Sent from my iPhone 8s Edge

פורסם

שלט לומד עולה גרוש וחצי.לא הייתי משקיע זמן ברשת לחפש פרטים דווקא אודות השלט הזה.

 

Sent from my K6000 Pro using Tapatalk

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

×
×
  • תוכן חדש...