Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב אני מחפש חברת שליחויות שיכולה לספק משלוחים של מוצרים מבית העסק ללקוחות.

העדיפות העיקרית היא מחיר זול וזמני משלוח טובים.

מדובר בחבילות ששוקלות 250 גרם ומכילות מוצר אלקטרוני הצפי משלוחים לא ידוע כי החנות עדיין לא עלתה לאוויר.

פורסם

אתה יכול לנסות בחברות,אביב שיגור,צ'יטה שליחויות.

השירות של החברות הבינלאומיות יותר טוב אבל המחיר בהתאם.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

ממליץ על צ'יטה.

 

כמה משלוחים יש או יהיו לך בחודש?

 

במידה ויש לך מעל סכום מסויים של משלוחים(אם אני זוכר נכון בין 25-30) אתה מקבל על כל משלוח הנחה.

אם אני זוכר נכון עלות משלוח לבתי עסקים (במקום לבית לקוח) הוא יותר זול, סביב ה- 25 שקל למשלוח.

 

בדרך כלל אני שם לב שהמשלוחים מגיעים לאחר שלושה-ארבעה ימים.

הכי קצר שניתקלתי הוא יום וחצי-יומים.

 

אתה יכול לקבוע איתם שכל יום יבואו אליך לאיסוף, וכמובן אם לקוח מכלשהיא סיבה רוצה להחזיר אז זה יגיע אליך גם כן דרכם.

במידה ואתה החלטת לעבוד איתם הם מביאים לך מספר של דפים שעל כל אחד 8 מדבקות.

כל פעם שאתה רוצה לשלוח אתה נכנס למשתמש שלך באתר שלהם מכניס פרטים של המקום אליו אתה שולח ומדפיס על מספר המדבקה.

שהשליח בא הוא סורק עם בר-קוד וכבר כל הפרטים ניזונים למערכת.

 

טיפ - אם יש לך דברים עדינים\שבירים קנה לך גליל של ניילון עם פצפץ , לפעמים המשלוח מגיע עם נזקים.

(די נדיר אבל ליתר בטחון עדיף לשים)

 

מתנצל אם חפרתי.:lol:

רועי

פורסם
ממליץ על צ'יטה.

 

כמה משלוחים יש או יהיו לך בחודש?

 

במידה ויש לך מעל סכום מסויים של משלוחים(אם אני זוכר נכון בין 25-30) אתה מקבל על כל משלוח הנחה.

אם אני זוכר נכון עלות משלוח לבתי עסקים (במקום לבית לקוח) הוא יותר זול, סביב ה- 25 שקל למשלוח.

 

בדרך כלל אני שם לב שהמשלוחים מגיעים לאחר שלושה-ארבעה ימים.

הכי קצר שניתקלתי הוא יום וחצי-יומים.

 

אתה יכול לקבוע איתם שכל יום יבואו אליך לאיסוף, וכמובן אם לקוח מכלשהיא סיבה רוצה להחזיר אז זה יגיע אליך גם כן דרכם.

במידה ואתה החלטת לעבוד איתם הם מביאים לך מספר של דפים שעל כל אחד 8 מדבקות.

כל פעם שאתה רוצה לשלוח אתה נכנס למשתמש שלך באתר שלהם מכניס פרטים של המקום אליו אתה שולח ומדפיס על מספר המדבקה.

שהשליח בא הוא סורק עם בר-קוד וכבר כל הפרטים ניזונים למערכת.

 

טיפ - אם יש לך דברים עדינים\שבירים קנה לך גליל של ניילון עם פצפץ , לפעמים המשלוח מגיע עם נזקים.

(די נדיר אבל ליתר בטחון עדיף לשים)

 

מתנצל אם חפרתי.:lol:

 

אהלן רועי מודה לך על התשובה המנומקת.

צפי לכמות משלוחים לא קיים יש מוצר ויש דף נחיתה שאני מתחיל להריץ אותו בימים הקרובים.

האיסוף עולה גם כן כסף או שהוא כלול במחיר הרגיל?

כמה בדרך כלל עולה משלוח ללקוח?

פורסם

+1 לגבי Boxit

 

תברר מי חברת השליחויות של איש שטח, מנסיוני אחלה שרות

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
אהלן רועי מודה לך על התשובה המנומקת.

צפי לכמות משלוחים לא קיים יש מוצר ויש דף נחיתה שאני מתחיל להריץ אותו בימים הקרובים.

האיסוף עולה גם כן כסף או שהוא כלול במחיר הרגיל?

כמה בדרך כלל עולה משלוח ללקוח?

 

האיסוף כלול בדמי המשלוח.

משלוח רגיל עולה בדרך כלל 35 שקל.

תוכל לעשות מבצע שאם מישהו קונה מעל סכום מסויים יקבל הנחה במשלוח.

(לא יודע אם אפשרי, אבל אם כן זה נחמד)

רועי

פורסם
יש מחסן בנתיבות ואשקלון משם צריך לפזר משלחים ללקוחות פרטיים בכול בארץ.

 

משם עד ב"ש והמרכז נסה את זמין ואמין.

 

עם הובלות עם שחר נכוותי קשות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...