Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איפה הבחורות ?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 140
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה יש לעשות פה למי שלא מתעניין במכוניות?!

תחשוב..בקושי בחורות יש פה..

אולי הם מחפשים בחורים:twisted:

זה לא ה"חתיכת פח", זה איך שהיא גורמת לי להרגיש!!!

פורסם
אני לא רואה שום בעיה באנשים שאוהבים מכוניות ונפגשים כדי לפטפט על זה!

בגלל זה כולנו כאן, לא?!

מכוניות?!

 

 

אני בכלל פה בשביל שיח תרבות, רוח, אמונה וספרות :roll:

 

dov_m.jpg

 

בשביל הגירוי האינטלקטואלי :roll:

 

kobi_meidan11.jpg

 

בשביל התדמית הזוהרת והפופולרית שהפורום משדר :roll:

 

ush1_m.jpg

אה-הא!

 

בשביל הפתיחות המחשבתית :roll:

 

woman-driver-boat.jpg

 

וגם בשביל לטפח את תדמית הצרפתייה המתפרקת כדי שיהיה שוק יד שנייה...

 

undercarwitharrows.jpg

למה, הו-למה, קניתי צרפתייה?! ועוד פעמיים?!?? eusa_boohoo.gif

 

 

 

סיבות כאלה, את יודעת... :razz:

פורסם

לכבוד

רועי צוקרמן

 

 

תגובה זו מזכה אותך בפרס תגובת החודש, גש ל sronis לקבל את ה :king:

 

:idea: לדעתי בכלל יש להתחיל במסורת "תגובת החודש", ותחשבו על זה.

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

גונבה שמועה לאוזניי שהפרס הוא האטם ראש מנוע של סיטרואן סקסו VTS במצב בלאי מואץ.

 

הפרס לשבוע הבא - ראש מנוע TU שמונה שסתומים שהחאפרים בליטל אמרו שהוא של ראלי.

פורסם
גונבה שמועה לאוזניי שהפרס הוא האטם ראש מנוע של סיטרואן סקסו VTS במצב בלאי מואץ.

 

נראה לך? אתה יודע כמה הדבר הזה שווה? אני מוכר אותו למרבה במחיר ומתכנן לעשות מיליונים. ד"א בעוד כחצי שנה יוצע גם האטם החדש למכירה :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מה יש לעשות פה למי שלא מתעניין במכוניות?!

תחשוב..בקושי בחורות יש פה..

אולי הם מחפשים בחורים:twisted:

 

לא נראה לי ,

 

זה ידוע שלמי שיש רכב מהיר אז יש לו *** קטן .

 

( מזל שיש לי רק 76' כ"ס.... )

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

מה שאומר שחלה הצטמקות קלה במקום מסוים ואסטרטגי,לכן יש לפצות על כך בתוספת כ"ס קטנה. :lol:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

רגע, כמה כ"ס לסנטימטר זה? איך הולכת המשוואה? מישהו יכול לתת לי לינק ל"סולם יאשה של גודל לעומת הספק"?

 

אני פשוט רוצה לדעת איפה אני עומד

 

:-P

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...