Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3690 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

הגיע הזמן להיפרד מההונדה 97 שלי ולהשתדרג לרכב חדש יותר

 

אני מחפש רכב שנתון 2011 ומעלה

שיהיה חסכוני (יחסית) סביבות ה1-14 לפחות

גיר אוטומטי

תקציב של כ50 אלף שקלים כמובן מומלץ כמה שפחות כי אקח הלוואה

 

בינתיים מתלבט בין יונדאי I25 משלמה סיקסט 2012

לבין CITROEN C4 הצורה החדשה יותר 2011+ שראיתי בתקציבים נמוכים יותר ונראית בסדר גמור בביקורות.

 

מה אתם ממליצים ?

פורסם

נדמה לי שראיתי בטרייד אין של אינפיניטי הונדה אינסייט (היברידית) ב 49,000 שקל.

http://www.infiniti-cars.co.il/%D7%98%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%93-%D7%90%D7%99%D7%9F/

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

הונדה ג'אז / אינסייט היברידית.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אם אתה מתעקש על אוטומט, זה או היברידי או דיזל יתנו כזו צריכה

 

אבל רגע, מה אופי הנסועה שלך? עירוני / בין עירוני?

כמה ק"מ בשנה?

 

לפעמים אנשים מתעקשים על רכב חסכוני בדלק, אבל נוסעים 8000 ק"מ בשנה, וההפרש בין רכב שצורך 1/10 לרכב שצורך 1/14

הוא 80 - 70 ש"ח בחודש, ובדרך מתפשרים על כ"כ הרבה דברים "כי רוצים רכב חסכוני".

 

בנסועה שלי למשל, בין 25,000 ל 30,000 ק"מ לשנה, הפערים הם כבר מאות שקלים [האוטו שלי צורך 1/18 ממוצע, זה כמעט חצי ממשפחטומטיות רגילות, לכן שווה לי הפשרה ליסוע בדיזל ישן ורועש].

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
אם אתה מתעקש על אוטומט, זה או היברידי או דיזל יתנו כזו צריכה

 

אבל רגע, מה אופי הנסועה שלך? עירוני / בין עירוני?

כמה ק"מ בשנה?

 

לפעמים אנשים מתעקשים על רכב חסכוני בדלק, אבל נוסעים 8000 ק"מ בשנה, וההפרש בין רכב שצורך 1/10 לרכב שצורך 1/14

הוא 80 - 70 ש"ח בחודש, ובדרך מתפשרים על כ"כ הרבה דברים "כי רוצים רכב חסכוני".

 

בנסועה שלי למשל, בין 25,000 ל 30,000 ק"מ לשנה, הפערים הם כבר מאות שקלים [האוטו שלי צורך 1/18 ממוצע, זה כמעט חצי ממשפחטומטיות רגילות, לכן שווה לי הפשרה ליסוע בדיזל ישן ורועש].

+1

למי שנוסע מעט כדאי לחפש רכב לא חסכוני עם שוק חלש למשל פוקוס ובתמורה יקבל בטיחות ונוחות וכל זאת תמורת משהו כמו 100 שקל לחודש

פורסם

אין לי בעיה עם סופר מיני

הלכתי עכשיו למגרשים של הליסינג הכל שם כמעט גרוטואות חזרתי מבואס

 

פוקוס אבל לא טוחנת דלק ?

פורסם

אני צפוי לנהוג המון, כ20 אלף קילומטר בשנה

עושה כל יום אשדוד חולון לפחות בלי קשר לנסיעות בעיר

ככה שחיסכון זה פרמרטר מאוד חשוב אצלי

סופר מיני גם מתקבל בחשבון כמובן

×
×
  • תוכן חדש...