Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

אני מעוניין להחליף את הרכב המשפחתי המשעמם שלי לרכב צעיר ספורטיבי עם מעט פוזה(אוטומטי).

 

יש חיה כזאת בתקציב של 70 אלף?

 

אנחנו משפחה צעירה בלי ילדים כרגע,

נסיעות של 40 ק"מ ממוצע ליום.

 

תודה רבה :)

פורסם

איזה רכב משפחתי משעמם יש כיום?

אם כבר קליאו אז רק בצבע אדום ומאובזרת כמו שצריך. אחרת זה אוטו די רגיל.

פורסם

MG3 ידנית בלבד, לא רלוונטית.

אם אתה רוצה פוזה בלבד, יונדאי ולוסטר תענה על הדרישה.

יותר נדירות- קיה פרו סיד ורנו מגאן קופה מנוע 2.0.

(אף אחת מהן לא סופרמיני").

מיני קופר משומשת יכולה להיות אופציה.

פורסם
mg3, צריכת דלק 1:11.5, מרווח, מאובזר

הכי רחוק שיש ממה שפות"ש ביקש. כאילו באמת, טוב שלא אמרת טויוטה קורולה.

 

אם מחפש משהו מיוחד, ממליץ לעלות את התקציב ולחפש מיטו במצב טוב. משעמם זה לא יהיה.

פורסם

האם הסטיגמות על הקליאו לא גורמות לירידת ערך גבוהה יותר?

 

ממש קוסם לי העיצוב אבל אני קצת מפחד מהסטיגמות על צרפתיות :(

פורסם

אל חשש. להיפך- ניקח לדוגמא את הגיר הרובוטי של רנו (EDC)- הגירים של המתחרות ידעו ימים פחות יפים(DSG7, פאוארשיפט..) ועם זה של רנו אין בעייה.

פורסם

אם לא מזיז לך רכב מיני, טויוטה אייגו החדשה 2016 ב72 אלף(כולל תוספות), או 70 אלף ללא תוספות.

 

אבל אם אתה רוצה משפחתית... זה סיפור אחר.

פורסם
אם לא מזיז לך רכב מיני, טויוטה אייגו החדשה 2016 ב72 אלף(כולל תוספות), או 70 אלף ללא תוספות.

 

אבל אם אתה רוצה משפחתית... זה סיפור אחר.

לא שווה לשלם כל כך הרבה על רכב מיניאטורי...

×
×
  • תוכן חדש...