Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קידום מכירות נוסח לובינסקי


אלעד
שימו לב! השרשור הזה בן 2984 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

"נדרשות".

וגם "מחמירות".

לא פחות...

כי, הוא ספונסר בפורום.

 

אני בטוח שדירקטוריון החברה מודע לאחריות הכבדה וחומרת הדרישות שלקח על עצמו עם אישור ההחלטה

ה א ס ט ר ט ג י ת להפוך לספונסר בפורום.

 

עפתם על עצמייכם...

בגדול.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אם לפני 15 שנה היית מספר שסובארו ומיצובישי יהיו שחקני משנה (אם בכלל) בשוק המשפחתיות, גם היו מרימים גבה

 

אני לא יודע מה לגבי סובארו, אבל בקשר למיצובישי, סגמנט הפנאי הוא הסגמנט המוביל והמתפתח ביותר בשוק הרכב, והוא תופס נתח ענק מהמשפחתיות (נתח שהולך וגדל בהתמדה), ובסגמנט הזה מיצובישי מובילה בראש.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פנאי/קרוס הוא לא הסגמנט המוביל, הוא כן הסגמנט המתפתח, ואם תקרא טוב את דבריי תראה שאתה לא סותר מאומה...

בפרט: לפני שני עשורים +- הכנסת והסופר לנסר היו מהמשפחתיות הדומיננטיות ביותר בשוק, היום הלנסר היא בגדר קוריוז ועד לא מזמן למיצובישי לא היתה דריסת רגל אמיתית ברוב הסגמנטים, עד שהאאוטלנדר התחיל לתת בראש.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בואו נעמיד את הדברים על דיוקם, אין שום בעיה לביקורת על יבואן שהוא במקרה גם ספונסר ובין אם הוא לא ספונסר, לראיה, השרשור הזה מתנהל לו פה (כמעט) באין מפריע, אבל חלק מהמגיבים חושבים שהם יטקבקו בטמקא ומיד אחרי זה יעברו באותו סגנון לכאן ואת זה לא נקבל!!!

 

מי שרוצה להעביר ביקורת בונה, יותר מאשר מוזמן, מי שמסיבותיו הוא, בוחר לנגח את לובינסקי, את הפורום או את המנהלים, תעשו את זה במקום אחר.

 

פה זה לא יעבור.

 

עכשיו תמשיכו...

 

ולכל אלה שלא יודעים מי זה הילל, מי זה שמאי ולכן מיד נוטים ליחס לדבריי הקשרים שלא היו ולא נבראו:

 

https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%91%D7%99%D7%AA_%D7%94%D7%9C%D7%9C_%D7%95%D7%91%D7%99%D7%AA_%D7%A9%D7%9E%D7%90%D7%99

"בית הלל" הוא כינוי לקבוצת תלמידיו של הלל הזקן ו"בית שמאי" הוא כינוי לקבוצת תלמידיו של שמאי הזקן. קבוצות תלמידים אלו היו בנות פלוגתא קבועות שפעלו בסנהדרין בתקופה המקבילה פחות או יותר לתקופת שלהי בית המקדש השניוחורבנו. הלל בגישתו הפתוחה, הסובלנית והאוניברסלית, לעומת שמאי בגישתו הנוקשה והמסורתית.

 

אין שום סיבה להיות ארסי וכוחני כשאפשר להעביר ביקורת יעילה גם בצורה סובלנית ופתוחה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לובינסקי הוא ספונסר פורום, איפה התגובה המתבקשת על הפרסום השגוי שהביא את פותח השרשור לידי תיסכול?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בספק שמי שאחראי שם על המדיה עובד בחול המועד

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפחות עד מרץ , הטוסון מוביל והספורטאז' אחריו והאאוטלנדר שלישי. לא מובילה אבל בין המובילים.

שנה שעברה גם מכר הרבה אבל לא כמו הספורטאז'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לובינסקי הוא ספונסר פורום, איפה התגובה המתבקשת על הפרסום השגוי שהביא את פותח השרשור לידי תיסכול?

 

למה אתה חושב שצריך להגיב על כל אחד שלא מרוצה מהמוכרן בקניון?

הוא אפילו לא לקוח פוטנציאלי.

 

שימו את הפורום ועצמכם בפרופורציות.

זה שיבואן משלם ונוכח בפורום, לא הופך פה כל אחד ללקוח VIP, שמקבל יחס אישי.

משתמשים פה, שרצו לקנות, קיבלו שירות אישי, אחרי שהביאו ביקורת.

 

אין דברים כאלה בשום מקום אחר בעולם הרכב בארץ.

 

אז לא היה קידום מכירות מוצלח ל-DS.

הבנו.

לא ביג דיל.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אי נו. עברת בקניון ועל הדרך לא הסתדר לך לעשות סיבוב באוטו. בעיניי זה הרבה פחות חמור מלעשות אירוע נהיגה שיש להרשם אליו מראש. לוודא איתי שאני מגיע ובסוף, אחרי שטרחתי ביום שישי ליקום, ושעה חיכיתי בשמש, הג'וליטה נשארה רחוק ממני. רק ששם דובר על סמל''ת ויש יבואנים שלא צדברים עליהם בפורום. לצלוב את צ'מפיון ולובינסקי נהיה אין. קראסו בהמתנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני חודש מכרתי את האלפא שלי וחיפשת רכב שיהיה לי נוח לחניות ורציתי גם לשנות אווירה וללכת לכיוון הגיפונים החדשים

התקשרתי לסובארו ביקשתי לקבוע נסיעת מבחן וביקשתי שיחזרו אליי , הלכתי גם ללובינסקי בראשון לראות את ה 3008 ואת את יונדאי וקיה ומיצובישי וסוזוקי בראשון , השארתי טלפון ובחלק באתי לאולם לראות את הרכב . וביקשתי לקבוע נסיעת מבחן על ה XV - VITARA TUCSON SPORTAGE OUTLANDER

היחידים שחזרו אליי אחריי שבועים היו סוזוקי עם הויטרה בראשון ולובינסקי בראשון .

בסןף קניתי את הויטרה אבל ההרגשה שקיבלתי מכולם הייתה שלא חסרים להם קונים וגם ככה אנחנו נקנה מהם אז למה להתאמץ . וזה אחרי 20 סוכני מכירות מכל החברות .

אז אני לא מתפלא שכל המדינה הזאת מתנהגת ללקוחות כמו תינוקות שבויים .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

בתכלס הפרסום שלהם היה מטעה או לא? מטעה.

אז מה אתם רוצים ממנו על זה שהתלונן?

אמנם הוא לא יובש בשמש והפסיד מליונים בבורסה ביום עבודה, אבל מתי בפעם האחרונה נהניתם שהתייחסו אליכם כמו למטומטמים?

התחושה היא בערך כמו לקבל שיחות מוקלטות מישיבת הרב אבו-זוברי ובניו על האש. על שטויות כאלה אנחנו מתלוננים פה כאילו אין מחר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אתה חושב שצריך להגיב על כל אחד שלא מרוצה מהמוכרן בקניון?

הוא אפילו לא לקוח פוטנציאלי.

מאיפה לך הבטחון הזה?!

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תסביר לי בבקשה במה עוזר לי השת"פ של לובינסקי עם הפורום וההשקעה שלהם בו (באיזה אופן בדיוק הם משקיעים?) אם בסופו של דבר כשאני מבקש נסיעת מבחן אני נענה בצורה מחפירה שכזאת?

כדי שלא אצטייר כגורם שיש לו משהו נגד לובינסקי לא אציין שמות, אבל כן אומר שאצל כמה וכמה יבואנים נכנסתי לסוכנות מזדמנת ללא כל תאום ומקץ רבע שעה לכל היותר כבר יצאתי לנסיעת מבחן. ותאמין או לא, זה התבצע ללא שת"פ עם הפורום, השקעה בו או כל מילה מכובסת אחרת.

אז כמו שאומרת הקלישאה: "אל תקרא לי אחי ואל תשגל את אחותי".

גם אצל לובינסקי בתל אביב קיבלתי יחס דומה, היה אוטו זמין, קיבלתי אוטו לנסיעת מבחן מיד, לא היה קיבלתי מענה מנומס לרבות ברור משותף למועד נוח. ולא שאני חושב שלובנסקי זכאים לעיטור העוז בשל כך, אבל גם לא חושב שהם שונים מבחינה זו מהאחרים. מה שראוי לציון הוא המאמץ הנוכחי שלהם לשיווק נכון שמגובה גם כאן בפורום בהשתתפות ערה וחשוב יותר מחירים סבירים למכוניות מצוינות. אז מובן הכעס על אותו מפגש מעצבן, אבל מכאן ועד ל BDS ראוי שיהיה מרחק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם נשווה בין לובינסקי לבין סמלת נראה שלסמלת יש מוצר אחד יחודי FIAT 500 והם עושים רעש (ובצדק ) כאילו יש להם ליין שלם של מכוניות שמתאימות לכל סגמנט.

מצד שני ללובינסקי יש אחלה ליין של מכוניות כמעט בכל סגמנט והם פשוט לא יודעים איך למכור את הרכבים שלהם.

כמה סיטרואנים חדשות ראיתם על הכביש לאחרונה? כמה C5 חדשות ראיתם לאחרונה?

ולגבי ה DS הייתי ממליץ ללובינסקי לעשות כמה קורסים אצל אנשי פיאט אברת' שילמדו איך מקדמים מוצר נישתי כאילו הוא מוצר יוקרה

עריכה אחרונה על ידי michael carmi

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רועי, לירות באויר ואולי תיפול ציפור זה מאמץ אבל ממש לא מאמץ יעיל.

 

אני הייתי במו"מ על 208 והצליחו להבריח אותי, אלעד נפגע מהם, ספורטיבו נפגע מהם והרשימה רק מתארכת.

 

אז אפשר להגיד שאנחנו קטנוניים, אפשר להגיד שאנחנו מחפשים אותם ואפשר אפילו להגיד שאנינו סתם ילדים קטנים אבל בשורה התחתונה אנחנו מדגם מייצג של הלקוחות הפוטנציאליים ואם כל כך הרבה חשים ככה אז משהו לא עובד שם.

 

מכאן אפשר להגיד שאנחנו צריכים להתחשב בהם בגלל ימי הנהיגה שהם מארגנים, אפשר להגיד שהם מנסים לתרום לקהילה ואפשר גם להגיד לנו שהדיעה שלנו לא מעניינת אף אחד ושנלך לחפש אבל השאלה היא אם זה מה שלובינסקי (והיבואנים האחרים הפעילים בפורום) רוצים. אניחנו צריכים להשמיע את מה שהם רוצים שיהיה או לשקף את המציאות ללא רחמים?

 

אני מאמין שכל עסק רוצה לדעת את האמת ואשמח אם לובינסקי יתייחסו לדברים כאן ויציגו את תפיסתם לגבי השיח איתנו הגולשים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2984 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...