Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3731 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלטתי לאחרונה לעשות יישור קו רציני לרכב שלי ולהחליף המון חלקים שכנראה התבלו.

דברים שאני מתכוון להחליף (כל התושבות מנוע+גיר חדשים ברכב)

מחשב גיר חדש

פלאגים של NGK LASER PLATINUM

פילטר דלק

פילטר שמן + שמן

ברקסים וצלחות בלימה

צמיגים מצב טוב

 

אלו דברים עוד צריך או אפשר להחליף ברכב ?

תודה

פורסם
החלטתי לאחרונה לעשות יישור קו רציני לרכב שלי ולהחליף המון חלקים שכנראה התבלו.

 

אלו דברים עוד צריך או אפשר להחליף ברכב ?

 

תודה

על הדרך תחליף גם את מחשב הנוחות ואם יש לך מרשרשים פנויים תחליף גם את משאבת הדלק ללחץ גבוה.

איזה כייף לי :)

פורסם

מה זאת אומרת להחליף דברים ש"כנראה התבלו"?

 

אם הברקסים שלך גמורים אז מחליפים - אם לא - אין צורך.

 

מחשב גיר?!

 

כנ"ל לגבי תושבות, אם אתה לא חווה רעידות כאלו ואחרות אז למה אתה רוצה להחליף?

פורסם

איך בא לי לכתוב כאן כמה דברים אבל אני יודע מה יקרה...

 

בכל מקרה, אל תחפש בעיות איפה שהן לא נמצאות עדיין. תחליף דברים שכבר מקולקלים או שלא עושים את העבודה ומסכנים אותך.

(כמובן ששמנים ונוזלים ופילטרים זה חובה ובסיסי).

תחשוב אם אתה מחליף חלקים שלא צריך, מה יכולת לעשות עם הכסף?לבזבז על חברה, על דלק, על משפחה, על בילויים ולא להיכנס למוסך ולהחליף חצי אוטו על סתם.:wink:

פורסם

אם בא לך להשקיע ברכב, כנס למוסך אמין שמכיר טוב את רכבך (אצלך זה מוסך רון).

תגיד לו שברצונך להביא את הרכב למצב חדש עד כמה שאפשר ולכן שיבדוק את הרכב ויאתר רכיבים בלויים / עייפים וימליץ לך מה להחליף.

חשוב מאוד ללכת למוסך אמין ומומלץ. אני לא רוצה לחשוב מה יקרה אם תלך לסתם מוסך ותגיד לו "התפנה לי קצת כסף בא תראה מה אפשר להחליף ברכב".

.

פורסם

הגיר קופץ מידי פעם קיבלתי הצעה של 8000 שקל להחליף מוח גיר

או לייבא מחו"ל במחיר של 800$ מוח גיר חדש.

כנראה שילך על האופציה מחו"ל שתחסוך לי אלפי שקלים.

פורסם
לגבי הגיר - תתייעץ עם ספי מומחה לגירים שזו באמת הבעייה.

רצוי לקבל אבחון שני כשיש לך הצעת מחיר שאיננה זולה.

אוקיי אבדוק איתו

האם אתה יודע מה מק"ט של צינור נשם בגולף שנת 2007 מנוע 2.0FSI דגם מנוע BVY ?

הצינור שלי סדוק קצת והוא לא יבש..

אתה יודע מה המק"ט ?

×
×
  • תוכן חדש...