Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'ימקאנה ב-18/01/05 - סיכום ותוצאות!! (וסרט בעמוד 8)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7808 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קפאתי מקור, נרטבתי לחלוטין, הגרביים שלי היו ספוגות מים, הידיים שלי רעדו בטירוף, כל הגוף שלי כאב ודאב - אבל עכשיו אני מחייך חיוך גדול.

היה אירוע פשוט נהדר!!

הגענו לשם בשעה 17:00 בערך והתחלנו לסדר את המסלול. לקראת 18:00 אנשים התחילו לזרום פנימה ובשיא האירוע אני מעריך שהיו יותר מ-100 אנשים למרות מזג האוויר. תדריך הבטיחות וההוראות נערך בגשם שוטף ומאוד פחדנו שזה יימשך לאורך כל האירוע, אבל מישהו שם למעלה רצה שהאירוע יהיה מושלם, וסגר את הברזים לחלוטין במשך כל התחרות. התוצאה הייתה מסלול רטוב לחלוטין שהתחיל להתייבש רק לאחר שאחרון המשתתפים עזב את המקום - דבר שהוסיף המון להנאת המתחרים והצופים.

התחרו כ-30 נהגים, כל אחד עלה על המסלול 4 פעמים, כאשר הפעם הראשונה ללא מדידת זמנים ומיועדת להכרת המסלול. יצא לי לעלות עם כמה מהנהגים על המסלול כמדריך ואני חייב לציין שעברתי שם חוויות משעשעות ביותר - סאן רוף נוזל שהשפריץ כמויות אדירות של מים בזווית לתוך תא הנוסעים בכל פנייה, חגורת בטיחות שסירבה להפתח, מכוניות שעושות רעשים נוראיים של גריסה, מעיכה, פצפוץ וקרקוש, נהגים שקרעו את האמ-אמא של האוטו שלהם בצורה שלא האמנתי שמישהו יעיז לעשות לגרוטאה צרפתית מתפרקת (מצטער על הישירות, אבל אתם יודעים שגם לי יש גרוטאה צרפתית מתפרקת (-; ), נהגים באימפרזה טורבו שבכל כניסה של המגדש טלטלו את הראש שלי אחורה וקדימה בעוצמה, הרשימה נמשכת...

 

המסלול היה מאוד טכני, רובו על הילוך ראשון, כאשר בסללום חלק מהמכוניות העבירו לשני. מצורפת דיאגרמה של המסלול (מצטער על האיכות...)

המסלול כלל הרבה פניות של 180 מעלות שנעשו תוך כדי הרמת בלם יד להנאת הצופים. המתקשים התלוננו בהתחלה, אבל בסופו של דבר רובם הצליחו לעשות את המסלול ללא שגיאות.

 

תודות:

 

לניר שפיצר וצ'יקו שותפו, על השימוש במגרש וכל העזרה שלהם.

לליאור ברוך ושמר על עזרה לאורך כל האירוע, יוסי (FAZER) על רישום מתחרים ומדידת זמנים, רן (andrenalin_junk) על הסטופר ומכשירי הקשר, עמית (KOMPY) על ההזנקה, בן (TB) על מירשול, צבי (zh11) על צילום כל התחרות בוידאו וכל המרשלים והמתנדבים האחרים שאולי שכחתי - תודה לכולם!!

 

תוצאות: (במקרים בהם התוצאה כוללת פסילה הדבר מצוין בסוגריים. פסילה שווה 5 שניות)

 

מקום ראשון:

1:15:12 - ג'ון צ'יקו באימפרזה WRX

מקום שני:

1:15:19 - אריק רוזנבלום באימפרזה GT

מקום שלישי:

1:15:22 - קובי כהן באיביזה

וכן הלאה:

1:16:00 - רוני שטרן בסקסו VTS

1:16:56 - בני הרניק בב.מ.וו 328 (ותצוגה מרשימה!!)

1:16:88 - ליאור ברוך במיצובישי לנסר 1.6

1:17:88 - ג'רמי קרונין בפז'ו 309 1.6

1:18:31 - גבי יניב במאזדה לנטיס 323F

1:18:94 - שלומי בקיש בפוקוס (כולל פסילה)

1:20:31 - גיא בן ציון ב-106 ראלי

1:20:65 - ארז קמפל באימפרזה WRX

1:20:87 - פטר גרין בפז'ו 205 (כולל פסילה)

1:21:12 - שמר צוק בסיטרואן ZX 1.6

1:23:94 - בני נועם בחיפושית (ותצוגה מרשימה ומשעשעת!!)

1:25:31 - רועי תובל במאזדה 3

1:26:31 - צפריר הולדן בדייהטסו סיריון

1:26:94 - ניר ברנשטיין בקליאו RSI

1:27:03 - אייבי שאמי בגולף קבריולט (כולל פסילה)

1:30:88 - ניצן לוי במאזדה 121 (כולל פסילה)

1:32:62 - אריק גולדשטיין במיצובישי GT3000

1:34:00 - שאול צוקר בסיוויק

1:34:03 - רמי מינץ ב-205CTI (כולל פסילה)

1:34:78 - זוהר חצי ב-306S16

1:37:34 - יובל אהרון ב-106 ראלי

1:38:50 - ליביו רומשקאנו ב-306S16

 

ברכות למנצחים, אשר זכו בכבוד נצחי (ובמקצה חינם בקארטינג של אלפא קארטינג)

שוב תודה לכולם!! (אם טעיתי בשמות נא לתקן אותי בה"פ)

התמונות באדיבות REDBARON מהפורום!

 

רוני

gymkhana_track.jpg

IMG_1285.JPG

IMG_1307.JPG

IMG_1324.JPG

IMG_1332.JPG

IMG_1368.JPG

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 129
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

:) כבוד לפוקוס (2.0 אוטומט) , 1:13:94, אם לא מתחשבים בנגיעה קלה בקונוס...

מה שמראה שהרכב הוא לא העיקר....

 

תודה למארגנים - היה גדול, כן יירבו !

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

פשוט מדהים.

 

אני אוכל את הלב על שנבצר ממני מלהגיע אתמול (ככה זה כשעובדים בחיפה ומסתמכים על רכבות) ועכשיו ממשיך לאכול את הכבד הלבלב והראות.

 

בהמשך למפגש PSI משבת, אנו רואים מה זאת תרבות מוטורית למופת. לא גשם ולא נעליים. יש אירוע, מגיעים.

יישר כוח לכל המארגנים וברכות לזוכים.

 

ירון

ירון אדרי - 050-6565666

מדריך ומאמן ספורט מוטורי

מנהל מקצועי ספורט מוטורי

פורסם

היה אירוע פשוט כיף.

בכלל תכננתי ללכת באזור השעה 8-8.30 ובגלל זה לא השתתפתי... (יש לכם מזל :twisted: ). אבל בגלל תפקיד המרשלות נשארתי כבר עד 9.30...

היה טוב, ולדעתי אפשר להפוך את זה למשהו קבוע (לא שבועי... אבל קבוע).

 

הב.מ.וו והחיפושית פשוט תענוג לראות. איך הם עושים את ה 180 פשוט עם מכת גז...

וכל הכבוד גם לדעתי לפורד פוקוס. עשתה את המסלול בצורה פשוט מדהימה, ואם לא הקונוס היא הייתה יכולה להיות אפילו מהמנצחים. אם ואם ואם...

 

לגבי המסלול,

לדעתי המסלול ברובו היה טוב אבל היו לו יותר מדיי קטעים שצריכים להשתמש באמברקס.

והדבר שהכי לא היה מתאים, לטעמי, זה קטע הרוורס. הרבה מכוניות נתקעו בגלל הקטע הזה ולקח להם כמה שניות יקרות עד שהצליחו להכניס כמו שצריך לרוורס. (בעיקר הצרפתיות למיניהן שהרוורס שם ידוע כבעייתי. :wave: ליביו ורוני).

Back to the original - NC again.

פורסם

היה פשוט מוי כיף!

אלווי שיהיו עוד ארועים כאליו.

ד"א איפו ניתן לדעת מתי יש ארועים מסוג זה?

Fast trafic keep the left.

 

מחפש:גלגל תנופה למנוע TYPE4 של 411-412 או טרנספוטרטר 215מ"מ או 210, אם למישהו יש או יודע היכן ניתן לפרק/ להשיג. תודה

אירועים הבאים:מיפגש סופ"ש ב5.11.05 משעה 10 בבקור.

מיפגש מקוררי אוויר ב11.11.05 במיגרש איקאה -נתיניה.


×
×
  • תוכן חדש...