Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכישה מAliexpress\Ebay עבור עוסק מורשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי שאלה כללית,

נניח שיש טכנאי שהוא עוסק מורשה והוא רוכש לעיתים סחורה מאליאקספרס או איביי לצורך

תיקונים,

הוא מצהיר על הסחורה אצל הרו"ח כ-קניית סחורה ללא מע"מ (מוכר רק למס הכנסה).

 

הוא מזמין רק כאשר הוא צריך חלקים לצורך תיקונים וערכם תמיד פחות מ75$

בדרך כלל נע בין 20$ עד 60$.

לכן כאשר זה מגיע לארץ הוא לא נדרש לשלם מכס או מע"מ עבורם בדואר ישראל.

 

כאשר הוא מחייב את הלקוח על התיקון הוא גובה : תיקון + חלק + מע"מ כחוק.

 

האם מבחינת ניהול ספרים ומס הכנסה זה נחשב תקין?

או שביום מין הימים מע"מ יתעוררו וידרשו מע"מ + מכס על החלקים שנרכשו,

כמובן שהוא לא דורש מע"מ חזרה על החלקים שנרכשו במחזור החודשי

רק מדווח כהוצאה למס הכנסה ללא מע"מ.

 

מישהו יודע?

פורסם

אם לטכנאי העלום יש רו"ח - מדוע לא לשאול אותו ?

הוא יודע פרטים יותר מדויקים לגבי עיסוקו ומצבו (מבחינת רשות המיסים) של הטכנאי העלום.

פורסם (נערך)

ייבוא אישי - ייבוא לשימוש אישי ופרטי

ייבוא עסקי חייב במס על כל סכום.

ממליץ לאותו חבר להתייעץ עם רו"ח או עם עמיל מכס

 

יש המון חומר רלוונטי באתר רשות המיסים:

https://taxes.gov.il/customs/CommercialImport/Pages/CustomsCommercialImportLobby.aspx

עריכה אחרונה על ידי airzax3
פורסם

אבל אם הוא משלם את המעמ, הוא יתקזז עליו מול החשבוניות שמוציא ללקוח. אז מה ההבדל ?

השאלה היא האם יש מכס/ מס קניה לדעתי

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...