Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3776 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההוי אנשים אמיצים,

 

אמי עומדת לטוס לחו"ל לשבועיים ורוצה שאקח את מכוניתה לטיפול שנתי.

הרכב נוסע מעט מאוד, כל כמה זמן צריך לעשות טיימינג? האם להחליף משאבת מים?

יש בעיה חוזרת ונשנית לפתוח מכסה תא מנוע, האם ניתן להתקין מנוע חשמלי שירים אותו בלחיצת כפתור?

בברכה,

אוהד

נ.ב. וכן, הרכב ידני, תיבה אוטומטית הוחלפה

פורסם

ההוי,

ראשית בדוק דגם מנוע ברשיון רכב.

לפי זה נוכל להכווין אותך לשמנים וחלפים, וזמני החלפת טיימינג.

מה זאת אומרת בעיה בפתיחת מכסה מנוע ? בעיה במשיכת הידית מתוך הרכב? או פתיחת הידית החיצונית מתחת למכסה המנוע ?

Stay Dirty

פורסם

ההוי,

האוטו נוסע 6 ק"מ בימי חול, לתחנת רכבת וחזרה. אז הנסועה אינה משנה. טיפולים עושה רק לפי שנתי. טיפול גדול פעם בשנה. טיימינג לא זוכר שעשה חמש שנים לפחות.

מכסה מנוע: ידית מקפיצה מכסה למעלה. החלק השני לא עובד: צריך לקלל נמרצות ברוסית ולדחוף ידית מתחת למכסה בשביל לפתחו.

אוהד

פורסם

ברשותך, האם הסבה לידני בוצעה בתקופת הבעלות שלכם?

 

 

אם כן, האם אתה יודע איזה חלקים הוחלפו, מאיזה דגם הם נלקחו?

 

כמה עלתה ההסבה?

 

 

פורסם

ההוי,

ההסבה בוצעה לפני שש שנים בערך.

הוחלפו ציריות, גלגל תנופה, לוח שעונים ועוד כופתאות.

היא נשארה עם עודף משש אלפים ש"ח.

אוהד

נ.ב. וכן היא מרוצה

×
×
  • תוכן חדש...