Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברור שאין כמו נסיעת מבחן אבל יש דברים שלא עולים עליהם בנסיעה קצרה של 10 דק.

 

אני מעוניין לקחת רכב סטיישן מבין הדגמים הנ"ל כאשר השיקולים הם נוחות, בטיחות, אבזור ועלות לחודש :

 

1. רנו מגאן אסטייט דיזל - 3600 שח (לא כל כך בעד הרעש של הדיזל - מזכיר טרקטור או מונית)

 

2. טויוטה אוריס סטיישן היברידית - 3800 שח אבל שווי מס נמוך ב 500 שח.

 

3. פגו 308 סטיישן -3600 שח לא מכיר בכלל ( נסיון מאוד טוב עם פגו 308 האצבק בעבר)

 

תודה מראש !

 

ניצן

פורסם

שלום,

כמה אנשים צפויים לנסוע ברכב?

האם ישנה הגבלה בדלק?

אם יש הגבלה, האם רכב דיזל עוזר לך לא לעבור אותה?

בגדול, למגאן יש בידוד רעשי מנוע טוב מאוד, והרעש בקושי מורגש בעמידה בלבד. עשית נסיעת מבחן במגאן והרגשת רעש כמו של טרקטור או שזאת הדיעה שלך על סמך רכבי דיזל מלפני 15 שנים?

טויוטה צפופה לנוסעים מאחורה.

פיג'ו מעולה.

 

אם לא צריך לחסוך בהוצאות הדלק, תיקח 308.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מהאופציות שציינת, ה-308 מובילה בקלות. רק תבדוק שההגה ה"מתחכם" שלהם לא מפריע לך בתנוחת הנהיגה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

תדמית האמינות ושמירת ערך גרועה - שני הדברים לא חשובים בליסינג.

אז אפשר ליהנות מיתרונות של הרכב ( נוחות, בטיחות, פינוק) .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בתור אחד שהחזיק פלואנס דיזל פרטי ולפני פחות מחודש עברתי ל308 סטיישן חדשה גם באופן פרטי

אני יכול לומר ש2 המכוניות מצוינות

ה308 מרגישה יותר ספורטיבית ואיכותית.כמובן שהפלואנס חסכונית יותר

מבחינת ביצועים ,ב2 המכוניות הביצועים מספקים ולא הרגשתי הבדל משמעותי

הבידוד רעשים( מנוע,כביש ורוח) של ה308 טוב יותר בכביש מהיר. כמובן שבעמידה ובנסיעה עירונית ההבדל משמעותי יותר

×
×
  • תוכן חדש...