Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7836 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי אנשים , ראיתי שהמחירון של הסקודה הזאתי הוא בסביבות ה8-9 שנתון 95

(אני לא מפרסם בכוונה מחירון מדוייק או מאיפה בדקתי)

זה פחות או יותר התקציב שלי , רציתי לקבל ממכם מידע לגבי האוטו

(מנוע 1300)

איך הוא פחות או יותר?

בעיקרון , בהתחלה הלכתי לכיוון של פיאסטה , אבל בתקציב שלי , רק שנתון 92 יכל להכנס

ויש הבדל בין 92 ל 95 :\

בכל מקרה , הפיליסיה היא עם מזגן , ידני , 1300 , שנת 95.

 

מה דעתכם? אמינות? נוחות? שווה או לא שווה קניה?

 

והכי חשוב , מישהו יכול לתת לי קישור לתמונה של הרכב הזה? (משנת 95 בלבד!)

כי לא מצאתי תמונות שלה עדיין , ואין לי מושג איך היא נראית :\

פורסם

אם מדובר על דגם ה-1.3 של פליסיה עדיף ללכת על הפיאסטה אפילו אם מדובר במודל ישן יותר.

 

דגם ה-1.6 הוא כבר סיפור אחר...(וגם יקר יותר)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

עד כדי כך?

פשוט נראה לי הפיאסטה גם מבפנים וגם מבחוץ נראית על הפ נים...

כמו אוטו שנת 90-92

והפיליסיה נראית קצת יותר חדשה , אחרי הכל 95 :\

 

מה תחלס ההבדלים בינהם?

ושוב , אם מישהו יכול להראות לי תמונות , זה יהיה מצויין

×
×
  • תוכן חדש...