Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בעיה בשני החלונות ברכב, כשאני מעלה את אחד החלונות הוא נעצר באמצע ויורד חזרה, זה קורה בשני הצדדים וממש מתיש לפעמים להרים אותם

ניסיתי לשמן, לפרק את הדלתות כדי לבדוק מה הבעיה, לא נראה שיש בעיה, כנראה שהמנועים חלשים

 

אני מחפש לקנות או איכשהו לתקן את המנגנונים הקיימים

אם חוויתם את זה בעצמכם והצלחתם לתקן, אשמח לשמוע איך!

ואשמח אם תמליצו לי מאיפה לקנות מנגנונים כאלה משומשים או אפילו חדשים.

 

תודה!

פורסם (נערך)

גם אני חשבתי כך, אבל הם לקראת האמצע נהיים איטיים כאילו משהו התעקם במסילה שלהם ואחרי 5 ס"מ שהם עולים לאט, חוזרים לעלות מהר

 

בכל זאת ללכת לבדוק?

עריכה אחרונה על ידי Yaron.s
פורסם

מאוד יכול להיות שהוחלפו שמשות או תיקון בדלתות שגורם ללחץ על השמשה.

 

אני מציע שתקפוץ למוסך שמכיר את הרכב ויבדוק וימליץ לך מה לעשות.

איזה כייף לי :)

פורסם
היה לי אותה בעייה באיביזה - צריך להחליף את מנגנון של החלון - עלות של 1000 ש"ח

תפנה למוסך רון

  1. טלפון:03-537-3204

מסתבר שאחד הברגים שמחזיקים את המסילות היה חסר והמסילה הייתה זזה ולכן היה נראה שהחלון היה זז לאט ומפעיל את המנגנון שמוריד אותו אוטומטית שלא ייסגר על היד

שמתי בורג חדש בשני הדלתות ועובד כמו חדש!

פורסם
מסתבר שאחד הברגים שמחזיקים את המסילות היה חסר והמסילה הייתה זזה ולכן היה נראה שהחלון היה זז לאט ומפעיל את המנגנון שמוריד אותו אוטומטית שלא ייסגר על היד

שמתי בורג חדש בשני הדלתות ועובד כמו חדש!

 

אשמח לדעת היכן טיפלת בבעיה מכיוון שאני סובל מאותה הבעיה ברכב (איביזה שנת 2012).

פורסם
אשמח לדעת היכן טיפלת בבעיה מכיוון שאני סובל מאותה הבעיה ברכב (איביזה שנת 2012).

טיפלתי בזה בעצמי

צור קשר בפרטי נדבר משם

×
×
  • תוכן חדש...