Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן אני מחפש רכב בשנתונים 2002-4 כלומר רכב בן יותר מ-10 שנים ואני כבר חודש מחכה לרכב נטול החבטות חניה אבל פתאום התחלתי לחשוב שאולי זה טיפה מוגזם לחפש רכב במצב הזה ועוד בגיל הזה ?

פורסם (נערך)

רכב מעל 10 שנים על הכביש ללא מכות? אתה מחפש לקנות את הרכב בארץ או בהולנד?

 

אם אין תאונות משמעותיות, לך על זה.

 

לקנות רכב ישן זה פשרה. רכב ישן זה בלאי, זה לא רק המספר במד קילומטרים והשנה שמופיעה בשנתון. כמה שרכב ישן יותר, ככה זה יותר בלאי. רכב בן 15 שנה זה רכב קשיש. מצב רוב הרכבים בהתאם.

 

אם אתה לא מוכן/יכול להתפשר על רכב ישן (עם כל מה שיוצא מזה), תקנה חדש.

אם אתה הולך בכל זאת על ישן, קח את זה שהוא במצב הטוב ביותר מכל הרכבים שבדקת.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

שריטות על רכב ישן? מעיכות? יש רכבים שמורים יותר ויש פחות שמורים. אבל למפעמים אי אפשר לשמור ופשוט מישהו בא וטוחן את הרכב, לדוגמא יש לי רכב סוף 2014, מישהי כבר הספיקה לשפשף לי טמבון (כמובן בלי להשאיר פרטים ואני יודע מי, אבל אין לי הוכחה ישירה). זה קרה בחניון תת קרקעי עם שמירה.

 

כמו שרשמתי, קנה את הרכב השמור ביותר שתמצא.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

צבע שדוהה ומתקלף זה מחלה של המון רכבים. אני לא מאמין שזה אשמת הנהגים אלא איכות הצבע.

 

מכות חנייה ושריטות שאנשים דופקים ובורחים ופותחים את הדלתות על הרכב שלך... לא ריאלי למצוא רכב ישן שמור חיצונית אלא אם הבחורצ'יק מתקן כל שריטה ומכה ברכב.

פורסם

הרכב שלי בן חצי שנה וכבר יש לו שריטות תודות לנהגי גוש דן שכנראה לא ממש יודעים להחנות.

אז על רכב בן 10 אתה לא רוצה שיהיו שריטות? תשקיע כמה אלפים וקח לצביעה אם זה כל כך משנה לך.

פורסם
אהלן אני מחפש רכב בשנתונים 2002-4 כלומר רכב בן יותר מ-10 שנים ואני כבר חודש מחכה לרכב נטול החבטות חניה אבל פתאום התחלתי לחשוב שאולי זה טיפה מוגזם לחפש רכב במצב הזה ועוד בגיל הזה ?

אם זה דגם נפוץ שקיים באלפים רבים בשוק, אפשר למצוא משהו שנראה טוב וללא מכות.

 

תמיד יש אנשים עם חניה פרטית בבית ומקום חניה מסודר בעבודה, יש אנשים שגרים/עובדים בפריפריה ולא הלחמים על מקומות חניה וכו'.

 

זה יכול לקחת זמו וצריך לבדוק הרבה מכוניות אבל בהחלט אפשרי.

 

 

פורסם
הרכב שלי בן חצי שנה וכבר יש לו שריטות תודות לנהגי גוש דן שכנראה לא ממש יודעים להחנות.

אז על רכב בן 10 אתה לא רוצה שיהיו שריטות? תשקיע כמה אלפים וקח לצביעה אם זה כל כך משנה לך.

 

נכון, ותמיד אפשר לקחת את התיקונים הקטנים כסוג של יישור קו אם ניתן מבחינה כספית.

פורסם

אלא רק אם מדובר ברכב מיוחד ונדיר יחסית, לא רואה שום סיבה לתקן שריטות ומעיכות קטנות כשמדובר ברכב בן 10 ומעלה (שממילא עולה גרוש וחצי). יש מספיק דברים שעלולים להתקלקל (ואף יתקלקלו, תהיה בטוח) שעליהם עדיף להוציא את הכסף.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

השריטות והמכות הקטנות הן כל-כך לא בשליטת הבעלים של האוטו. פותחים על הרכב שלך דלת, מדרדרים בטעות עגלה של סופר, יוצאים מחניה מאחוריך ומשפשפים לך את הפגוש בקטנה, ועוד ועוד.

אם מצאת רכב מושלם תתחיל לחשוד.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
השריטות והמכות הקטנות הן כל-כך לא בשליטת הבעלים של האוטו. פותחים על הרכב שלך דלת, מדרדרים בטעות עגלה של סופר, יוצאים מחניה מאחוריך ומשפשפים לך את הפגוש בקטנה, ועוד ועוד.

אם מצאת רכב מושלם תתחיל לחשוד.

 

99% מהשריטות \ מכות על הרכבים שהיו לי קרו כשהרכב חונה ולא הייתי לידו.

פורסם

אני לא יודע אם אני בר מזל או שאתם חסרי מזל .

אבל אצלי (גר בצפון) במשך ה10 שנים האחרונות לא קרה שדפקו את הרכב בחנייה .

Audi A3 8L

פורסם

מי שזה מפריע לו - יכול לבחור דגם עם פסי קישוט רחבים בדלתות ואיזורים גדולים מפלסטיק שחור משולבים בפגושים. זה לא מונע את השריטות לגמרי אבל מפחית משמעותית.

 

 

או סיטרואן קאקטוס, אם קונים חדש [emoji3]

 

 

פורסם

לדעתי השאיפה שלך לא ראלית, ברכב בגיל הזה אתה צריך להסתכל על המצב המכני, שכן רוב הרכבים לא יהיו במצב מכני מעולה.

במקסימום אפשר להוריד במחיר על הסריטות/פגיעות האלה, ולתקן את הבולטות יותר לבד.

 

אם כוונתך לרכב שמעולם לא עבר פגיעה, כזו שכבר תוקנה או כזו שעדיין לא - הרי שהסיכוי למצוא אחד כזה שואף לאפס (לדעתי).

פורסם

לדעתי תאונות הגיוני לדרוש.

שפשופי חנייה, מכות מדלתות, עמודים קטנים וכו' - תופס. מקסימום ב-2-3K עם קומבינות נכונות אתה מחדש הכל.

Fiat Bravo 2011 TJET​

×
×
  • תוכן חדש...