Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

C2 VTS - ישור קו.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3495 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ידיים מזהב

תודה אחי , אתה עובד קרוב - תקפוץ לביקור :)

 

השרשור מאוד מהנה לקריאה וראייה.

המשך כך

תודה רבה !

ממשיך בדרך הישר תמיד (אוטו שלישי שעובר השקעה מטורפת :lol:).

 

ממש מקרה מבאס, כל הכבוד על ההשקעה והתמדה למרות שהרכב עומד למכירה - זה לא טרוויאלי.

שראש מנוע יהיה הצרות שלנו בחיים.

אכן - אני ממשיך להשקיע גם כי צריך , וגם בגלל ההנאה מהעשייה וראיית הנולד :)

 

אסף מים של וליאו לא עומדים בתקן יצרן (עד כמה שזכור לי מבדיקה בפעם האחרונה)

שנים על גבי שנים כל הצרפתיות שאני מכיר נוסעות על הנוזל קירור הזה , לא פרסטון , ולא מים ב20 ש"ח עם צבע מאכל. אני לא רואה בזה כל בעיה.

ואני יודע על מה אני מדבר - תאמין לי.

 

כיף לראות את הרכב למרות שהוא למכירה אתה לא מזניח וממשיך לטפל , מי שייקנה ממך את הרכב יהיה מרוצה לטווח ארוך.

 

מחכה לקונה רציני שיבוא , ולא לליצנים כאלה ואחרים.

מי שיקנה ממני את הרכב יהיה מבסוט, ואני מקווה שימשיך בדרך הזאתי.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מתישהו השרשור הזה יתדרדר לחישוקי ברזל צבועים בלבן, הסבה לקרבורטורים כפולים וביטול תגבור להיגוי? 8)

 

 

פורסם

שלילי , בשביל זה אני מחפש 205. :lol:

(סעפת של 205 ראלי עם ווברים יש , ג'אנטים של 106 ראלי יש).

הגה כוח לא צריך.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

הגענו לטסט השנתי ,

הכל היה מעולה עד שהגענו לבור.

גומיות צירייה עייפות וקרועות קצת ,מסרק הגה עם נקישות.

טלפון זריז לעוז מ-OzRacing בצומת כנות וסוכם שהאוטו יכנס אליו אחרי פסח.

התגלתה בעיה במסרק , והוא נשלח לשיפוץ.

גומיות הצירייה הוחלפו גם הן ולבסוף גם בוצע כיוון פרונט כמובן.

זה המקום לומר לעוז וניהאד המון תודה על העבודה המעולה שלהם.

ניגשתי לעשות טסט חוזר והאוטו עבר ללא כל בעיה.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

ממשיכים..

אז האוטו שלי החליט לשבות בשבוע האחרון בגלל תקלה מעצבנת ובגלל חוסר זמן שלי . מישהו החליט לגזור את הצמת חשמל המקורית של הונטה ולשים אילתור . ביומיים האחרונים טיפלתי בזה ביסודיות ובניתי צמת חשמל עם קונקטור שהתאמתי כי המקורי נעלם באורח פלא.

שבוע טוב ונטול תקלות מעצבנות (:

האוטו באויר(יש בוק מתחת לאוטו, לא רואים בתמונה.)

להוצאת נעלי הכבל של הונטה, הגישה הרבה יותר טובה מלמטה(ולא להסתכן בלשבור חלילה את המגע בתוך המאוורר - הוא חדש 900 ש"ח ).

20160520_105818.jpg

הידוק כבלים חדשים , מריחת משחת הלחמה

20160520_122802.jpg

אחרי הלחמות

20160520_123341.jpg20160520_123349.jpg

כמובן גם שרינקים

IMG-20160520-WA0019.jpg

חיבור הסופיות חזרה לקונקטור, עטיפת הכבלים עם סליב , בקצוות יש שני אזיקונים שיחזיקו את הסליב במקום , בקצה זוג סופיות להבדלה בין פלוס ומינוס.

IMG-20160520-WA0021.jpg

מורכב ומוכן לעבודה (יש לציין שהוספתי דבק חם על הקונקטור ליתר בטחון שלא יזוז ממנוע המאוורר-לא מצולם)

IMG-20160520-WA0023.jpg

בדיקה שהכל עובד , לפני ההכנסה לאוטו.

20160520_151431~2.jpg

פורסם

ממשיכים .. :)

כמובן השטיפה השבועית..

20160527_141816.jpg

ניקוי הסלון באמצעות קיטור, APC ומברשת רכה של סונקס

20160527_182207.jpg

מה שיצא מהמושבים בסוף הניקוי

20160527_182609.jpg

 

מראה מהצד (ניתן לראות בד נקי ברקע)

20160527_190218 (1).jpg

פלסטידיפ לסמלים האחוריים

 

a8ace96c-fdd9-4b16-9630-553fdf9e2f04.jpg

תוצאה סופית

20160527_203414.jpg

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

הרבה זמן שלא עדכנתי פה,



אז מה סודר בזמן הזה?

זוג כריות בולם + מיסבים עכב שאחת הכריות התעייפה (מחליף זוג !) .

רענון שמן גיר BG75-80.

 

קפצתי לחדוי מ"סאונדר" ברחובות, והאוטו התחדש במערכת שלטי נוחות + מרימי שמשות.





 

התכנון בהמשך -

תיקון פגושים עצמאית באמצעות פיבר.

עריכה אחרונה על ידי Asaf.Y

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

ממשיכים ..

החלפת תושבת מנוע תחתונה שהתעייפה.

לפני

092789ba-231f-4e22-b0a3-6538ec996789.jpg

חדשה

15ba55c0-ad73-443c-8120-c9ebabdea8e0.jpg

 

תיקון חיווט לפנסי ערפל שהיה גזור סתם ככה. משהו הזוי.

הסרת טמבון קדמי

1.jpeg

מציאת החוטים , בדיקה עם רב מודד , הלחמתם ובידוד עם שרינק

2.jpg

רענון פיוזים בBSM הידוע לשמצה (המלצה של חבר חשמלאי)

3.jpeg

סיום :)

5.jpg

1.jpg

2.jpg

3.jpg

5.jpg


×
×
  • תוכן חדש...