Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט OPTIMUS - סובארו B4 2010 - מהתקנה, דרך סיקור מוצרים ועד TUNE BLOG שלם


lanosforce
שימו לב! השרשור הזה בן 1955 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תתחדש עם שני הצעצועים, עדיף להשתגע ברכב בזמן משבר הגיל :wink:..

 

לגבי רעש הפורט, לפעמים מקרוב הוא מורגש קצת.

בדוק את ההשפעה מאזור השמיעה בכסא, כאשר כלל הרמקולים עובדים.

ואולי זה לא יורגש, כאשר המערכת בכללותה עובדת.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 656
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

חזרתי עכשיו מפגש חברים בזכרון, ראש העין לזכרון דרך כביש 6 זה 45 דקות של תענוג.

 

חששתי שמה שאני שומע זה סאב שנמצא בגיין פתוח מידי במגבר, נכון זה full da וכפתור הגיין אמור להיות על 5 וולט אבל בשביל הסאב הקודם, בכדי לקבל ממנו הספק ראוי רימיתי קצת בגיין.

 

הורדתי את הגיין ועליתי לכביש, ווליום סביר לא יותר, נסעתי עם הילדה כשהיא במושב האחורי.

 

הסאב הזה הוא עונג אחד גדול.

 

אין כרגע שום סממן לרעשי פורט או כל רעש אחר, הבאס נהיה טוב יותר בנמוכים וכל השאר שהיה טוב נשמר.

 

עכשיו אני רוצה להשתפשף עליו כמה ימים, לשמוע חזק, לשמוע טרקים מאתגרים ואז אחזור לחוות דעת בינים לפני שאני מתקין את הפודים החדשים והורס את כל הכוונים בכדי לבנות מאפס את הכל ולתת כאן בלוג כוונים שבנוי על ידע נוסף שרכשתי בחודשים האחרונים ואייל, הרבה מהתובנות היו מאינפוטים שלך!

 

למי שעוקב, זה הולך להיות מעניין!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1500 דולר ???? אני הייתי הולך עם W7 במצב כזה, פלי תאור זה גם נשמע אותו רעיון. JL יכול להיות כם SQ וגם SQL. לא הייתי מדרג אותו כסאב SPL. הם ממש לא. כמה שהם חזקים אולי, זה יחסי, יחסי לאנשי SQ.

טוב, בכל זאת, תהנה מצעצוע חדש ))

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סרגי'ו

 

זה ממש לא סאב SQL התסיס - זה סאב SQ! אבל יש לו רמת SPL גבוהה יחסית.

 

W7 או W6 או IDMAX למשל יצטיינו יותר טוב ממנו כסאבוופרים SQL - באמת, זה ממש לא הכוון של הסאב הזה.

 

אבל זה גם לא סאב SQ נטו כמו SEAS לוטוס SW למשל או AURA N7 או אפילו הBLACK - הם יהיו יותר טונאליים ממנו למשל, יותר עמוקים ממנו

 

אבל אם אתה תחפש נקודת איזון בן כל הסאב וופרים שהזכרתי מעלה - התסיס בדיוק שם - הוא מצליח לעשות הכל מהכל במידה שהיא מספיק טובה כשבפועל בכל פרמטר בודד אתה תמצא בקלות סאב אחר טוב יותר ממנו - אבל אתה תתקשה מאוד למצוא אחד שיעשה בדיוק את מה שהתסיס עושה, יש בו משהו ייחודי ולא, זה לא המחיר.

 

המחיר לדעתי מוגזם ברמות - זה סאב שבהחלט הייתי שם עליו 3-3.5 אלף שקלים כי לדעתי הוא בהחלט שווה את זה.

 

הבוקר נסעתי לעבודה ושמעתי טרק אחד מאוד בעייתי למשל - קריס ג'ונס NOW THAT YOURE GONE

 

זה שיר שצריך פשוט לכבות בו את הסאב וופר כי גיטרת הבאס נהיית מוגזמת - עם הBLACK, אפשר להנות מהטרק הזה לחלוטין - עם התסיס זה על הגבול, ממש על הגבול - אבל הוא עדיין לא חוצה את הנקודה שבה זה פשוט מוגזם.

 

בדיוק כמו רמקולים של מוראל - שאני אשמע מכל כך הרבה אנשים שזה פשוט לא מפורט מספיק, או לא דינאמי מספיק או כל דבר אחר לא מספיק - אבל הם פשוט הרמקולים האהובים עליי כי יש בהם משהו שאני לא מצליח לקבל מאף יצרן אחר - התסיס בדיוק שם!

 

סוג של OOOHHH RIGHT THERE!!!

 

שמעתי איתו היום המון אלקטרוני, כלים קלאסיים - זה ממש מה שחיפשתי בסאב וופר

 

התחושה היא שהוא משתף פעולה באופן מוחלט עם המידבאסים אבל ברור שברכב יש סאב בכל רגע נתון - עם הBLACK למשל - זה ממש לא היה ברור בכלל שיש סאב ברכב אלא יותר תחושה שזה המידבאסים שמייצרים באס מפלצתי בעומק שלו.

 

עם הW7 - רוב הזמן לא היית יודע שיש סאב ברכב (שמונה אינטש להזכירכם) אבל כשהוא היה משתולל זה פשוט היה בלתי נשלט - בגלל זה קראתי לו שד טזמני.

 

לא יודע - אולי יש משהו בטענה שאודיסון לקחו וופר והסבו אותו לסאב וופר - אבל הם עשו את זה פשוט מדהים, יש טובים ממנו בכל פרמטר בודד אבל יהיה קשה מאוד למצוא אחד שיתן בדיוק את מה שהוא נותן.

 

וכן - אני יותר מבטוח שזו היתה הוצאה די מיותרת ולהעביר את הBLACK לפורטד היה מעלה לי חיוך ענקי על השפתיים - אבל עשיתי את זה כבר וזה לא היה קשור לסיבות של סאונד נטו אלא יותר כי רציתי, יותר בגלל התיבה גם - יותר בגלל שחיפשתי משהו שאחריו אני לא ארצה לשדרג יותר.

 

תקראו לו סאב וופר, תקראו לו וופר - תקראו לו ברוך!

 

זה אני וברוך, ברוך ואני - נגד כל העולם.

 

אחרי שהורדתי לו את הגיין הוא בהחלט נהיה מרוכז יותר באזור השמשה הקדמית של הרכב והוא נהיה טונאלי יותר בנמוכים, אין רעש פורט יותר. לבינתיים רק חיוך על השפתיים.

 

אבל יש עוד עבודה רבה לפניי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז מתקדמים,

 

מה שהספקתי לעשות היום זה לחבר את הפודים סוף סוף!

 

בצד ימין גם החלפתי את הסליל בקרוס אובר מ0.1 MH לערך של 0.15MH בגלל שהCDM הוא 6 אוהם ולא 4 אוהם.

 

בצד שמאל נשאר לי עוד לפתוח את חופת ההגה התחתונה ולהגיע אל הסליל השמאלי ולהחליף גם אותו רק שלזה לא נשאר לי זמן.

 

לא שיניתי כלום בכוונים.

 

מבחינת תוצאה תאמינו או לא אבל זה נשמע כמעט בול אותו הדבר - לCDM יש קצת יותר כוח אבל הם חתוכים גבוה מידי כרגע - כאמור 1750 הרץ ב12 דיבי כאשר המטרה שלי תהיה להוריד אותם איפשהו בין 800 הרץ ל1200 הרץ תלוי בסלופ ובתוצאה שאקבל בRTA (אבל על זה ארחיב כאשר אתחיל את הTUNE BLOG האמיתי של הפרוייקט הזה).

 

היתה לי רק בעיה אחת - מחסום ניתן לאמר לזה - לא ידעתי איך לפרק את תפס הבטיחות של הקורות - זה שמונע מהקורה לעוף לכל עבר כאשר כריות האוויר מתפוצצות.

 

כניסה קטנה ליוטיוב ואכן מה שחשבתי - פשוט צריך לסובב את הגומי על הצד והופס זה יוצא בהחלקה - כמה פשוט.

 

איך זה נראה כרגע? תמונות.

 

וכן - כרגע זה הגריל הרגיל - הרכב צריך להכנס לטיפול ביום שישי הקרוב, לאחר הטיפול אחליף את הגרילים לתצורת אילייט.

 

מקווה שבמהלך היומיים הקרובים אצליח לפתוח לרגע את חופת ההגה אם לא אז את זה אעשה בזמן הטיפול ברכב.

 

 

נחזור לרגע לתוצאה של החלפה עיוורת - מיקומי הרמקולים שונו וגם רק קרוס אחד שונה בהתאם ובחיי זה נשמע כמעט אותו הדבר רק שיש לבמה סטייה קטנטנה ימינה ומרגישים שיש עוד יותר כוח ועוד יותר נכחות לבמה הקדמית מה שהצליח להפתיע אותי כי צפיתי שהכוונים פשוט ילכו לעזעזל - והם לא!

 

לסיכום -

 

סאב וופר חדש יש? כן וקוראים לו ברוך!

כליה אחת חסרה? כן - נמכרה לשוק האפור בריבית קצוצה.

פודים חדשים מודפסים בתלת מימד יש? יש!

CDM880 נכנסו וCDT ES02 יצאו? כן, יש!

קרוסאוברים עברו התאמה? - אה לא, צד שמאל ממתין - תרם.

 

:-P

 

התגובה הבאה ככל הנראה תהיה תחילת TUNE BLOG מאפס.

ScreenHunter_062.jpg

ScreenHunter_061.jpg

ScreenHunter_060.jpg

ScreenHunter_059.jpg

ScreenHunter_058.jpg

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכונון - הותקן גם הסליל של צד שמאל.

 

הבמה כרגע סוחבת חזק ימינה - בהתחלה הייתי בטוח שהCDM השמאלי בכלל לא עובד אבל נראה שלא כך הדבר - צריך לברר עוד עד כמה הוא באמת נשמע חלש יותר בעזרת טרקי בדיקה - אגיע לזה מחר כבר אבל במילא בקרוב אני הולך להתחיל את כל האיקולציה, פאזות, תיקוני זמנים מחדש כולל נקודות חיתוך וגם סלופים.

 

להוציא את הסליל השמאלי דרש פתיחה של שלושה מהדקי ניילון מתחת לחופת ההגה - ניתוק שקע הOBDII מהתושבת שלו - שליפה של מעגל הקרוס והחלפת הסליל, מספר אזיקונים וסיימנו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, אז את זה צריך לשמוע.

היום קפץ לי שיר, שמזמן לא שמעתי, כל כך רציתי שיהיה לי איזה W6,W7 במקום ID שלי

אמרת סאב שלך חדש? צריך לתת לו לעבוד? תן לו קצת ))

1750? אני במקומך הייתי הולך לכיוון 800-900 סלוף 6 אולי אפילו.. תן להם להראות לך את כל היופי של מיד.

חבל לחתוך אותם כל כך גבוה. לדעתי 1200 גם גבוה מדי , אפילו אם זה 3 אינץ'.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א-סרג'יו!

 

עכשיו אני בכלל צריך להריץ בדיקות שפיות, ימין לעומת שמאל וכו וכו להבין מי נגד מי.

 

בעקרון, בכדי לשמוע עקומה שהיא נכונה לאוזן צריכה להיות נפילה ברורה מ20 הרץ עד א 300 הרץ ואז צריך להתחיל טיפוס מתדר 500 הרץ עד לאזור ה2 קילו ואז הדברים מתיישרים קצת ואיפשהו מאזור 6 קילוהרץ מתחיל רול אוף הדרגתי.

 

הפעם בטיון בלוג הזה אני הולך לנסות ליצור כמה שיותר מהעקומה הזו בעזרת נקודות חיתוך ורק בסוף את מה שמחייב אקולייזר להשתמש בו.

 

היות והמוראל הזה באמת מסוגל להחתך בתחום הזה, את החלק העליון של הבור אני מתכוון ליצור בחיתוך הcdm איפשהו בין 800 ל1200 כאשר מה שיראה לי את השינוי בעקומה יהיה rta בעוד התוצאה הסופית לחיתוך כמובן, על פי שמיעה.

 

אבל לביט1 אין אפשרות לסלופים משתנים בחיתוך בנד פאס ובגלל שאני רוצה ליצור רול אוף עליון בעזרת נקודת חיתוך מתונה, תודה לך ליין מן על הטיפ הקטן עם החידה לחג, הסלופ משחק כאן תפקיד קריטי.

 

אם אעשה זאת נכון, לאולייזר תהיה התערבות מינימלית והרמקולים יהיו קרובים ככל הניתן להתנהגות הטבעית שלהם בתחומי החיתוך, השפעה מינורית על פאזות, תודה לך ארין מdiyma

 

בקיצור, יהיה מעניין.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדי, בעיקרון דווקה איזור 2-4 קילו רגיש יותר לאוזן שלנו, לכן אני דווקה עושה "רערה" טיפה תוספת בLOW, ירידה קצת ב 400-500 עד 5-6 קילו ועלייה ממש קתנה. טוב, זה גם מוגדר בס"כ גם ע"י מה אתה שומע. ברוק קבד , מטאל וכו' לטעמי זה נכון יותר.

ראיתי ממש יפה ב RTA איך סלופ משנה RTA.

הייתי צריך תיקון באיזור 90 הרץ. הזזה של תחום עליון של סאב למאלה מ71 ל 80 וסלופ 12 לא נתנה הרבה, ודווקה הפיכה לסלופ 24 נתנה השלמה נדרשת של כ 3 DB. הכי יפה רואים את זה עם מיקרופון ותוכנה ))

בסופו של דבר אני משתדל דווקה לתקן עם סלופים, להשאר עם סלופ כמה שיותר קטן. 6-12.

לאקולצייה לא לגעת באופציה +, לעשות אקולציה רק ל כיוון מינוס. כי פלוס בעצם זה בוסט לתדר.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדי כנ"ל, זה גם אזור המשחקים שלי.

התדרים בין 2-4KH - לנסות להנחית שם 3-5DB. (ראה תמונה 1 של רגישות השמיעה)

 

לגבי חיתוך באזור ה 1.2KH, אם אתה יורד ל 800H - כדאי בחיתוך גבוה 12DB ומעלה.

כדי לא להוסיף עוצמה של תדרים נוספים לכיוון ה 500H. (גם שם אנו שומעים ברגישות גבוהה)

 

במידה והחיתוך יותר עליון מ 1.2KH , אפשר לחתוך גם ב 6-12DB, ולהתייחס לקוטביות.

 

ומעל כ 7KH להעלות - בכיוונים עדינים . ו להנחית קצת באזור 12-14KH , ומ 16KH להעלות בעדינות.

 

בתמונה 2 - להתייחס רק לרעיון לא למספרים, מאחר וחישוב התנגדות הרמקולים 8-12 אום.

שם לב כיצד המיד באמצע, מכסה את הטוויטר וה מיד-וופר , אבל בניחות..

 

 

[ATTACH=CONFIG]459690[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]459691[/ATTACH]

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל,

 

זה בדיוק הרעיון - אני רוצה ליצור בעזרת הקרוס אובר סוג של "מאסטר" אקולייזר - או עקומה ראשונית ממנה אני אבצע בעזרת האקולייזר תיקונים מינוריים ורק איפה שנדרש.

 

ככה גם ההשפעות על הפאזה והאות יהיו מינוריים, הרכיבים "ינשמו" ולמגברים יהיה יותר כוח נציל בפועל.

 

בגלל שאני לא יכול לעבוד עם סלופים משתנים בחיתוך בנד-פאס בפרוססור - החיתוכים שלי יהיו בסלופ 6 בלבד לרכיבי הסט הקידמי וזה גם מגביל אותי לשיטת באטרסוורט' או בסל בלבד - לא יכול להשתמש בלינקוויץ ואז אני יודע שאני גם אצטרך להתמודד עם פיק של 3 דיבי בנקודות החיתוך.

 

יש גם תדרים שבתוך רכב הם באופן קבוע מהווים בעיה קשה -

 

הראשון הוא תדר 5קילו הרץ שברוב הקבינות מהדהד (RINGING ) בצורה איומה בגלל ריבוי משטחי זכוכית - שם כמעט תמיד צריך לתת טיפול רציני ביותר בעזרת נקודות חיתוך ואיקולייזר.

 

השני זה אזור ה120-300 הרץ שם, תלוי ברוחב הרכב ובזווית המידבאס ועומק הדלת - מתבצעת תופעה של ביטול עצמי של חלק מהתדרים של הרמקול - איקולייזר לא יכול למשל לתקן כזה דבר - תיכף אסביר, אך ורק שינוי ההתקנה.

 

הביטו כאן:

 

speaker-boundary-interference-response.jpg

 

תחשבו שהעמוד שהרמקול מותקן עליו זה הדופן הפנימית של הדלת עליה מידבאס לרוב מותקן ברכב בזווית מדוייקת של 90 מעלות.

 

תחשבו שהקיר מאחורי הרמקול הינה הדופן החיצונית של הדלת - הקיר האחורי של הרמקול במקרה של רכב.

 

והצד השני הוא נקודת הפגיעה והחזרה של גל הקול הישיר שיוצא מהרמקול.

 

עכשיו - אם תביטו במרחק שהגל הישיר שהרמקול עובר לעומת המרחק של הגל האחורי של הרמקול אתם תראו שבתדר\תדרים מסויימים הם יהיו זהים ולכן תקבלו ביטול מוחלט.

 

התופעה הזו בRTA תיראה כבור ברור ואת זה אין שום טעם לתקן בעזרת איקולייזר או נקודת חיתוך כי לא משנה מה תעשו, כל עוד הרמקול מותקן באותו המקום והזווית - התופעה הזו תתרחש.

 

זה קורה בתוך רכב כמעט תמיד בתדרים בין 100-300 הרץ.

 

בעוד שבבעיה הראשונה ניתן לטפל בקלות יתרה בעזרת איקולייזר, בשניה הטיפול היחיד הוא שינוי הזווית של המידבאסים או המיקום שלהם אבל אז אתם תצטרכו להבין איפה יש לכם ביטולים במקום זאת.

 

זו גם אחת הסיבות בגללן התקנה של מידבאסים ברצפת הרכב\תיבות - היא תמיד עליונה.

 

לאחר כל השיקולים האלו, בחירת נקודות חיתוך וסלופים שלמחתכילה ישימו אותי בנקודת התחלה טובה יותר, לאחר מדידת רזוננס הסאב וופר, לאחר מציעת נקודות הביטול ותדרי ההדהוד - עבודת האיקולציה צריכה להיות הרבה יותר ברורה ובסופו של דבר - השוואת היענות כוח של תדרים למעלה מ2.5 קילוהרץ.

 

בנוסף לכך - עשיתי כבר "בדיקות שפיות" וכל הרמקולים עובדים תקין, סה"כ המרכז נשמר, הנטיה ימינה ששמעתי היתה הקלטה לא טובה במיוחד נאמר זאת כך.

 

צריך לכוון מחדש את הקטביות של הרמקולים כי מן הסתם שינוי זווית קיצוני לעומת הקודמות משנה את כל היחסים בין הרמקולים ברכב.

 

 

לאחר לקיחת מדידות ראשיות של הסטאפ הנוכחי שאני מאוד אוהב - אתבסס עליו כעקומת בית מנחה ומשם אתקדם צעד צעד.

 

עד אז.

 

 

יזכור

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדי, לא תמיד אתה צריך לשחק אם רמקול שבו ישנם ביטולים למשל ב 100 הרץ, אם תעלה ניק' חיתוך של סאב, זה יכול לפתור לך בעייה. מה שבטוח, בתדרים שיש בהם נפילה מסויימת אני לא מוסיף אקולצייה, אני מאזן את זה בצורות אחרות או ע"י הורדת תדרים קרובים אליו. כדי ךא ךחצור בוסט בתדרים אלה.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור - אני גם רוצה לברר את תדר הרזוננס של הקבינה בכדי לדעת אם אני הולך לפגוע בה עם הסאב או המידבאסים.

 

דרך אגב - הCDM למרות שהם כרגע חתוכים בכמעט 2K - פשוט וואו!

 

כמה שהיה חסר לי הסאונד הכל כך ייחודי הזה להם! פשוט דבש.

 

זה משהו לא ברור, יש להם SIGNATURE ייחודי להם - זה משהו שרק הם יודעים לעשות אותו ככה וזה החום הספציפי הזה שהם מפיקים לאורך כל התחום התחתון שלהם - מעולם לא הייתי צריך למכור את הCDM54 שהיו לי - פשוט רכיב שאין לו תחליף מבחינתי.

 

שמח שחזרתי הביתה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תן להם LOW MID כבר, זה כאילו אתה חותך ביצים לזמר )))

תן להם קצת לפתוח לך את הבמה. אני מעמין ש ב 800-900 להנה מהם הרבה יותר. יש להם יכולת ואתה מגביל אותם )

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סרגיי, ברור

 

אני לא מכוון כרגע כי אין לי זמן.

 

פשוט החלפתי רכיב אחד באחר על אותם כוונים.

 

יגיע, לאט לאט.

 

יש סבלנות סהכ, זה נשמע ממש טוב גם ככה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1955 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...