Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת יונדאי i35 שנת 2012 ב-MG350חדשה -שווה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3904 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

ברשותי יונדאי I35, שנת 2012, 70000 ק"מ.

הוצע לי ב MG טרייד אין, לתת להם אותו ולקחת את הדגם 350 בתוספת של 20500 לקומפורט או 41500 לטורבו.

 

מה נראה לכם, כדאי לשדרג בכלל? אם כן האם עדיף להוסיף 20K על הטורבו.

 

תודה ושבת שלום.

פורסם

יש לך צורך לשדרג בכלל?

נסעת בMG שאתה שוקל אותה כאופציה? היא קטגוריה אחת מתחת לI35 מבחינת גודל.

מדובר באוטו עם הרבה אבזור אבל פערי איכות.

חפש סקירות על הרכב ברשת.

אם יש לך צורך לשדרג , ציין מה הצרכים שלך מהרכב וינסו להציע לך אופציות.

פורסם

מה התקציב שלך? כמה אנשים נוסעים בד"כ ברכב ?

אם אתה מרוצה מהיונדאי אבל רוצה לגוון יש מגוון של מכוניות בשוק , השאלה מה הדרישות שלך מהאוטו.

פורסם

יש או אמור להתחיל בימים הקרובים מבצע שהMG 350 הבסיסית עולה 79,990. תוודא שהתוספת זה לאחר שכלול מבצע, כי לפחות לי הסכומים נשמעים הזויים.

פורסם

המבצע כבר קיים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

על פניו זה לא נראה כאילו הם מציעים לך עיסקה מי-יודע-מה (מודה, לא יודע מה המחירון של ההיונדאי) אבל טרייד+20/40 נשמע כאילו הם חיים בסרט כשמדובר בmg.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

ה MG היא פחית אשפה מאובזרת ואכן נחותה משמעותית מהיונדאי. אם למשל הייתה לך רנו מגאן 2005 מהשכרה עם 400 אלף ק"מ אז אולי היה שווה לעשות טרייד בMG.

ליונדאי יש שוק יד 2 בריא וזו מכונית מצויינת ששווה לשדרג רק במשהו באותו הלוול או מעל.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ב 80000 מקבלים את ה 350 הקלסיק (בסיס - ללא כל תוספת), וזה מחיר למזומן לא לטרייד אין.

 

אבל חשוב לי להבין, מה הכוונה שמדובר בזבל מאובזר, לפי מה קבעתם? מידיעה או סטריאוטיפ?

 

בכל אופן, מה שתגידו, לא אז לא. אשאר עם האלנטרה.

 

משהו נוסף, ביונדאי הוצע לי שדרוג ל 2015, בטרייד אין, בתוספת 50,000 ש"ח.

שווה לי או לא?

פורסם

אני לא מסכים שהMG הוא זבל מאובזר, בסך הכל רכב מעולה ואמין, אפילו תא הנוסעים מנסה להיות יוקרתי בזכות הצבעים, האבזור, מושבים , הוא עדיף על האטרא'ז והאלמרה בהרבה וגם בהרבה יותר זול.

 

לגבי ההצעה שווה,אבל חכה ל ינואר 2016, עוד יותר שווה.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...